רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 במאי 2017

ווארטים


"צעדים הם לא הדרך שיובילו אותנו יום אחד אל המטרה, אלא כל צעד היא מטרה כשלעצמה המובילה אותנו קדימה."
"אין זה מספיק לעשות צעדים שיובילו אותנו יום אחד אל המטרה, אלא כל צעד חייב להיות מטרה כשלעצמה המובילה אותנו קדימה."

טראמפ: ביבי, אתה חייב לתת לי משהו שאוכל לתת אותו לפלסטינים לצמיתות.
ביבי: בשמחה, אתה יכול לקחת את אורן חזן לצמיתות...

היה איזה בחור שהשתדך עם ביתו של הגביר וכמה ימים קודם החתונה ביטל..ויום אח'כ הגביר פשט את הרגל...שאלו את הבחור איך ידעת שזה יקרה?וכי יש לך רוח הקודש?אמר להם:לא ולא פשוט שמעתי אותו אומר אוי אבא מתי המשיח יבוא...הבנתי שהוא בצרות...

בחור, בוא הנה!
- כן, אדוני השוטר
- יש עליך סמים?
- לא אדוני השוטר
- אתה נראה לי מסטול!
- אני לא מסטול אדוני השוטר.
- אתה בטוח שאין עליך גראס או משהו?
- בטוח אדוני השוטר.
- אתה יודע מה זה? *מצביע*
- זה כלב, אדוני השוטר.
- זה כלב משטרה. הוא מאולף!
- כל הכבוד אדוני השוטר.
- הכלב אומר לי שיש לך סמים בתיק!
- תן לי להבין נכון, אדוני השוטר: אתה מדבר עם כלב, ואני מסטול?

סבתא בבית משפט - בדיחה קורעת!
=========================
בבית משפט, בעיירה דרומית שכוחת אל בטקסס, עורך הדין של התביעה קורא לעדה הראשונה שלו, סבתל'ה מבוגרת , לדוכן העדים.
הוא ניגש אליה ושואל אותה "האם את מכירה אותי, גברת ג'ונס?"
והיא עונה: "כן, כמובן שאני מכירה אותך מר וויליאמס, הכרתי אותך מאז שהיית ילד קטן, ולמען האמת אתה אכזבה גדולה מבחינתי. אתה משקר, בוגד באשתך, אתה מניפולטיבי ומדבר על אנשים מאחורי הגב. אתה חושב שאתה איזה סיפור הצלחה ואין לך את השכל להבין שלעולם לא יצא ממך כלום.כן אני מכירה אותך".
עורך הדין נעמד במקום המום, לא בטוח מה לעשות. לבסוף הוא מצביע לצדו השני של האולם ושואל "גברת ג'ונס, האם את מכירה את עורך הדין של ההגנה?"
והגיברת שוב עונה: "כן, כמובן. אני מכירה את מר בראדלי מאז שהיה צעיר, גם כן. הוא עצלן, דו פרצופי ויש לו בעיית שתייה. הוא לא מסוגל לנהל מערכת יחסים נורמלית, והוא אחד מעורכי הדין הגרועים במדינה. שלא לדבר על זה שהוא בגד באישתו עם שלוש נשים שונות. אחת מהן הייתה אשתך. כן, אני מכירה אותו"
עורך הדין מטעם ההגנה כמעט מתעלף במקום.
פתאום השופט מבקש מעורכי הדין לגשת אליו לדלפק ובקול מאוד שקט הוא אומר להם:
"תקשיבו מטומטמים, אם אחד משניכם שואל אותה אם היא מכירה אותי , אני שולח את שניכם  לכיסא החשמלי!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.