רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 בינואר 2018

הערות והארות


רבי חיים אמרתי לליטאי חשוב ראש ישיבה את הבדל בין הרב שך רב אלישיב והרב שטיינמן
הרב שך היה מנהיג
הרב אלישיב היה פוסק
הרב שטיינמן היה אבא
========================
במכתב בהול ששיגר מזכיר בד"צ "רבני הקריות" באשדוד לחברי מועצת העיר החרדים הוא מתריע על יוזמה מסוכנת של ראש העיר לסרי להרחיב את מרכז "ביג פאשן" ולהרבות את חילולי השבת באזור.
סגן השר ליצמן בתגובה מי ששלח את המכתב מנסה לפגוע בנו
ח"כ מוזס בתגובה
מירון מותר
אשדוד בטח מותר לחלל שבת
========================
בבני ברק תובעים לסגור ת"ת וגפני וחבריו בדגל התורה יושבים בשקט זה לא מזיז להם - האם רק בחיפה זה אסור?
========================
לפני כ20 שנה דרעי הלך לאדמו"ר שיברך אותו לאור המשפט המתוקשר שנערך נגדו
האדמו"ר בירך "שהצדק יצא לאור"
ואז דרעי זעק אוייש רק זה לא
========================
הפלס זה עיתון לעניני תוארים. חצי מהערך שלו בויקיפדיה מוקדש לגישת העיתון לעניני תוארים. שטויות והבלים. כנראה לכן השנאה שם לרב שטיינמן היתה כההעזה כי הרב שטיינמן במצבה שלו שכתוב רק ר' הרס להם את כל השיטה. הוציא את כל האויר מהבלון. לשיטת הפלס עובדים כל החיים בשביל התוארים שיהיו כתובים על המצבה
========================
אני מכריז בזאת על מינוי הגר"נ גרוסמן רשכבה"ג לממשיך ה'אמיתי'
ואין להרהר אחריו כלל ופיו כפי וכו'
וכל המהרהר אחריו כמהרהר אחרי השכינה
ואפי כל העולם כולו אומר לך שהוא רשע יהי בעיניך צדיק...
עה"ח : אני השטן אני יצה"ר אני מלאך המות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.