רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

מבזקים


דפנה ליאל: נתניהו מנסה להעביר 400 מיליון ש״ח לישיבות כדי לרכך את התנגדות החרדים לבחירות.

היועמ"ש ‏מנדלבליט מגיב לפרסומים כביכול הוציא חוות דעת לגבי העברת תקציב לישיבות שלא באמצעות ועדת החריגים, ומבהיר כי סוגיה זו לא הובאה בפניו ולא חיווה דעתו בעניין.

שערוריה! ח״כ ינון אזולאי בשאילתה לשר המשפטים: עו״ד יהודי ועו״ד דרוזי ביקשו לדחות דיון, היהודי ביקש דחייה בעקבות תשעה באב - ביהמ״ש סירב בטענה שמדובר ביום רגיל למרות הצום. הדרוזי ביקש דחייה בעקבות חג הקורבן וקיבל. ח״כ אזולאי: ״אנחנו נמצאים במדינה יהודית, איפה הרגישות? אם זו לא אפליה, אז אני לא יודע מה היא אפליה״.

גיא פלג: דוד שמרון הגיש תביעת לשון הרע בסכום של יותר מחצי מיליון שקל נגד שר הביטחון לשעבר יעלון בשל דברים שאמר עליו בהקשר של פרשת הצוללות‎.

נתניהו בנאומו במליאה: ״שמעתי טענות של אנשים באופוזיציה שטענו למה פתחתי את המשק אחרי שהם קראו לפתוח. גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי הייתם שואלים כאן למה רק עכשיו״.

נתניהו במליאה: אני לא מדבר על ההפגנות של אלו שנפגעו מהקורונה, איתם אני נפגש. אני מדבר על הפגנות השמאל המאורגנות ממגדלי יוקרה, הם מסיימים את ההפגנה והולכים לאכול במלון וולדרוף אסטוריה.

ראש הממשלה נתניהו במליאת הכנסת:
היית כתב במחנה, היום אתה צייצן המחנה. יש עוד כמה דברים שאתה צריך לעשות באמצע בשביל להיות ראש ממשלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.