רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

ווארטים


״נסו להיות עדינים עם הצעירים, מלאי חמלה כלפי הבאים בימים, סימפטיים כלפי המתקשים, ובעלי סבלנות כלפי החלשים והטועים, זכרו, במהלך חייכם אתם תהיו כל אלה!״.

הרב שלוש זצוק"ל היה אומר
חמין בלא ביצה כמלך בלא עצה

המורה מצהירה בפני הכיתה: "רק מטומטמים בטוחים בעצמם!"
אחד התלמידים שואל אותה: "את בטוחה?"
המורה משיבה בגאווה: "במאה אחוז!"

יהודי נכנס לרב בתשעת הימים, אומר לו הרב "מחילה, לך תתקלח ואח"כ תבוא לשאול"
עונה היהודי "תודה כבוד הרב-אין לי כבר שאלה"....

אשררררררר
אה חני.....
איפה אתה אשר?
אני באמצע מקלחת עם מלא סבון ושמפו וקצף אמבט, חני תשעת הימים איפה אני יכול להיות, נדבקתי לזה שישב לידי בבית כנסת

שני אנשים ישבו בקולנוע
לפניהם ישב אחד עם קרחת מה זה דורשת כאפה.
האיש אומר לחבר שלו תן חמישים שקל אני מעיף לו כאפה לקרחת.
ההוא מביא לו חמישים שקל, השני דופק לקירח כאפה. ואומר לו: "מה קורה יצחק??"
הקירח אומר לו: "מה יש לך אני לא יצחק".
אומר לו: "סליחה אחי אתה מה זה דומה לחבר שלי, והתישב".
אחרי כמה דקות אומר לחבר שלו תן עוד חמישים שקל אני מעיף לו עוד כאפה ההוא ישר מוציא 50 נותן לו.
ההוא קם דפק לקירח מה זה כאפה השאיר לו סימן ושאל אותו: "אתה בטוח שאתה לא יצחק???"
הקירח אומר לו: "לא! מה אתה דפוק? אני לא יצחק!! עוד פעם אחת אתה תחטוף מכות"
הקירח התעצבן ועלה לשבת בשורה האחרונה.
אחרי כמה דקות ההוא אומר לחבר שלו: "תביא 200 שקל אני דופק לו עוד כאפה. החבר אומר לו: "אין לך אומץ!!" ומוציא שטר אדום ונותן לו....
ההוא קם עולה לקירח דופק לו כאפה אבל מה זה כאפה אומר לו: "מה קורה יצחק למטה יש מישהו מה זה דומה לך"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.