רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

3 מכתבים מזעזעים במייל האדום: ישיבת צפת מלשינה על בחורים שבאים לבקש פטור. הבחורים מאבדים אמון בהנהלת הישיבה ורבניה

גולשים נכבדים. הפתגם אומר 'האמת עד לעצמה'. לפעמים צריך לאמת לתת לדבר. לאחרונה לא כתבנו פוסטים נרחבים ובהם דיונים ופרשנויות על הנעשה בפשע הראשון בהיסטוריה נגד חב"ד שבו חב"ד הורסת את חב"ד וליתר דיוק אנשים שתפסו טרמפ על חב"ד באים לקעקע את יסודות הבחורים בחב"ד.

לא מדובר כאן כמו שכתבו לנו שוב ושוב ושוב בין משיחיסטים ללא משיחיסטים יש כאן קואליציה מפחידה בין שני ערמומיים ונבלים שניהם עם היסטוריה משפחתית של כעס על המימסד החבד"י בדור האחרון. משה הבלין הארור עדיין זוכר את הילדות שלו כאשר דודו התבזה בחב"ד ומאז בתוכו הוא נוקם ונוקם, וכך וילשאנסקי יוסף יצחק שמעולם לא נראה בשום פעילות ציבורית והשמעות שוב ושוב אומרים כי הליובואויטשר פסל אותו כאשר לייבל קפלן ניסה להכניס אותו על ידי ששלח בכוח אנשים להלחיץ את הרב לייב קפלן שבעשר אצבעותיו בנה את קרית חב"ד צפת ואת כל המוסדות שם.

השבוע גואטה הפורש מש"ס התראיין לעיתונות ואמר משפט שהוא לכשעצמו נכון, הרבה פעמים אנשים שמעולם לא היו בשום מלחמת קיום של תנועה הם אלו שהורסים אותה משום שהם לא שפכו את דמם עבורה.

משה הבלין ויוסף יצחק וילשאנסקי לא היו מעורבים בכלום בארבעים שנים האחרונות בשום מאבק למען חב"ד. הם תמיד עשו רק לביתם ולפתע הם באים בדבר הכי גורלי כמו ילד מטומטם ששולח יד והורס משהו רגיש ביותר.

אין מה לכתוב על צמד חמד הפושעים הללו שחברו יחד ומכלים הכל מכל כל. החלוקת עבודה ביניהם פשוטה: וילשאנסקי מביא את הבשר לבית המטבחיים ומשה הבלין מביא את השוחטים וביחד הם לוקחים את הכמות של בחורי המשיחיסטים ומשלוחים ואידיאליסטים הם הופכים לראשי בקר ילדים טובים למדינת ישראל.

אין בזה כל פסול. אבל אל תקרא למוסדותיך מוסדות 'חב"ד' ועוד להשתמש בשמו של אחד האדמורי"ם בחב"ד שהיה מן הקנאים ביותר למען שמירת העיצוב החסידי והתורני.

זה הסיפור של 'משפט שלמה' מי לא איכפת לו שחותכים את הילד? מי שהיא לא האמא של הילד. וילשאנסקי והבלין לא בנו כלום אף פעם לכן לא איכפת להם לפלג.

המייל האדום מקבל בממוצע חמשה מכתבים בחודש של הורים או בחורים שכותבים לנו את האמת. אנו מתחילים עכשיו סידרה של מכתבים שקיבלנו בחצי שנה האחרונה פשוט לפרסם אותם בלשונם.

הפעם אנו מביאים בשלשה פוסטים נפרדים שלשה מכתבים נרגשים שהגיעו במהלך החודש האחרון למייל האדום והם משקפים את הירידה התהומית של וילשאנסקי לפי שאול. כשהוא צריך כסף הוא מוכר את הבחורים של הורים פשוטים שמביאים ילדיהם בתמימות למוסדותיו.
 
הפוסטים יופיעו אי"ה מחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.