רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במאי 2020

מבזקים

הרה"ג הרב שלום ברוך לב שליט"א דיין ומו"צ בבית הדין הישר והטוב , מחשובי ומבני העליה המיוחדים מאברכי גור בירושלים עבר לקהילת הגר"ש אלתר שליט"א .

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין אצל מנדי ביתאן בכאן מורשת מנתק את הטלפון (בסוף השיחה) אחרי שנשאל למה לא שמעו לגר"ח קנייבסקי, לפתוח את מוסדות החינוך בתחילת ימי ה'קורונה' הוא מודה כי צפצף על ר' חיים

מנהלת המחוז החרדי במשרד החינוך רות אלמליח הודיעה למנהלי המוסדות החרדים בשכונות האדומות להיערך לחזרה לשגרה ביום ראשון הקרוב.

ראש צוות הבדיקה בנושא זיוף נתוני גיוס חרדים, האלוף במיל' רוני נומה: "לא צריך לרוץ לגייס חרדים, מי שירצה - יתגייס" דבריו פורסמו בכאן חדשות

‏כתב אישום יוגש היום נגד אלעזר רומפלר חבר קהילת לב טהור, על התעללות בקטינים שביצע בקנדה. מאז מעצרו עליו דיווחתי לראשונה, נאסר עליו לצאת מהארץ.

התנכלות לחרדים בנוף הגליל? הבוקר נוקבו צמיגי רכבו של רב הקהילה הליטאית בעיר הגרא"ז פישר - תלונה הוגשה למשטרה. (הקו החרדי).

‏רב הקהילה היהודית באיראן, יהודה גראמי, בריאיון בעברית לטלוויזיה הממלכתית במדינה לרגל יום אל-קודס ביום שישי: "הציונים ובראשם נתניהו, דעו לכם שאינכם מייצגים את העם היהודי. אנו מגנים בתוקף את התוקפנות שלכם ומדגישים בפני כל העולם - יש הבדל גדול בין היהדות לציונות".

‏ארה"ב: בתי התפילה בקליפורניה ייפתחו תחת הגבלות של ריחוק חברתי. בהנחיות שפורסמו נאמר כי לכנסיות, למסגדים ולבתי כנסת יוכלו להגיע עד 100 בני אדם. הם יתבקשו לעטות מסכות, ולהימנע מהתקהלויות, משירה בצוותא, מלחיצות ידיים ומחיבוקים

'אקטואליק': בדרך למשבר פנים חרדי? ביהדות התורה זועמים על דרעי, המהלך להעברת ועדת התכנון לידי משרד הפנים מרוקן את משרד השיכון מתוכן, לא תהיה לליצמן השפעה במשרד ככה, בכיר במפלגה מאיים "היחסים בין המפלגות יתדרדרו בעקבות המהלך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.