רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

מבזקים


'יתד' ממשיך במתקפה החריפה נגד העולים להר הבית. במאמר מערכת תוקף העורך הראשי ישראל פרידמן בחריפות את הדתיים העולים בהיתרים 'קונסרבטיביים' ומפנים עורף גם לרבותיהם

עוד מ'יתד' - גם רבני הציונות הדתית בהם הראי"ה קוק, הגרצב"י קוק והרבנים הראשיים אז והיום, אסרו לעלות בכל תוקף. ההישג היחיד של העולים זה מלחמה להפוך את הר הבית להר געש שיכסה את כל מזרח התיכון בצמאי דם.

ליצמן לקלמן ב'כל ישראל': על פגישת בנט עם הרפורמים: אם דגל היו תוקפים גם את הנשיא ואת ראש הממשלה או כל מי שפגש רפורמים ניחא, אבל לא ראיתי. הם צועקים רק על בנט כדי לתקוף אותי. הוא שר התפוצות

ליצמן ל'כל ישראל' על היחסים עם השר דרעי: אם אני מעיר למישהו משהו אז זה נקרא שאני רב איתו? מותר להעיר למי שאני רוצה ואני עושה את זה גם לעוזרים שלי, בלי קונצים.

ליצמן ל'כל ישראל' על יחסיו עם פרוש: יחסים קורקטיים. הכל בסדר, יש מפלגה עובדת. על לפיד: מי זה? מישהו זוכר שהוא היה שר אוצר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.