רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 במאי 2016

12 ב'מרכז החדשות':קבוצת 'נצח' נחשפה במלוא ערוותה!

אוי לאותה בושה - ב'נצח' יצאו להתפרעויות חסרות תקדים ביום רגיש בו הציבור החרדי משתדל לא לתפעל אירועים ראוותניים וגרמו לחילול שם שמים אדיר! בתקשורת הכללית נחשפה החרפה בחור הרשום בישיבת 'שערי תבונה' יצא לבילוי מפוקפק בעיר אילת ונלכד על רקע פלילי אז התגלה כי לא הגיש דיחוי בלשכות הגיוס כהוראת כל גדולי ישראל.
הבחור נלכד כשהוא ללא כיפה וציצית עם מכנסי גי'נס, אך זה לא בלבל את אנשי 'נצח' שיצאו מגדרם לחסימות כבישים ומכות רצח מול שוטרים ואזרחים במוקדים שונים. יממה לאחר ההפגנות קיבלו הוראה להפסיק להפגין בשל גודל המבוכה.
ב'נצח' משקרים לציבור שלהם!
בבהלה הוציאו הודעה מוקלטת כי הבחור העריק הנו קדוש מעונה: "מדובר בבחור מתמיד, הראש ישיבה שמח לראות שמדובר בבן תורה רואים עליו את היראת שמים ומקדש את השם בדרגות אחרות".  אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
הפילוג ב'הורדנא!
ניצחון לנחומיסטים הרב שמידע ר"י 'הורדנא' לא פתח את כינוס 'וכתבתם' של 'הפלג' בשל האיומים, הרב אוירבך לא עודכן כי העריק נתפס במקום בילוי מפוקפק באילת ואמר בכינוס: "פגעו בלב ליבה של בן התורה מהישיבות הקדושות". הגרמ"צ ברגמן לא הוזמן לכינוס לאחר שהשתתף בועידת 'דגל התורה'.
ביום שאחרי, חיזוק גדול בעולם התורה מדבריהם של זקני הדור בכנס 'לב לאחים'. מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, ומרן הגרי"ג אדלשטיין שליט"א.
מכשרים:0799254994

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.