רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

השיטה המשיחיסטית איך לא לעסוק בהסכם עם הצבא

כבוד הרב חיים שאולזון מנהל האתר בעולמם של חרדים

הרב חיים

חשבתי כי תחל שנה וקללותיה ותתחיל שנה חדשה טובה, וכולם יחזרו בתשובה שלמה לפני הקב"ה, אבל התבדיתי כאשר שמעתי את הדיווח החמור הזה:

חיים הלל שפרינגר [עליו כבר כתבתי לך שהוא שופך מיץ בפנים על הבחורים ששואלים שאלות על גיוס כל ישיבות חב"ד] הוא לקראת זה שהמון המון בחורים כ"י נוסעים לרבי באמונה להתקרב ולהתקשר יותר ויותר ולקבל כוחות רוחניים וחסידים על כל השנה וחיזוק האמונה במשיח כי זה דבר שהרבי עוסק ודיבר עליו כל הזמן כל הזמן. אבל הנה הראש הערמומי והבריוני שלו שים לב מה עושה:

הוא מעביר מסרים לצוות המגידי שיעורים שאומרים שיעורים לנסות בעדינות להזכיר את נושא הגיוס כאילו כאגב כמו לתת דוגמאות בשיעורים מהגיוס להראות איך בחור מתמודד בצבא מבלי ליפול. כאילו הוא אומר להם תדברו בעדינות על הצבא כדי לתת הדרכה לבחורים אבל הכוונה שהוא רוצה להשתמש בכך שמגיעים כולם לרבי בשביל להכשיר את הצבא! פשוט נבלה וטרפה חמור מאד בעיני.

ושים לב דבר נוסף: הוא מבקש כך: השנה בתשרי צריך 'להקצין' זה נקרא בשפה של בחורים לדבר חזק חזק על משיח ולעשות מעשים קיצוניים. אז ככה: כל שנה הוא היה שולח למדריכים להרחיק את הבחורים מהקיצונים ולנדות אותם, אך השנה אמר צריך לגרום לאש שיהיה ויכוחים עם האנטים שהבחורים לא ישאלו על הצבא אלא יריבו על משיח בצורה קיצונית וכך לתת דוקא לקיצונים לשלוט בתשרי!

זה אדם שפל. הוא לוקח בחורים עם אמונה ברבי בכל הכוח שקונים כרטיסים ובאים ברצינות ומשתמש בהם בשביל פוליטיקה ובשביל כסף וחוק הגיוס? עד להיכן אפשר להתדרדר? כשהוא מחליט אז אסור לעשות ולדבר דברים קיצונים על משיח וכשהוא מחליט זה דוקא טוב וגם כדאי להרביץ חזק על משיח. והשנה כן להרביץ על משיח כי זה יעלה את קרנו בעיני הבחורים שיש להם שאלות. ושים לב - אחרי החגים כשהבחורים שהרביצו יחזרו לישיבה הוא יעניש הבחורים האלה ויפרסם לכולם תראו אני מעניש מי שמרביץ ומי שעושה ומדבר קיצוני. איזה בושה. איזה שקרנות.

זה נבלה נעשתה בעם ישראל של חסידי חב"ד.

ומה עוד עושה? הוא מאיים על האחראים בהכנסת האורחים לעשות מה שהוא אומר. כי הוא מביא את הבחורים. הם מביאים את כל האוכל את כל המיטות והוא לא מתבייש לאיים עליהם? ומה מאיים? שידברו עם בחורים על גיוס בני ישיבות וגם מחליט מתי ירביצו לאנטים והוא יושב בצד מפסוט שמרביצים לאנטים כי ככה שוכחים לדבר על גיוס בני הישיבות. וכל זה הוא משתמש בתשרי של הרבי. הוא עושה נזק להכנסת אורחים [כך אומרים בשיכון] כי הנהלת הכנסת אורחים רוצה להיות טוב עם כל תושבי השכונה שלא יכעסו על הבחורים אבל הוא בשביל שלא ידברו על הגיוס רוצה השנה שיהיה מחלוקת בתשרי שיהיה שנאה וכך הבחורים יקבלו התלהבות ולא ידברו נגד.

זה נקרא בנאדם שאין לו אלוקים ובודאי שבכלל אין לו רבי יש לו רק דבר אחד: הוא רוצה למצוא חן בעיני הרב וילשנסקי מהישיבה בצפת ובעיני משפחת הרב כדי לקדם עצמו בישיבה וגם יוכל לקנות דירה גדולה יותר בשיכון. ובשביל זה הוא יפקיר כל דבר ויעשה כל מעשה אסור.

אבל אתה הרב שאולזון אתה צריך לגלות הפרצוף וכפי שהרבי אמר שהקליפות הקשות האלה הדרך רק לגלות פרצופם האמיתי ואז ממילא יברחו לגמרי

אתה עושה עבודה מאד חשובה סוף סוף מישהו אומר אמת.

תהיה ברוך ותזכה לשנה חדשה וטובה בהכל ובמיוחד אתה תזכה עם עם ישראל לשנה של גאולה האמיתית והשלימה

מחסידי חב"ד בשיכון צפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.