רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 בדצמבר 2018

יוסי דייטש מצהיר: אגודת ישראל בדרך לאופוזיציה

מאת איציק פרידמן - ירושלמי


"לא מתחרט על ההתמודדות; אם היה אחדות במחנה החרדי – היה לי סיכוי לנצח". כך הצהיר שוב יוסי דייטש, המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים, במהלך ראיון שהעניק לאתר כיכר השבת.

לדבריו, "חלום חיי היה לאחד את המגזר החרדי. יוסי דייטש אחראי להפסד, לא אטיל אשמה על אף אחד".

בתשובה לשאלה האם לדעתו היה צריך לפרוש מהמירוץ ענה: "יכול להיות שהיו צריכים לפרוש, לא אני מחליט".

תוצאות הבחירות הסתיימו באכזבה מבחינת אגודת ישראל החסידית שקיבלה רק 3 מנדטים, לעומת 6 נציגים של דגל התורה הליטאית.

עם זאת, לדברי דייטש, "הציבור שלנו מונה הרבה יותר מ-26 אלף איש. יחסי הכוחות לא אמיתיים.

לדבריו, "הסכם עודפים עם קינג היה מביא לנו ארבעה מנדטים".

דייטש הוסיף, "אנחנו באגודה יוצאים לבדיקה מי אחראי לתבוסה, אנו בודקים מי אחראי לתבוסה, אם זה אני, אני מניח את המפתחות".

ומה בנוגע לעתיד? דייטש, העומד בראשות סיעת אגודת ישראל המקומית הבהיר: ""אנחנו בדרך לאופוזיציה.

"קראו ל'אגודת ישראל' למשא ומתן רק ביום שלישי השבוע, לאחר שסיימו את הסבב עם כל הסיעות", התלונן דייטש.

הוא תיאר: "ליאון אמר אני אוהב אתכם, חיבוקים, מעריך אתכם. זה לא הגיע לרמה של תיקים, לא התחלנו לדבר שום דבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.