רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 במרץ 2018

מבזקים

עדו נתניהו אחיו של רה"מ ב'שבת תרבות' בבאר שבע - "מודאג מאוד ממה שקורה לדמוקרטיה הציבורית. מחפשים דברים מתחת לאדמה להראות שהיה פה שוחד. בדרך כזאת אפשר להפליל כל איש ציבור. ביבי עובד קשה 16 שעות ביום".

ספי עובדיה ב'ערוץ 10' - אבי גבאי במתקפה נגד מבקריו במפלגה: "אני לא מתכוון לזוז לשום מקום ולא אוותר על מה שהשגתי בניצחוני בפריימריז. יש אישיים במפלגה שלא הפנימו עדיין שהפסידו לי".

העיתונאי יקי אדמקר בחצות בסקופים: בעוד דרעי מתקרב חזרה לליברמן, גורמים ביהדות התורה עולים למתקפה חריפה "עשה מעשים חמורים יותר מלפיד. לא נתמוך בהתלהבות בכל הצעת חוק שתבוא מסיעת ישראל ביתנו. הוא עשה עלינו סיבוב פוליטי הכי ציני שיש"

"למעלה משישים יום אחרי שעיריות רבות אישרו חוק עזר המאשר פתיחת חנויות בשבת שר הפנים טרם פסל אף לא אחד מהם. החשש: יוגשו עתירות לבית המשפט העליון בדרישה לאשר את החוקים אחרי ששר הפנים לא קיבל החלטה במועד"

שלום ירושלמי ב'מקור ראשון' - נתניהו ואנשיו משוכנעים שהיועמ"ש לא מחזיק שום ראיה פלילית על מעשיו. הם מייחלים ליום שבו היועמ"ש ייצא על כל הפרשות עם דו"ח ציבורי חמור ונתניהו יתייצב ויגיד "טעיתי אבל לא פשעתי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.