רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בפברואר 2018

מי הכשיל את האהרוני והכניס אותו למחלוקת מסובכת ומלוכלכת בסאטמאר

מאת אהרוני

רבם דקרו

     זעזוע ושאט נפש!

נבלה נעשתה בישראל. מספר אנשי בליעל אשר השתלטו בשנים האחרונות על קהילת סאטמער בני ברק, ורומסים במשך מספר חודשים את כבודו של ראש ישיבת סאטמער הרב מייזליש. הוסיפו היום חטא על פשע והשפילו את כ"ק מרן אדמו"ר מסאטמער שליט"א בכך שהכריחו אותו לצאת בהקלטה נבזית נגד ראש ישיבת סאטמער.

גורמים בקהילת סאטמער שאיתם שוחחנו מספרים על תחושות קשות בקרב בני הקהילה, תחושה של סלידה וגועל מהתנהגותם של אותם אנשי בליעל, המזכיר להם תקופות אפלות מהעבר, שבו הכריחו את האדמו"ר הברך משה מסאטמער זצוק"ל להשמיע דעות בניגוד לרצונו.

בחצי שנה האחרונה שוררת מתיחות רבה בקהילה, כל מי שמעז לפצות פה נגד התנהלות העסקן  חזקל וחברי מרעיו מושתק באיומים מסמרי שיער. ומוציאים שמועות על כביכול בעיות של שלום בית בקרב אותם אנשים שמביעים את דעתם הלגיטימית.

הקלטה של 12 דקות גרמה לפגיעה קשה בכבודו של ראש ישיבת סאטמער בני ברק. אבל לא רק בכבוד שלו. בראש ובראשונה זו פגיעה חמורה בכבודו של האדמו"ר מסאטמער ואלפי חסידיו. צמד המילים רבם דקרו נשמעת בשעות האחרונות בריכוזי סאטמער בעולם.

הרי זה שקוף וברור לכולם. האדמו"ר מסאטמער לא היה יוצא בהתקפה חסרת תקדים נגד אחיינו ראש ישיבת סאטמער בני ברק, אלמלא איומים וחרמות נגדו מצד חזקל רוטר ואנשי המאפייה שלצידו. כן כן, נכון שזה נשמע הזוי, אבל היו דברים מעולם. בתקופת האדמו"ר הברך משה מסאטמער היה גבאי שנקרא משה גבאי, והוא היה עושה כרצונו באדמו"ר. ובכך במשך שנים גרם לפגיעה חמורה בכבודו, ובאובדן האמון באדמו"ר.

אליכם חסידי סאטמער היקרים: אל תתנו לקומץ אנשים שפלים לעשות בחייכם כרצונם! מי אם לא אתם יודעים עד כמה השחיתות שולטת. מידי יום הנכם נחשפים למעשים שתסמרנה שערות ראשו של מי שנחשף לנתונים.

לסיום: במשך השנים רדפו את אברכי הכולל שיילכו להתפלל בשבתות בבית מדרשו של ראש הישיבה. מי שלא הלך להתפלל תפילה אחת נשלל ממנו הזכות למשכורת מהכולל. הכריחו אברכים לעזוב ולהפסיק להתפלל בבתי כנסת אחרים לטובת בית הכנסת של ראש ישיבת סאטמער.

עכשיו אותם אנשי בליעל בראשות חזקל רוטר החליטו שלא נוח להם עם זה שהרב מייזליש מביע דעה עצמאית, והחליטו להתעלל בו ובכל מי שקשור אליו. הם פיטרו בעלי תפקידים, הוציאו שמועות הרסניות שפגעו במשפחות, ועכשיו אזרו עוז ופגעו בקדוש ויקר לכם מכל כ"ק האדמו"ר שליט"א.

אל תתנו להם לפגוע בכבודו של האדמו"ר, ובאובדן האמון בו מצד חסידיו !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.