רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


'כיכר': הר"י יוסף מחה בפני נשיא 'דרשו' בטענה שמעלימים את הגר"ע יוסף זצ"ל "מה זה 'ביאליק'?, מה עשה לכם מרן?, למה אתם מוצאים 'משנה ברורה - דרשו' ולא יראה ולא ימצא, מה זה חמץ בפסח?".
-----------------
ישראל גליס משיב לגואטה ב'קול חי': "ש"ס מתביישת בך הבוקר. יגאל לך תעשה משהו, הדיוט מהלך על שניים. הוא אדם מתוסכל".
 -----------------
'הארץ': המפכ"ל אלשיך משקיע כסף רב בתדמית: שכר למשטרה יח"צנים פרטיים ב-800 אלף שקל, למרות שבחטיבת הדוברות של המשטרה עובדים 90 דוברים.
 -----------------
התנגדות חרדית לחוק של נתניהו : ח"כ ישראל אייכלר הודיע כי הוא מתנגד להצע"ח של רה"מ בנימין נתניהו להדיח ח"כים ברוב של 90. לדבריו: "מי שיודחו בסוף יהיו יהודים כי לערבים יש את בג"ץ ואת העולם".
 -----------------
 יאיר לפיד לעמית סגל בכנס 'בשבע': "כל מקום שזרעתי בו שנאה כמו ביחסים עם החרדים אני מתחרט עליו".
 -----------------
שר הבריאות יעקב ליצמן בועדת הפנים על המחקר בחיפה: "זיהום האוויר באזור כיכר השבת בי-ם מהחמורים בישראל, וזה ביום רגיל. תחשבו על יום ששורפים שם צמיגים...".
 -----------------
ישראל כהן מביא ב'כיכר' את רשימת התקנות המלאה של ויז'ניץ: הוואצאפ והטלגרם אסורים לגמרי. סמארטפון של 'דלתא' בכפוף לאישור מיוחד, איסור על תומך כשר, וואטספון יש להשתמש לגברים ונשים בנפרד.
 -----------------
 סערת הח"כים הערבים: ביבי נתניהו סיכם עם ראשי הקואליציה על גיבוש חוק שיאפשר להשעות ח"כ ברוב של 90 ח"כים בשל התנהגותו.
 -----------------
גרינצייג בחדרי : כתב לי קצין בכיר " שלושת החרדים ששוחררו בתנאים מקבילים מהרגע שיצאו מהבית היה אחריהם מעקב צמוד. אנחנו לא באמת צריכים את התמונה מאתר חדשות כדי לדעת שהשלושה הפרו את תנאי המעצר
 -----------------
עידכון: מרן הגר"י אדלשטיין פונה באמבולנס לביה"ח תל השומר לאחר שחש קשיי נשימה, לאחר סידרת בדיקות הוחלט בדקות האחרונות להשאיר את מרן שליט"א למעקב עד מחר בבוקר.
 -----------------
 ישראל כהן ב׳כיכר׳: 3 החשודים שנעצרו בקמפיין הציידים נקראו הבוקר לחקירה בעקבות התמונה שפורסמה ב׳כיכר׳ ו׳ערוץ 2׳ בהם נראו פעילי הפלג הירושלמי כשהם יושבים יחד באירוע ׳שקל הטהור׳ של סאטמר בניגוד להוראת ביהמ״ש.
 -----------------
סערת המכתב; ויסברג ב'בחדרי': ראב"ד סאטמר הגרחי"מ פרידמן מכחיש כי חתם על המכתב "אנחנו לא מוחים נגד אנשים רק נגד מעשים, זה פשקוויל טוב של אנשים נבזים הם לא העיזו לשים שום חתימה של אף דיין רישמי בסאטמר".
 -----------------
אלי ישי לזיגמן בקול ברמה: ש״ס בראשותי לא היתה עוברת לסדר היום על החלטה כמו של הממשלה הזו להעניק את רחבת הכותל לרפורמים. הייתי מבהיר לראש הממשלה, על מהלך כזה אני מפרק את הקואליציה.
 -----------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ לגלסנר ב'קול ברמה' : צריך להיזהר עם החוק של נתניהו נגד בל"ד. זה נגד הדמוקרטיה, מחר יגידו שגם החרדים לא יכולים להתמודד.
 -----------------
ישראל כהן בטוויטר: ‏שעתיים לפני שנפטר נפגש מנהל סמינר מעלות בי-ם  הרב אליעזר רוב ז״ל עם ראשי תנועת דגל התורה בבניין החדש של הסמינר.
 -----------------
תגובות נוספות לסערת גואטה - אריה ארליך בטוויטר: האמת? קיוויתי בשביל הח"כ הטרי מש"ס שיעשה מאמץ להתנקות מהחלקות עבר מביכות ולא יאייש את משבצת אורן חזן החרדי. התבדיתי.
