רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 במאי 2017

חבד'צקרעס הצילו את הילדים שלכם מיד המגייסים!!!!

לכבוד לוחם מלחמות הצדק ר' חיים!

במדור הזה כבר כתבנו כמה פעמים משמם של חכמי האמת כי כל קיצוניות שאתה רואה אצל קבוצה דע לך שהיא נועדה לחפות ולהסוות איזו חולשה כלשהי שיש לקבוצה או אדם קיצוני זה. יש קיצוני שמחפש על חוסר הצלחתו או על קשיי הסתגלות חברתית והוא עוטף זאת במעטה קנאות, יש קנאות הנובעת מניסיון להסוות חטאים וגניבות [זה היותר דומיננטי]. ויש קנאות הנובעת משיקולים קרים של רצון להשתלט, שימוש ציני באימון הציבור והתחכמות להוביל מהלך.

כיום אחרי גזירת הגיוס אנו יכולים להבחין חד משמעי כי מי שהובילו מהלך זה היו דווקא מנהיגי המשיחיסטים. המשיחיסטים שניסו להצטייר במשך עשור שנים כקבוצה שרק אידיאולוגיה בראש מעייניהם ומכוח זה הרשו לעצמם להפר את השלווה בחב"ד ובכל הקהילות החרדיות, לפתע התגלו במלוא מערומיהם כי הם בסך הכל עשו את כל המשיחיות רק בשביל הפגנה להפגין נוכחות קולנית ומיד שיציעו להם כסף והרבה כסף הם ירוצו ראשונים וישרפו את כל האלוקים שלהם.

משפחת וילשאנסקי בחסות עוד כמה קלי דעת השתלטו על המימסד המשיחיסטי  על ידי הצהרת סיסמאות לאוויר ויצירת מחלוקת ותפיסת עמדה ואחר עשור שנים לאחר שהשתרשו בקרב הציבור הנאיבי התמים הלכו על כל הקופה זרקו את רבם לפח הגריסה והרימו ראש לשוב למצרים ולהתחלק בשלל התקציבים.

איפה כל השמוס'ן של הלובאוויטשער על לימוד תורה? איפה כל האידיאולוגיה לא להתחשב ממה יאמרו הבריות, איפה הדביקות, האמונה והבטחון?

הכל היה שקר אחיזת עיינים אחת גדולה. הציבור צפה כאן בהצגה שנונה שכוכב הראשי שלה היה יוסף יצחק וילשאסנקי ומיד כשיכול היה לחטוף שלל תקציבים ולנסות להחשב בין רבני חב"ד ירד מהבמה עטה על עצמו שכמיה של מנהיג פוליטיקל קורקט והתחיל לזלול מעוגת התקציבים כשהוא מתיר אחריו דם עצמות ויגון..

והתמורה שהוא נתן לא היתה מכיסו וילשאנסקי מכר במליוני שקלים את כל בחורי חב"ד וקיבל תמורה של הכרה. 

ה'הכרה' זה חלומו של כל אופזיציונר ווילשאנסקי קיבל זאת בשתי ידיים.

במייל האדום התקבל לאחרונה מכתב בנושא ואנו מצטטים קטעים ממנו:

עליכם להסביר לציבור דבר מאד פשוט כי משתמשים בהם בצורה הצינית ביותר ומשחקים בחיי ילדיהם. מדובר כאן באנשים שעושים ניתוחים על מוחם וליבם ודתם של בחורים בלי להתבלבל ובלי להתחשב כלום. הציבור של חב"ד חייב להפנים זאת והדרך היחידה היא להתנתק מהחבורה הזו להתנתק מהישיבות שלהם להתנתק מהחליפות וכובעים האתנן זונה ומחיר כלב שלהם, להתנתק מהכרה בכל מה שקשור עמם. אין ברירה חובה להפוך אותם לפיקציה"

אנו פונים שוב לקהל שולחי המיילים ולכל הקוראים: קחו את חיי ילדיכם לידיכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.