רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוקטובר 2016

סיקור ממעשה האלימות באומן בימי ראש השנה תשע"ז

מאת ברסלבר

ידוע מה שכתוב אין גבור כמתייאש, כשאנו זוכים לראות את קריסת האליל, וגם כשהם מנסים לעשות מניני תיקון הכללי לרבם כל הקבוצה מסתכמת הכי הרבה בחמישים איש, ממש לא יאומן, מי היה מאמין לכזה שינוי.
ביום שלישי הגר"מ קרמר שליט"א זכה למנת חירופין וגידופין בציון, על העוולה הגדולה כביכול שהיה מהנחשונים להוקיע את אותו האיש ימ"ש, כמו כן הרב פנחס בונקר שליט"א זכה לצעקות ברחוב על שזכה לצעוק ולהתריע שאין כזה דבר שצדיק עושה תיקונים ע"י איסורי תורה.
ביום רביעי כשר' שלמה הנדלר הסתובב בציון וצילם כדרכו בקודש, התנפל עליו הרוצח ישי חזן וצעק עליו אתה לא תצלם כאן בציון ותפס לו את המצלמה וגרם נזק רציני למצלמה, והעיף לו את הכיפה והכובע ואמר לו שהולך לחזור לארץ אחרי ראש השנה שש ארונות קבורה והנדלר הוא מהרשימה, אחרי התייעצות עם רב ר' שלמה הלך לתחנת משטרה וחזר לרחבת הציון עם שתי שוטרים שיזהירו אותו שיירגע, ומיד התאספו שם כל ילדוני   ההשובבנים והתחילו לצעוק על ר' שלמה שהוא מוסר ועוד כל מיני חירופין וגידופין וניבולי פה.
ביום שישי אחה"צ כשהרב יהושע גרוס מחבר ספר ליקוטי מוהר"ן המבואר וליקוטי מוהר"ן המתיבתא הלך לתומו ברחוב זכה לקבל אגרוף בפרצוף מנחמן אריאל פישמן, מאגרופני המשיח, על חטאו שדיבר ברבים נגד ברלנד, וב''ה יצא בניסים, רק ירד לו קצת דם מהאף והתנפח לו קצת סביב העין. (מצורף תמונות)
בשבת אחה"צ צעקו ברחוב קבוצה של 30 ילדונים על ר' שלמה הנדלר מסור רוצח וכו' וניגנו וזימרו אחריו עד הביהכ"נ של שיינר, ובבית הכנסת א' מהילדונים שפך עליו כוס תה חם בפנים, וב"ה לא קרה כלום.
גם ר' נחמן קפלן זכה בשבת אחה"צ שהילדונים צעקו עליו אבל ב"ה בלי שום נזק.
במוצ"ש בליל זכור ברית הגיע הרב יום טוב חשין לקלויז עם שתי מאבטחים, והתיישב בסוף הקלויז כדי לא לעורר בלאגן, אחרי כשעה בערך האגרופנים גילו אותו והתחילו לצעוק עליו וזרקו לו בפנים ספרים (חלק מתועד בוידיאו המצורף) ונהיה בלאגן בכל הקלויז וכל הסליחות השתתק, וכדי לא להפריע למהלך התפילה יצא הרב יום טוב מהמקום בליווי שוטרים.
אחרי התפילה כשהגר"מ קרמר שליט"א יצא מהקלויז בליווי נאמניו קיבל העסקן הצדיק ר' יהודה פיליפ אגרוף בפנים מנחמן אריאל פישמן, וב"ה האירוע עבר בשלום וזה נגמר עם קצת דם שירד לו מהפה.
בליל א' דראש השנה אחרי הסעודה התחילו לצעוק על יהודי שהולך עם קביים למה הוא מדבר על "הרב" והוא ענה להם מה השאלה בכלל הוא פגע במשפחתי, והתחילו להרביץ לו ולזרוק עליו בקבוקים, והוא החזיר להם מכות עם הקביים.
ביום הראשון של ראש השנה כשהגר"מ קרמר שליט"א הלך לביתו אחרי התפילה צעקו עליו חבורה שלמה של המלך האכזר, כל מילות הגנאי שבעולם, וב"ה יצא בלי שום הזקות בגלל קבוצת אנשים שהקיפה אותו ושמרה עליו, ביום הראשון אחה"צ הגיעו קבוצה שלימה והתחילו לצעוק על האברך היקר דורנבלט שהם יודעים שהוא עומד מאחורי כל הקו טלפון שמגלה את האמת על המלך האכזר ואיימו עליו שהם יהרגו אותו, בלילה השני של ראש השנה הם החטיפו מכות שיש בו כדי להמית מחוץ לציון להאברך ר' נחמן גריזולט והמשטרה שעמדה במקום פיזרו את ההפגנה.
במוצאי ראש השנה ר' שלמה הנדלר קיבל אגרוף בפנים מנחמן אריאל פישמן, ואיבד את ההכרה, ואולם לאחר מכן התעורר והתאושש מהמכה.
 אגרופני הצלמונים מגלים את פרצופם האמיתי, ואת דרך החינוך שקיבלו מרבם, ושומר נפשו ירחק מהם ומקהילתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.