רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביולי 2017

לב טהור לאירן?

מאת חוקר 'לב טהור'

בימים האחרונים יש ספקולציות בכמה אמצעי תקשורת על כך שפני לב טהור מיועדות לאיראן. יש מי שטוען שהאישורים מוכנים והאיראנים רוצים שהם כבר יבואו.
אינני יודע אם זה נכון. מצד שני לא הייתי ממש מזלזל במידע הזה בהנחה שהוא מגיע מאותו מקור שדיווח כבר לפני חודשיים על המעבר לאיראן אף שבתחילה פקפקו בדבריו ולבסוף התברר כצודק.
הוא גם טוען שהמוות של הלברנץ מבוים והוא נועד להסחת דעת מהלברנץ כדי שיוכל לעבור לאיראן. הטענה הזו היא לא ממש מובנת. אם הלברנץ מתכוון לעבור לאיראן בזהותו הוא אז איך הוא ביים מוות בהנחה שהוא הולך לעשות את זה ממקסיקו? אלא על כרחך שהוא שינה זהות. אז מי מת? הרי לפי הדיווחים שהגיעו ממקור חדשותי במקסיקו הרי שהמכון לרפואה משפטית בצ'אפאצ'ולה זיהה את הגופה.
אמנם יתכן שעבדו עליהם והגופה אורגנה על ידי המאפיה המקומית - בכלל במדינות כאלה הפושעים יושבים במכון - דרך אגב גם בישראל.
אבל גם אם הקונספירציה הזו נכונה - מה עם כל חברי הקהילה. ממה נפשך אם הלברנץ חשש שהוא יעוכב למה האחרים לא יעוכבו?
קשה קצת לקבל את זה שהאיראנים מתלהבים מזה שהם יבואו. אמנם זה אולי יעזור להם תדמיתית ומצד שני האיראנים חשדנים. אינו דומה ביקור של משה בער בעק ואנשיו לקהילה שלמה שבאו להשתקע. בכלל לאיראן אין מושג של הגירה חיובית רק שלילית.
צריך לזכור שיש בלב טהור גם בוגרי צה"ל כמו גולדמן וחיון שזה לא ממש מתאים לאיראנים אא"כ הם יציגו את זה כחייל ישראלי שערק לאיראן...
מצד שני יש יהודים שחיים באיראן וזורמים עם השלטון ואין להם בעיה עם זה הם אפילו עשירים וחיים חיי רווחה.
ללב טהור יש ענין לנצח ולהוכיח שהם לא נוצחו על ידי מדינת ישראל. גם לתיאולוגיה שלהם שגורסת שאיראן תשמיד את ישראל זה מתאים כי אז הם נמצאים בצד המשמיד ומה יותר טוב להם מזה.
כך או כך - ימים יגידו - נמשיך ונעקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.