מאת ירושלמי
כמי שמצווה לחקור את הדברים עד תומם לא כתבתי שורות אלו עד שדברתי עם כל הנוגעים בדבר. גם בבויאן הודו לי שיהיו חילולי שבת בגלל ההדלקה אבל הם מיזערו את זה. לבויאן היה חשוב 2 דברים לשמור על מסורת ההדלקה במוצ"ש ודבר שני לצמצם כעל האפשר את חילולי השבת.
וכאן נדלקה לי נורה אדומה איזה ערך יש לשמירת ההדלקה במוצ"ש. קטונתי מלהבין. האם כשהאדמו"ר מתולדות אהרן מדליק לפני השקיעה ביום ראשון הוא לא יצא ידי חובת הדלקה?
ברגע שהודו לי גם בבויאן שייגרם חילול שבת אני חושב שטעות חמורה עשו שלא הסכימו לדחות את ההדלקה ל4 בבוקר כפי בקשת פוסקי הדור ורבה של מירון. אם חכמים עקרו מצוות עשה מהתורה שמא ילך עם הארץ לטלטל את השופר מה יסבירו בבויאן שבשביל הדלקה יהודים יחללו שבת בגלל זה
כמי שמצווה לחקור את הדברים עד תומם לא כתבתי שורות אלו עד שדברתי עם כל הנוגעים בדבר. גם בבויאן הודו לי שיהיו חילולי שבת בגלל ההדלקה אבל הם מיזערו את זה. לבויאן היה חשוב 2 דברים לשמור על מסורת ההדלקה במוצ"ש ודבר שני לצמצם כעל האפשר את חילולי השבת.
וכאן נדלקה לי נורה אדומה איזה ערך יש לשמירת ההדלקה במוצ"ש. קטונתי מלהבין. האם כשהאדמו"ר מתולדות אהרן מדליק לפני השקיעה ביום ראשון הוא לא יצא ידי חובת הדלקה?
ברגע שהודו לי גם בבויאן שייגרם חילול שבת אני חושב שטעות חמורה עשו שלא הסכימו לדחות את ההדלקה ל4 בבוקר כפי בקשת פוסקי הדור ורבה של מירון. אם חכמים עקרו מצוות עשה מהתורה שמא ילך עם הארץ לטלטל את השופר מה יסבירו בבויאן שבשביל הדלקה יהודים יחללו שבת בגלל זה

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.