רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם


תיעוד ב'קוקר': כוחות כיבוי הוזעקו אמש לאחר חצות לחזו"א 5 בשל שריפה סמוך לבית מרן הגראי"ל שטיינמן. תושבי הבניין מאשימים: הצתה מכוונת של אנשי 'הפלג'.
 --------------
חבר הבד"ץ הגאון רבי נפתלי פרנקל אושפז בהדסה כעת בניתוח חירום עקב דימום בראש אחרי אירוע מוחי
  --------------
 מוטי סגל בטויטר: הצא"פ המסעיר בירושלים: המשגיח המדובר פרש מתפקידו עת החלו הדיונים בעניינו בבי"ד הגר"נ קרליץ, כך שהקשר בינו לישיבה המכובדת הסתיים
  --------------
שר הבריאות ליצמן בראיון משותף עם בנט ל'בקהילה': בנט הוא בן ברית של הציבור החרדי. בנט: ליצמן שר הבריאות הטוב ביותר
  --------------
נס בסמוך למערת המכפלה - נתפס פלסטיני שתכנן לבצע פיגוע. בחיפוש על גופו נמצא סכין.
  --------------
איציק הורן, בנו של יענקלה' שנהרג בשריפת האוטובוס בב"ב, ל'ידיעות רמת גן': "אמרתי לבעלי 'מקומות ואתרים' שאנחנו רוצים לקבל תשובות. זה לא יכול לעבור בשקט, בן אדם נהרג פה. המידע על קצר חשמלי הוא חלקי".
  --------------
ח"כ אייכלר ברדיו דרום  על העיתון האנטישמי באשדוד;
"סגן הרמטכ"ל  מודאג מחיילים שהורגים מחבלים שהורגים את חבריהם. רוה"מ מודאג מהאנטישמיות באירופה ובבריטניה.  איש מהם לא מגנה את ההסתה האנטישמית נגד החרדים.
כך בדיוק כתבו בגרמניה על היהודים המלכלכים ומשחירים את הפארקים..
זו צביעות לדבר ביום השואה על האנטישמיות באירופה ולא על האנטישמיות בארץ
  --------------
זאב קם חושף ב'מקור ראשון': בכירים בקואליציה מאשרים: התחדשו השבוע המגעים בין נתניהו להרצוג. פעמיים נפגשו השבוע השניים בחשאי. ח"כים ששוחחו עם הרצוג: "התחושה היא שהוא רוצה להיכנס לממשלה בכל מחיר
  --------------
המיליארדר שלדון אדלסון מקורבו של ביבי נתניהו הודיע: "החלטתי לתמוך במועמדותו של טראמפ. הוא יהיה טוב לישראל".
  --------------
מודעת מאורסים בכל היומונים: ראש העיר בית שמש ר' משה אבוטבול פרסם את מודעת המאורסים על אירוסי בתו ב'המודיע' 'יתד' 'המבשר' ו'הפלס'.
  --------------
'המודיע' ו'המבשר' בידיעה נרחבת משותפת על ביצוע הרוטציה בעיריית ירושלים: "אגו"י הבהירה שהרשימה הנוספת שהתמודדה, נגסה יותר משבעת אלפים קולות שנגרעו ממאגר הקולות של דגל".
  --------------
 מס' חודשים אחרי הרצח של דפנה מאיר הי"ד - אסון נוסף הלילה ביישוב עתניאל: הגב' רבקה פרץ בת 45 נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בין 3 רכבים. השאירה 7 יתומים.
  --------------
בעקבות ההסלמה בדרום ונפילת פצמ"רים - ראש הממשלה נתניהו יכנס את הקבינט בהשתתפות הרמטכ"ל.
  --------------
אליטוב בטוויטר: בין הצהרות פומפוזיות למעשים בשטח: חברי 'דגל' בעיריית י-ם הצביעו כעת בעד מינויו המחודש של יוסי דייטש לסגן ראש העיר, לידיעת ח"כ גפני.
  --------------
בני ברק: בהפגנה על מעצר הבחור באילת, נעצר הגר"ש כהן ראש ישיבה במרסיי שבצרפת. צמתים רבים בארץ נחסמו לתנועה בגלל ההפגנות. דובר המשטרה מרחב דן: "בהפגנה בבני ברק נעצרו 13 מפגינים אשר הפרו את הסדר וניסו לחסום כבישים".
