רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

הצעיר מבני ברק החרים את האח האדמו"ר מירושלים - לא דרך בביתו למרות שהיה ליד הבית והוא בורח לבלגיה בשביל שלא לבא לבר מצוה שעושה אחיו

מאת סאדיגערער

סיבוב ראשון בירושלים אצל אדמורי"ם ורבנים של הינוקא החדש מסאדיגורה. בני הדוד של אביו באיאן קופישניץ.
הדודים של אשתו הגר"מ שטרנבוך הגר"ד סולבייציק, ניחום אבלים, עוד שני ביקורים פרטיים אצל גבירים שלא נכנסו לנייעס שעושים קופה מסאדיגורה.
אצל כולם ביקרו רק בפשקן בגילה עדיין לא, אפילו שלחו התנצלות לרחמסטירווקא שהרבי הלך הפעם לביקור אצל קרובים דרגה ראשונה.
אבל ביקור אחד נשכח קרוב יותר מכל הקרובים האחרים, אחיו הבכור שגר במרחק של רחוב אחד מהגר"ד סולבייציק, האח הינוקא יודע היטב היכן אחיו גר הוא היה אוכל אצלו כל שבת כשלמד בירושלים.
איזה פנים יפות יותר היה לסאדיגורה אם האח הצעיר היה עולה לבקר בבית אחיו הבכור, ולפחות להעמיד פנים אני באמת רוצה לחיות בשלום כי אנשים אחים אנחנו.
אולי הוא באמת רצה, אבל לא לשם כך נבחרת, נבחרת כדי לשמש כלי מקל חובלים בידי מושחתי החצר להכות באח הגדול ממנו הם חששו, שיעשה סדר בקופתם ויפסיק את שחיתותם.
אולי הוא באמת רצה, אבל הוא חשש שאחיו הגדול כמו אמו הרבנית יבקשו ממנו שוב לא להיות האח היחיד שלא מסכים לבדיקה פנימית עם חוקר פרטי על אירועי י"ז בטבת, כולם מסכימים, אנשי החצר צעקו שבדיקה משטרתית היא חילול השם וחילול כבוד הרבי, הרבנית הסכימה אם יתנו לחוקר פרטי מוסמך לבדוק בשקט ושכולם ישתפו איתו פעולה, אבל הרבי הינוקא לא מסכים.  
שלחו לומר לאח הגדול שתחילה הוא צריך לבוא לבקר בבני ברק אצל אחיו הצעיר ואז הוא יבוא לבקר אצלו, בשבוע הבא האח הבכור עושה בר מצוה לבנו, אנשי האח הצעיר כבר הודיעו שהרבי לא יוכל להשתתף הוא חייב לנסוע לבלגיה לבקר את אשתו וילדיו שגרים שם.
הבעיה נפתרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.