 -----------------
 זיגלבוים בטוויטר: צריך להבין את גואטה. הוא עסוק עדיין להתחנף לאריה דרעי. שאפו לגפני שהוא הבא בתור שחוטף אחרי רה"מ אולי גואטה דווקא מוכיח בזה את עוצמתו של גפני. כל העיתונים של לפני שבועיים כתבו כבר אז שש"ס הולכת להסתבך עם ה"אורן חזן" שלה. כנראה שהם ידעו מיהו האיש.
 -----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: ‏באמת שאני לא יודע מה רוצים מגואטה. הוא הוכנס לכנסת כדי לעשות את מה שאף אחד מחכ״י ש״ס לא רצה לעשות. להיות הדוברמן של הבוס. וזה מה שהוא עושה.
 -----------------
בית וגן: בבית יו“ר 'דגל' הרב אברהם רביץ ז“ל מתקיימת הערב שמחת הווארט לנכדתו עם נכד ר“י חברון הגרמ“מ פרבשטיין.
-----------------
ויסברג ב'בחדרי': הרבי מבעלזא בכינוס הערב לאלפי נשות החסידות מכל רחבי תבל: נשים שמתלבשות בפריצות הן כמו חיות ובהמות. עוד מדבריו: אין לשמוע שירים מזמרים פרוסטרס.
 -----------------
נתי שלם בטוויטר: נניח שדרעי היה תוקף את גפני אבל גואטה? עוד לא סיים ללקק את החלב מעיריית בני ברק ולא עשה דבר מועיל חוץ מלפרסם מספר טלפון, הוא יתקוף את גפני?.
 -----------------
יאיר אטינגר מ'הארץ' בטוויטר: ‏יש פה פרשן (אשכנזי) שטרם כתב הערב על יגאל גואטה שהוא אורן חזן, כפי שהוא עצמו התנבא בדייקנות שיהיה?


להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
ישי סודרי בטויטר: אחרי ההתקפות על ח"כ גפני הח"כ הנמרץ יגאל גואטה בהצעת חוק חדשה שתתקין צ'קלאקות על רכבי החכי"ם שלא יפספסו הצבעות במליאת הכנסת החוק צריך לעבור את אישור יו"ר התנועה כדי שביבי לא יקטוף את הקרדיט.
 -----------------
סקר 'ישראל היום': 57% מהציבור היהודי רוצים לסלק את שלושת הח"כים הערבים מהכנסת. 35% דורשים להעמידם לדין.
 -----------------
'מרכז העניינים': אחרי הרפורמים באות הרפורמות: מתחת לראדר של המפלגות החרדיות, צצות יוזמות חמורות של חברים בקואליציה. רק השבוע: מנכ"ל האוצר שיתף פעולה עם מהלך שפוגע ברבנות בנושא הכשרות.
 -----------------
 עקיבא וייס (בחדרי) בקבוצת העיתונאים 'המטבחון': ‏אחרי נתניהו וגפני - שופטי בג"צ אמורים להכריע השבוע בעתירה נגד מינוי דרעי לשר הפנים. זהירות! גואטה מאחוריכם
 -----------------
ח"כ יגאל גואטה במתקפה בפייסבוק נגד ח"כ משה גפני שתקף בשבת גיבוש של איחוד הצלה את אריה דרעי: "צר לי מאוד ידידי הרב גפני, שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט. גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס לא תשיג את דרעי".
 -----------------
'בחדרי': בצהריים צולמו יחד איתו בסיור ובערב מספידים. גפני, יעקב אשר, פינדרוס וקלרמן את מנהל הסמינר הרב אליעזר רוב: "אנו מזועזעים ומתרגשים ממסירות הנפש".
 -----------------
עוד תוקף ח"כ גואטה: "גפני, עד שאתה זז אנחנו מתחילים לספור 40 שנה בפעם השניה. דרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות חלשות. ולסיום שאפו לדרעי שקיים את החוק הנורווגי מה שעדיין אצלכם מתמהמה".
 -----------------
לאחר הסרת החרם - 'זול בשפע' שיוצג במשרד הפרסום 'מימד', חזר למשרדו הקודם 'תוצאות אפקטיביות' שבניהול שעיה איצקוביץ.
 -----------------
ויסברג ב'בחדרי': ההחלטות מכינוס החירום בויז'ניץ: מחזיקי הסמארטפונים יצטרכו אישור מחדש. האדמו"ר: "מי שיחזיק מכשיר ללא אישור, אין מקומו איתנו, ילדיו לא ילמדו במוסדות".
 -----------------
ישראל כהן בטוויטר: גואטה - אתה צעיר וחדש בבניין. לא כך נכנסים לבית המחוקקים. להיכנס חזיתית בשועל גפני: לא חכם. הפוסט האחרון מביך ומאכזב.
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': מלחמה בתוך הבית!
ח"כ גואטה מש״ס תוקף חזיתית את ח"כ גפני מיהדוה"ת - פרשנויות. יוסי בן עטר בראיון: "אסור לגואטה להתנצל. מותר ביהדות התורה לקבל ביקורת. תמיד רק את ש"ס מותר לתקוף. גואטה הצעיר והחדש עשה הערב מה שאחרים חששו. גואטה חוטף הערב חזרה".
