רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

מבזקים

יאיר שרקי: השר אלקין: אוקראינה הודיעה סופית שלא תאפשר כניסה לחסידי ברסלב שתקועים בגבול.
 
'כאן 11': ‏‎בית המשפט העליון נתן למדינה ארכה של שבוע להציג מתווה לצמצום מספר המפגינים בדומה לתפילות. אתמול הגישו ראשי עיריות בג"ץ בדרישה להשוות את מספרי המפגינים והמתפללים:
 
מטוס ישראייר שהיה אמור לחלץ עשרות ישראלים תקועים מבלארוס נאלץ לשוב על עקבותיו מאחר וצוות אבטחה ישראלי לא הצליח להגיע למינסק בעקבות סגירת הגבולות במדינה. מאות חסידים תקועים בבלרוס, לאחר שכניסתם סורבה. הם הגיעו במטרה לחצות את הגבול לאוקראינה כדי לעשות את החג באומן (איתי בלומנטל).
 
מוטי וינשטוק.. ‏בציבור החסידי מתארגנים למשלוח פירות מעוצב שיישלח בערב ראש השנה ל אביחי מנדלבליט מחסידי אשלג, על תרומתו המשמעותית לקיומי מנייני התפילה בחצרות האדמו"רים בימים הנוראים

יאיר שרקי ב'חדשות 12': ההפגנות במוצאי החג אצל החרדים החלו אמנם כיוזמה איך לחזור במוצאי החג מהאדמו"רים, אבל יש אכן זעם בציבור על הסגר וההתנהלות נגד החרדים ואכן יהיו הפגנות בפועל. המשטרה לא מתכוונת כנראה להפריע:

הרב דוד יוסף נגד ההפגנות במוצאי ראש השנה - חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף לקאהן ב"קול חי": "יש אומרים שמצווה להפגין, ואנחנו רוצים להפגין בר"ה את המלכתו של הקב"ה, ולא נותנים לנו. אנחנו צריכים לעשות את מה שהשכל הישר אומר ולהיזהר: אדם עם תסמינים או בבידוד – שלא יילך לבית הכנסת ועדיף לקיים תפילות באוויר הפתוח"

שרת התחבורה רגב בגל"צ : מי שרוצה להפר את הסגר שיגיד שהוא הולך להפגין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.