  --------------
הרב חדד בישיבת צוות פנימית של שערי תבונה :
"הפלג הזה בשביל כסף של סאטמר גורמים לנזק בלתי הפיך לתדמית הישיבה" והוסיף :
"למה כל עם ישראל צריך לדעת שבחורים מהישיבה שלנו רוקדים במועדונים באילת?"
  --------------
 מקורב למרן הגר"ש אוירבאך ל'בחדרי': "גם אם הבחור נפל - ניאבק שלא יגוייס".
  --------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ' לרונן כץ ב'קול ברמה': "לא מוטרד מכניסת 'המחנה הציוני' לממשלה. נהיה בחוץ ונחזור עם 15 עד 20 מנדטים אחרי הבחירות".
  --------------
אברהם בוימל ב'קול ברמה': "הבחור שנעצר אתמול בא ממשפחה ספרדית פשוטה שנוהגת לחפוש באילת. דובר המשטרה בהודעות שלו לא יסיט אותנו מנושא גזירת הגיוס. הספרדים הם הטרף הקל ולכן הצבא מחפש רק אותם".
  --------------
ויסברג ב'בחדרי': חבר הבד"ץ הגר"נ פרנקל אושפז הערב ב'הדסה' בניתוח חירום עקב דימום בראש אחרי אירוע מוחי.
  --------------
'וואלה' חושף: אדם שהתחזה למפקד יחב"ל במשטרה, התקשר לח"כ לשעבר אמנון כהן לאחר פרסום תחקיר 'עובדה' נגדו והציע לו: "שלם לנו כסף - ונסגור לך את התיק". כהן פנה למשטרה ושלושה חשודים נעצרו.
  --------------
יצחק פינדרוס בנאומו במליאת המועצה לרגל היכנסו לתפקיד מ"מ ראש העיר ירושלים: "אמשיך בסיוע לפרט, כשלנגד עיני דיקן האוניברסיטה בסיוע לפרט ח"כ אורי מקלב, ותלמיד המחכים את רבו סגר"ע ישראל קלרמן".
  --------------
להמשך המבזקים כנסו כאן:




מהדורת חצות בסקופים:
•המעצר של תלמיד ישיבת שערי תבונה, סגר"ע חיים אפשטיין עונה על כל השאלות בראיון סוער: אנחנו לא יצאנו לצעוק חילול ה' על מעצר אחר של הימים האחרונים ואני לא יפרט. לא נוותר על שום בחור וקל וחומר לא על חלשים. עשו לבחור הזה שיימינג לא אכפת להם גם לרצוח אותו העיקר להשיג הישג פוליטי.
•העיתונאי ישראל בסר מ'משפחה' שערך את הראיון עם טראמפ בראיון: אחד על אחד טראמפ הרבה יותר חכם ממה שהוא מוצג בחדשות. הבת הגיורת שלו היתה בראיון גם כן. על הקיר שלו יש עשרות שלטים מארגונים יהודים חלקם בעברית.
•מזעזע! התפילין של הבחור היתום שהתפילין שלו נגנבו ונשרפו בעל התפילין יצחק פרץ בראיון: הלכתי לישון על החוף בטיילת ליד בית כנסת חב"ד קמתי בבוקר ראיתי שגנבו, מצאנו את התיק שלי בוער בשרותים, תרמו לי כבר תפילין חדשות.
•המעצר של תלמיד ישיבת שערי תבונה, סגר"ע חיים אפשטיין עונה על כל השאלות בראיון סוער: אנחנו לא יצאנו לצעוק חילול ה' על מעצר אחר של הימים האחרונים. לא נוותר על שום בחור וקל וחומר לא חלשים.
••מועצת הפרשנים עם העיתונאים יקי אדמקר אלי ביתאן וישי כהן, דברי סגן הרמטכ"ל יאיר גולן, איזה תהליכים זיהה? ומעצר הבחור באילת, האם נתפס במועדון?
• ההסתה כנגד החרדים בעיתון ׳השבוע באשדוד׳ - עורך העיתון, מנחם גלילי בראיון: אלו לא אתרים לאומיים אלא מקומיים לתושבי העיר והחרדים הגיעו בהמוניהם מכל הארץ דווקא לאשדוד וע״כ הזדעקנו. אני לא חוזר בי מהכותרת בעיתון.
• המתיחות בדרום - רוני דניאל ׳ערוץ 2׳: חמאס חושש יותר מישראל ולכן מפזר שמועות על רגיעה שאינה קיימת בכלל בתיווך מצרים. הם מנסים לעשות הכל כדי לשבש את פעילות הכוחות הפועלים לחשיפת המנהרות משום שזה הנשק היעיל שלהם שהולך לטמיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.