חיים גריידינגר בראיון: "הסגנון הבוטה של גואטה פוגע בו. הוא תופס גימיקים קצרים כדי לקבל דקת פרסום. מי שגרר אותו לשם הערב הכשיל אותו. לתקוף כך ח"כ מכובד כמו גפני רק יזיק לגואטה".
מני גירא: הקרב על פגעי הטכנולוגיה, הרבי מויזניץ התמקד בחורבן הדור, הרבי מבעלזא בצניעות וזמרים זולים.
הלם בירושלים: שעות אחרי הסיור מנהל הסמינר נפטר - סגרה"ע ישראל קלרמן בראיון: "זה לא נתפס, רק בצהריים ישבנו איתו כולם. לא חלמנו שתוך כמה שעות נצעד בלוויה הכואבת שלו. תמיד כשנתן תשובה שלילית לתלמידה, הוא רעד מפחד, אבל היה החלטי. בחורה שלא התקבלה - דאג לה לסמינר חילופי".
החוק של נתניהו להשעות חבר כנסת - ח"כ ג'אמל זחאלקה בראיון: "אם זה יעבור זה טירוף. פשוט לצפצף על הדמוקרטיה. היום זה ערבים ומחר זה חרדים. בטוח שהחרדים יתנגדו לזה. מחר בתאוריה החרדים יתנגדו לגיוס בכפיה, יוכלו להוציא אותם".
עורך 'קו ההגנה' נעצר - אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "בגלל פסק השופט שמותר להפעיל את הקו, החליט להסגיר את עצמו. מחר דיון בהארכת מעצרו. כנראה שיש תיקים נוספים נגדו ולכן יבקשו להאריך את מעצרו".
החמאס מסית בעיקר נגד החרדים - צבי יחזקאלי 'ערוץ 10' בראיון: "בחמאס עולים מדרגה וקוראים לפוצץ אוטובוסים. סרטון ההסתה מכוון בעיקר נגד הציבור החרדי הם מחפשים יהודים בולטים עם כיפה, ציצית וזקן".
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: 
מלחמת הקרדיטים: ח”כ גואטה ׳התנזים׳ של דרעי בכנסת הסיר כפפות.
• עו“ד משה אוסדיטשר בראיון: הפוסט של יגאל גואטה מכובד וראוי, הנסיון להשמיץ אותו לא רק שאינו ראוי אלא שהוא מוכיח שדבריו קלעו בול למטרה.
•• מועצת הפרשנים בהגשת נתן משי בהשתתפות ישראל כהן, איתי גדסי, ומשה ויסברג.
• התמונה שפרסם העיתונאי ישראל כהן ב'כיכר השבת' הביאה לחקירה מחודשת של עצורי קמפיין "הציידים", שלמה פיין אחד מהעצורים שנחקר היום שוב מגולל בראיון: הבנתי שעצרו אותי על עבירות שרף הענישה עליהן נמוך מאוד, ובבית משפט הטענות לא מחזיקות. ראיתי איך המפקד מתלהב שהמבוקש הרביעי הסגיר את עצמו ושמח להשאיר אותו לילה במעצר.
• בבוקר סייר בסמינר והערב נטמן בהר המנוחות, ידידו של הרב רוב זצ”ל, המוהל הרב חיים מילר בראיון: הוא דאג לתלמידות, גם לשידוכים, הוא הקים קרן מיוחדת וסודית לעזרה לנזקקות.
• הצלם זוהר רוס שתיעד את הסיור הבוקר בהשתתפות המנהל ז”ל בראיון: לא היה נראה עליו שום דבר מיוחד, בסופו של דבר זאת היתה מסיבת פרידה שלו, הוא הספיק להודות לכולם, חייך אלי כמה פעמים הבוקר באופן מיוחד.
• חזיר התגלה השבת בפתח בית הכנסת של 'גור' בערד, עו”ד צבי רוזנטל בראיון: זאת התוצאה של ההסתה של ראש העיר מ'יש עתיד' שרודף את הקהילה ואת ראש הישיבה הרב צבי ביאלסטוצקי.
• הצתת בית הכנסת בגוש עציון על שם שלושת הנערים, אבי פרנקל אביו של נפתלי פרנקל הי”ד בראיון.
• החלטת הרה״ר להסיר כשרות ממפעלים בשטחי הרש״פ - עו״ד אביעד הכהן המייצג חלק מבעלי העסקים הערבים בראיון: התערבות הרה״ר לא ברורה במקרה הזה, משום שמדובר בבד״צ פרטי שמוכן להמשיך להשגיח במקום. במידה והרבנות לא תיעתר לבקשתינו נשקול עתירה לביהמ״ש.
• רפי יוחאי מהרה״ר מגיב בראיון: הפסקנו את ההשגחה מסיבות ביטחוניות לשלום המשגיחים וגם מהות הכשרות נפגעת כאשר משגיח לא יכול להפתיע את בעלי המפעל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.