רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

לשם מה הם צריכים כל כך הרבה כסף?

רשימת התורמים שפורסמה כאן אתמול עוררה רעש גדול. מדוע ישיבה קטנה אחת שמקבלת קיצבאות מהמדינה, מאיחוד מוסדות גור ומשכר לימוד של הורים שמתקשים בפרנסה אוספת כל כך הרבה כסף ולאן זה הולך.

כפי שכתבתי לכם, האוכל לא עולה להם בכלל: יואב ברין תורם להם. מה נשאר לשלם , קצת משכורת וחשמל ותראו באיזה סכומים מדובר.

התיאבון שלהם גדל כל שנה וכנראה גם השתלטנות. בשנת 2005 ישראל מרגלית אסף לישיבה 233,208 אלף דולר. שנתיים אחרי הוא כבר אסף 562,375 אלף דולר. האם מישהו מההורים שילם פחות שכר לימוד ?????

מי שרואה את המספרים בהלם רב. במשך 12 שנה הם אספו יחד לישיבה בלבד יותר מ - 22 מיליון שקל חדש. וזה לא כל הכסף שאספו לישיבה. זה רק כסף שאספו במשך 12 שנה לישיבה.

על פי ההסכם של ר׳ נחמיה אלתר וישראל מרגלית כל אחד מהם מקבל עמלה של 15 אחוז. זאת אומרת שאלתר ומרגלית הרוויחו כמעט שלוש וחצי מיליון שקל !!!!!! בתקופה המדוברת וזה רק מה שאספו לישיבה. וזה עוד לא כל הכסף. לאט לאט אני נחשף לעוד חומרים שמוכיחים שיש עוד תרומות ועוד עמלות. שחיתות שאין כדוגמתה.

נערם אצלי המון חומר על שיטתיות של גניבות ושחיתויות בסדר גודל של אנשי עולם תחתון. כל ישיבה היתה שמחה אילו היתה מצליחה לגייס רבע מהסכומים האלו. הבעיה של הישיבות האחרות שר׳ נחמיה אלתר לא נחשב לראש הישיבה ולכן התורמים שלהם לא מקבלים מקום בטיש והם קורסים תחת הנטל.

מדוע גור לא עשו בשכל ולקחו את ישראל מרגלית שיהיה מנהל איחוד מוסדות גור וככה לפחות כולם היו מרוויחים. יש לכך תשובה אבל אני ממהר עכשיו. באחד מהפוסטים הבאים אתם תקראו למה ושערותיכם ייסמרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.