רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

ווארטים


"להיות מאושר זה לא אומר להיות מושלם,זה אומר להחליט לראות מעבר לאי שלמות."

״כאב שאתה מרגיש היום, הוא כוח שתרגיש מחר, מכל אתגר שאתה נתקל, יש לך הזדמנות לצמוח״.

למה התורה מדגישה שאברהם מגיע לשכם והכנעני אז בארץ ענה הרב כהנא הי"ד שאילו היתה ממשלת ישראל לא היתה נותנת לאברהם לעבור בשכם

סגולה גדולה לשלום בית!
(לבני ברקים..)
להחזיק בקבוק קולה באוטו.
אם היא שואלת..איפה אתה.. ומתי אתה בא.. תגיד..
אני ליד קוקה קולה.. ויש פקק!

שמעון סנדלר היה אומר:
בנערוּתי התקוטטו אבא ואמא עלי.  אבא ביקש לעשות אותי סנדלר, ואמא ביקשה לעשות אותי חייט.  ברוך המקום, שניצח אבא.  אילו ניצחה, חלילה, אמא, הייתי גווע ברעב אני וביתי.  זה לי שלושים
שנה אני עוסק במלאכתי ועדיין לא אירע לי, שיהא אדם בא אצלי להזמין בגד.  הכל מזמינים נעליים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.