רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2019

מבזקים

בלשי משטרה פשטו לפנות בוקר על שישה בתים ובהם בית הרב ברלנד בצו בית משפט, עוכבו 6. זאת בהמשך לתחקיר חדשות 13, בחשד לקבלת כספים במרמה והלבנת הון. בחיפושים נתפסו מסמכים וממצאים נוספים

בלשי המשטרה פשטו, עם צו בית משפט, על בתי 6 חשודים מקהילת ‘שובו בנים’ בירושלים, תפסו מסמכים וממצאים נוספים ועיכבו אותם לחקירה • לפני כחודש הגישה נורית, אמה של צעירה שנפטרה מסרטן, תלונה במשטרה נגד מנהיג ‘שובו בנים’ • בהמשך הוגשו נגדו תלונות נוספות במשטרה

'מרכז העניינים: בג"צ יתכנס בעוד כשבועיים לדון מחדש בהחלטה שקיבל בזמנו לפיד להפקיע את קבר הרשב"י מההקדשות המחזיקים בו, זאת לאחר שנסיון גישור של למעלה משנה, נכשל.

'מרכז העניינים' מפרסם קטעים מהצעת החוק החילופית ל'חוק הגיוס' של ליברמן, שאישיות בעלת השפעה במועצת גדולי החסידית, גיבשה: עד גיל 30 לא ינתנו פטורים והמעוניינים לצאת לעבודה יחוייבו בשירות מלא בצבא או בשירות אזרחי מותאם לחרדים.

עוד מהצעת החוק: בגיל 21 יצטרך כל בחור לבחור את דרכו להיות מתמיד בישיבה או לשרת בצה"ל או בשירות אזרחי. הפיקוח על הישיבות והכוללים יכלול שעון נוכחות ומי שיתפס משתמט יחוייב במינימום אלף שקל על כל חודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.