רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 בספטמבר 2018

הברסלבים ממשיכים ושואלים שאלות קשות את האהרוני שתקף את הנסיעות ראש השנה לאומן

צריכים לשאול שאלה אחת לגבי הנסיעה.
אמנם יש כאלה שהם משוגעים, אך יש גם הרבה משוגעים שעושים כל מיני מצוות, אז ההגיון הוא לבטל את כל מצוות התורה רק בגלל שיש משוגעים ששומרים מצוות??!!
ואם הוא בא לבטל את ענין נסיעה לאומן כדבר לא טוב בפני עצמו, הרי הוא כבר עומד כנגד דעתו של ר' נתן זצוק"ל שדיבר על ענין הנסיעה לציון הרבי בשם הרבי בעצמו.
האם בדבר כזה הוא מעיז כנגד דברי עצותיו של הרבי בעצמו מפי ר' נתן, אשר לא היה ברסלבר אחד בכל הדורות שהציע שר' נתן שגה בדעתו בדבר נסיעה לציון באומן?! והוא יודע יותר טוב מר' נתן מדבר שהוא גילה מפי הרבי?! (אשר לא מדובר בעניני חילוקי דעות בשיטות בהלכה, או מנהגים כלל, אלא ברצון הרבי שגילה לר' נתן).
יש הרבה דברים בדורינו שהם חיסרונות בקרב אלה שקוראים לעצמם בשם ברסלב,  אבל ענין הנסיעה לאומן לא חודש בין בני הדור שיש בו חיסרונות רבות, הוא חודש מפי ר' נתן שטערנהארץ זצוק"ל בשם הרבי, ואשר היה תלמידו המובהק ביותר. אך מרב בילבולי הדור אין כל הפתעה שיעמוד אחד להציע נגד הנסיעה  כאלו הוא מבין יותר טוב מר' נתן לגבי דעת רבינו....
ואם ברצונו לומר דבר על שגעון בדורינו, אולי טוב להתחיל ממנהג של לבישת ווייסע זאקן וכובע פרווה בחום של 30 מעלות או יתר ההנהגות שנראות בעולם כמעשי שגעון ודברים  שעלולים ליצור חילול ה' ממש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.