רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 באפריל 2018

מבזקים

ארי קלמן: ‏רק בזכות דגל התורה קיבל אבוטבול שתי קדנציות בראשות. לכן הטענות שפיצול חרדי יביא מועמד חילוני ויסכן את השליטה בעיר עשויות לגרום דווקא לאבוטבול להסיר מועמדות לטובת דגל. 10 שנות מתנה זה מספיק.

הרב מרדכי בלוי לפריי ואוחיון ב׳קול ברמה׳: דגל התורה היא הסיעה הכי גדולה בבית שמש ומן ההגינות שהיא תוביל את העיר. התקשורת החרדית הקימה צבא של כתבים מוניציפאליים שנה לפני הבחירות, אנחנו אשמים שמחפשים בכוח למלא עמודים בעיתון? הובלתי מהלך שלא ידברו לפני פסח ואני שמח שגפני אימץ את זה.

‏אלי כהן ח״מ בית שמש ל׳קול ברמה׳: גורמים חרדים פנו אלי כדי שארוץ, זה משמח אותי מאד שהם רואים בי מועמד ראוי. בימים הקרובים אודיע על החלטתי אם אתמודד שוב על ראשות העיר.

חנה ז'ורנו פעילה פוליטית בבית שמש למימרן  בקול חי"אם הליטאים יתמודדו, המצב הזה יוצר אצלנו סיכוי חזק לנצח פה, זה מפיח בנו תקווה להחזיר את העיר. אנחנו רוצים לשלוח לגפני פרחים. כפי ששלום אדרי אמר לגרינברג, אם אתה מתמודד אנחנו רצים בכל הכוח.

בניגוד לסיכומים - שר התחבורה ישראל כץ מסרב להפעיל את הרכבת לכרמיאל בליל ל"ג בעומר. התוצאה: מאות אוטובוסים יעוכבו בחניונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.