רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במאי 2020

מבזקים

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, מצטרף ליוזמת רב הכדורגלנים עמי פייקובסקי יחד עם שחקני כדורגל מובילים בליגת העל, להעברת משחקי הכדורגל משבת לימי חול ופנה לשר התרבות והספורט חילי טרופר בנושא.

ח"כ מרגי ב'קול חי': "הנציגות החרדית יושבת בקדנציה הזו בצמתים החשובים ביותר לקידום נושאים כלכליים לציבור החרדי. שת"פ של הבכירים החרדים תייצר פתרונות בנושאים רבים".

הרב אליעזר סורוצקין מנכ״ל ׳החינוך העצמאי׳ לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - בעקבות הנחיית משרד הבריאות, הבוקר נוציא מכתב שבעז״ה ביום ראשון הקרוב כל מערכת החינוך שלנו תחזור לשגרה מלאה, כולל האזורים האדומים..

 שיבוץ חברי ועדות וסגני יו"ר הכנסת מתעכב בעקבות כך שיהדות התורה עדיין לא העבירה את המועמדים מטעמה. הסיבה: ויכוחים פנימיים בתוך אגודת ישראל.

סוער במכינה הדתית בזכרון יעקב: עשרות הורים מפגינים כעת נגד ההחלטה לזמן לשימוע לפני פיטורים את הרב והמורה יעקב גיטלמן ראש המכינה התיכונית. ההורים קוראים למנכל משרד החינוך ולראש המועצה המקומית להשאירו בתפקיד.

‏בימים האחרונים נחת באיחוד האמירויות משלוח גדול של בשר כשר מארצות הברית כדי לספק את צרכיה של הקהילה היהודית בעיצומו של משבר קורונה.

אריק בנדר: הצעת חוק נוספת שהונחה היום: הצעה של ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): המשחית מודעה על רקע מגדרי, בה מופיעה תמונת אישה,  יהיה צפוי נוסף לעונש של 3 חודשי מאסר לקנס של 29,200 ש"ח.

גלצ: ‏כרזה אנטישמית אותרה הבוקר מול בית הקברות היהודי הישן בלונדון. המשטרה המקומית עודכנה ונפתחה חקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.