רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בנובמבר 2018

מבזקים

פרלשטיין ב'מיינט ירושלים': עדכון מוועדת הבחירות: בשעה 16:00 יגיעו קולות החיילים ואז תחל ספירת הקולות. טכנית זה אמור לקחת בסביבות שעתיים, אבל הנחת העבודה של וועדת הבחירות היא שנציגי המועמדים והסיעות צפויים לעכב את הספירה עד אמצע הלילה.

בוקר טוב. לעניין המעטפות הכפולות. מהפך אפשרי אבל קלוש ביותר. הפער לטובת ליאון עומד על 6,528 קולות. ישנן עוד 9,106 מעטפות כפולות. מתוכן 3,820 מעטפות של חיילים והשאר אלו נכים, שוטרים ואסירים. אפשר להניח שברקוביץ יקבל רוב מוצק מקולות החיילים אבל הוא עדיין יהיה זקוק לרוב של כ-80 אחוז משאר המעטפות הכפולות. בקיצור, מהפך הוא תיאורטי בלבד.

הפער הנוכחי בין ליאון לברקו הוא 6,528 קולות. בסיבוב הראשון עופר גרף כ-70% מהמעטפות הכפולות. אם הנתון הזה חוזר על עצמו גם בשני, צפויים להתווסף לו ביממה הקרובה עוד 6,374 קולות. זה משאיר אותנו עם פער זעום של 154. מטורף

ריבלין בטוויטר: ‏וזה הזמן לדבר על המפסידים. אם אגוי היתה הולכת עם ברקוביץ באופן רישמי ומוצהר הם היו מביאים לו עשרים אלף קול. הוא היה מנצח והם אדוני העיר. אם היו חוברים לליאון הם היו נוטלים חלק בשלל הקואליציוני יותר מכולם היחסי. מצב הביניים של תמיכה שקטה בברקוביץ הפך אותם לקרחים מכל הכיוונים.

יש 9106 קולות במעטפות הכפולות
+ 1500 קולות פסולים שיש ערעור עליהם
זה אומר שיש כאן 10606 קולות לא ברורים
יש כאן מצב למהפך נוסף
כנראה לא יהיה מנוס מהתערבות בית המשפט
הולך להיות מעניין ב 24 השעות הקרובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.