רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


הראשל"צ הגר"י יוסף נפגש הבוקר בקזחסטן עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון וביקש ממנו למנוע חרמות על ישראל. הפגישה התקיימה בשולי הקונגרס העולמי למנהיגי דתות.
 -----------------
תפסיקו לחפש עבודה, תתחילו לעבוד! דרושים – מאגר המשרות החינמי למגזר החרדי.
  -----------------
יהודה שלזינגר באתר 'ישראל היום': סערה בקהילה חרדית באלעד. רסנים ומקובלים ניסו לגרש דיבוק שנכנס באישה מחולון.
  -----------------
 ר"ע ערד לשעבר מוטי בריל פרסם פוסט בפייסבוק: "לא עצוב על מות דודו רותם, היה בריון". ח"כ פלוסקוב - 'כולנו' הגיב: "מעשה מזעזע, זה לא אנושי".
  -----------------
 מצטרפים ונעשים שותפים! ארגון 'רפואה וישועה' - הארגון הגדול בארץ לרווחת ילדים מיוחדים ומשפחותיהם, מפעיל מלוניות, נופשונים ומאות פעילים, ומעניק להורי ומשפחות הילדים המיוחדים - אויר לנשימה וכח להמשך החיים.
  -----------------
מוטי לביא לנפתלי בנט: "הפרשנות שלי מהראיון שהולך להיות חיים קלים לציבור החרדי איתך. הציבור רואה בך בעל תשובה".
  -----------------
מוטי סגל ב'קוקר': מרן הגראי"ל שטיינמן בהוראה חריפה אמש לבחור ששאל אם להתייצב בלשכת הגיוס בזמן שאביו אוסר: "תתייצב, בעולם הבא תשמע לאבא שלך".
  -----------------
משה ויסברג ב'בחדרי': הפילוג ביסודות לשיא. מכתב חדש מהגרמ"ה הירש והגר"ב ויסבקר בשם מרן הגראי"ל שטיינמן, התומך בראש הישיבה הפורש שיוכל לקחת עמו 60 בחורים מהישיבה
  -----------------
 יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'קול חי': "נכנסנו להילוך גבוה במאמצים להרחיב הממשלה. יש לי תיאום מלא ויחסי עבודה מצויינים עם משה כחלון ונפתלי בנט. נחוקק חוק למניעת אפליית חרדים ונשים חרדיות. 'מיהו חרדי' יוגדר כמו בחוק הגיוס".
  -----------------
שר החינוך נפתלי בנט ללביא ב'קול ברמה': "הציבור החרדי זה אחינו, בכח זה לא הדרך, לא בגיוס ולא בשום תחום. האם אני חושב שנוער חרדי ידע חשבון ברמה גבוהה, פיזיקה ואנגלית בוודאי. אבל האם אדחוף את זה בכוח? לא".

להמשך המבזקים כנסו כאן:


  -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': אייכלר ניצח וקיבל את הועדה שסימן!
יצחק נחשוני עורך 'מרכז העניינים' בראיון: "הוא קיבל את זה על בסיס אישי. אף אחד לא עזר לו, חלק ניסו להזיק לו. בסוף אחרי כל הויכוחים יש לנו נציגים בכל הועדות החשובות. המחלוקת האחרונה שנשארה בין אגו"י ל'דגל' - הועדה למינוי דיינים".
מ"מ ר"ע ביתר יצחק רביץ בראיון: "הנשיא ריבלין הבהיר לנו היום בפגישה, שלא יוכל לסייע לאסיר. יש מאמצים רבים במישורים נוספים. גם האישור בחודש תמוז לחתונת בנו, זה למס' שעות בלבד".
הסופר החרדי חיים ולדר בראיון: "השם צ'אלמר ירד ב׳יתד׳ לבקשת מס' אנשים שטענו שזה פוגע בהם. חשבתי בהתחלה לקרוא לזה 'הירושלמי'. תוך 3 ימים מכרתי 6000 עותקים".
פרשת המשקפיים וחילולי השבת - אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "רשת 'אופטיקנה' שומרת על תדמית שומרת שבת, אבל בסניף בהרצליה אומרת הפקידה שהם פותחים בשבת בבוקר. אם הציבור החרדי יחרים את הרשת, יש לזה השפעה כלכלית גדולה".
יעקב הלפרין מנכ"ל 'אופטיקה הלפרין' בראיון: "אני סוגר סניף טוב ומרכזי בערד רק בגלל חילולי השבת. כשחתמנו חוזה לא סיפרו שהמתחם יהיה פתוח בשבת. אנחנו מחזיקים 143 סניפים ו-600 עובדים, מגיע להם יום מנוחה. יש סחף חדש בישראל לפתוח עסקים בשבת. זה כפיה חילונית, מאלצים אותי לפתוח בשבת".
משה פרידמן דובר 'ועידת רבני אירופה' בראיון: "קיבלנו אישור מהיועמ"ש של הכנסת להכניס ס"ת. יש בעיה משפטית ונמצא לזה פיתרון. הערב בעקבות הסיפור - הס"ת לא יישאר בכנסת. היה אירוע היסטורי שזקני הבניין לא זוכרים".
 -----------------
 שר החקלאות אורי אריאל ביקר הערב בקרייה החרדית 'הר יונה' בנצרת עילית.
  -----------------
ירושלים: שריפה פרצה בישיבת הכותל עקב כשל חשמלי. תלמידי הישיבה נטשו את המבנה עד לסיום פעילות כיבוי האש.
  -----------------
ויסברג ב'בחדרי': הגרמ"ה הירש צפוי להגיע לישיבה ביסודות, ולשאת דברים בפני הבחורים כי שני הישיבות טובות ולא להרוס מקום תורה.
  -----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
• אור יפרח אביו של אייל יפרח הי”ד בראיון לקראת הכנסת ספר התורה שתתקיים מחר באלעד לע”נ בנו: בקרנו אצל גדו”י לביקורים מרגשים ביותר, הם זכרו את התפילות והברכות לפני שנה בדיוק.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים משה ויסברג, יקי אדמקר, איתי גדסי וישראל כהן: מה גרם לעיתונאי חרדי לצאת בפומבי בתמיכה באורן חזן? האם העיסוק בתקשורת בפרשת חזן מופרזת?
• מדוע העדיף אייכלר ראשות ועדה לפניות הציבור על סגן יו״ר הכנסת?
• סערת לימודי תואר שני בבית יעקב, עו”ד דב הלברטל: הרב אלישיב היה נחרץ שלא להתיר או לשנות שום דבר ואסר במפורש דרגה ב'. אם הרב אלישיב היה חי לא היו מעיזים להתיר.
• לוי אדרעי איש חסידות חב״ד סופד לחברו דודו רותם: כשהיה יועץ משפטי לעיריית ביתר הוא עזר ללא מעט משפחות חרדיות. לא נכון לומר שהיה נגד הציבור החרדי אלא היה נגד מאכרים חרדים.
• אריה זיבוטובסקי האב שנלחם בביהמ”ש בארה”ב על רישום בנו שנולד בירושלים כ'ישראל': כאשר אובמה ביקר בירושלים, הוא השתמש בכסף פלסטיני? ההחלטה הזו פוגעת במאות אלפים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1
  -----------------
משתתפים הערב במהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":
עלי מורד יו"ר ארגון מורי נהיגה נצרת- נצרת עילית, יקותיאל משי כתב פניות הציבור של קול ברמה, יו"ר ועד שכונת רמות הרב משה אייזיק בלוי, והרב אהרון לייב אברמן יו"ר לב מלכה.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366  שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.