רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

מרן הגר"ח קניבסקי גער באדמו"ר מפעלץ: "למה אתה שייך למשוגעים בירושלים?"

מאת בני ברקי

אחרי שניסו לדחוף בכוח את האדמו"ר מפעלץ הסנילי לביתו של מרן רבינו שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, כעת נודע ממה שהתרחש בתוך הבית של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, וכיצד מרן הגר"ח גער באדמו"ר מפעלץ על טיפשותו ופזיזותו.
לפני יומיים לקח העסקן ר' אברהם חיים חשין את האדמו"ר מפעלץ לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב אצל רופא מיוחד שמתמחה בבעיות של זקנה ואלצהיימר, לאחר הביקור 'נחת' ר' אברהם חיים חשין ליד ביתו של מרן הגר"ח קניבסקי והעלה את האדמו"ר מפעלץ התשוש בנפשו לחדרו של מרן הגר"ח.
מרן הגר"ח קניבסקי החל תיכף לגעור באדמו"ר מפעלץ ואמר לו בלשון חריפה ביותר "מה יש לך שייכות עם כל המשוגעים בירושלים?", כאשר מרן הגר"ח התכוון בדבריו לעובדה שהאדמו"ר מפעלץ נהיה ראש לשועלים ומנהיג כנופיות הסיקריקים למיניהם, וכמו כן על התחברותו של האדמו"ר מפעלץ לכת הפלס משערי חסד הנלחמים במרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א.
לאחר הגערה החריפה לאדמו"ר מפעלץ שהוא נעשה ראש למשוגעים בירושלים, מיד לאחר מכן סימן מרן הגר"ח שהביקור הסתיים מבחינתו, אמנם האדמו"ר מפעלץ שזקנה קפצה עליו וכבר איננו יודע מהנעשה עמו ולא מבחין בין ימינו לשמאלו, המשיך לשבת ולבהות כקוף בבני אדם, עד שהמלווה ר' אברהם חיים חשין נאלץ לומר לו במפורש שהביקור הקצר הסתיים וחייבים לעזוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.