רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באוקטובר 2016

חלשלוש שמגן על עצמו בדרך שיפסיד בה

ר' חיים המייל האדום חוגג מאז שהבלין פירסם על עצמו מכתב תמיכה נוסף. זה אומר שהמחאה עובדת. קודם כל נפתח בכמה כללים. במייל האדום ישנם שני חלקים פרסום ידיעות שהגיעו למייל וגם עיבוד הידיעות לכתבה. היום לראשונה התחלנו פרק ראשון אנו אומרים יכול להיות שיש טעויות ומבקשים לשלוח תגובות כי זה רק מידע שמגיע במייל וסינון אנשים שיש להם כוונות נסתרות ומחלוקות פנימיות.

ועכשיו נפרסם מיילים שקיבלנו ביממה האחרונה חלקם עוסקים במודעה שהבלין פרסם הנה מיילים בלשונם:

1. למייל האדום שלום. ראיתם כנראה את המודעה של הרב משה הבלין. כדאי לכם לא להתייחס זה השיטה שלו הוא מתכוון להגן על עצמו דרך הרבנים האלה. אל תתקיפו את הרבנים חלקם הגדול לא יודע במה מדובר תנסו שוב להתעלם ותתמקדו רק בהבלין ווילשנסקי. אל תגיבו כלום ותמשיכו כי שמתם לב שמאתרי חב"ד ירדה הפרסומת של הצבא תוך כמה דקות מאז שבלוג בעולמם פרסם את המייל.

2. שיחקתם אותה המייל האדום תראו תראו את משהלה הבלין רועד מפחד. תראו את החלשלוש הזה מיד עושה גיבוי. אתם יודעים למה המודעה הזו? כי הצבא מתחיל לשאול שאלות כמה משה הבלין בכלל שווה. הם רואים כי הוא לא מספק את הסחורה וכל המודעה הזו היא רק לצבא שהצבא יראה שהוא שווה וימשיכו תקציבים וזה כמובן לא רק הרב הבלין זה כולל הרב וילשנסקי.

3. כאמא לילדים נשואים וכסבתא לנכדים , אני חסידה בלב ונפש לא מתאים לי וזה לא החינוך שלנו לשלוח מייל, אבל אני חשה כאב בלתי מוסבר. אני מרגישה שהרבי לא מרוצה. האסון שהיה בכפר חב"ד שהרב ראובן מרנץ נלקח מאיתנו העלה בי מחשבות נוגות ואני חשה שאתם צריכים לפרסם זאת. יש לי תשעה ילדים כ"י ואף אחד מהם לא חשב על גיוס רק האחרון שלךמד בצפת בשנים האחרונות. אני ובעלי התייעצנו עם המשפיע ופנינו לחשבון נפש נוקב במשפחה והחלטנו לתקן הרבה דברים שהיו זקוקים תיקון, אולם לא עמדנו על גודל האסון עד אשר ידידה טובה הפנתה אותנו לאתר בעולמם של חרדים ונחרדנו כאשר התחלנו לשאול שאלות וגילינו סימני שאלה. אני ובעלי רוצים לקרוא לכול האמהות שלא מבינות למה הילדים רוצים להתגייס אנא הצליו לנו את הנוער. אני פונה כאשה פשוטה לרבנים למשפיעים הגדולים באמת אנא הצילו אותנו ואת ילדינו למען הרבי מה"מ. 

4. לכבוד המייל האדום לכל לראש בלשון הרבי רש"ב איצטער דארף מען תשובה טאן! זה הימים האלה בין יום הכיפורים לזמן שמחתנו! ציבור אנ"ש כולו נמצא בתקופה קשה ואולם הנוער התמימים היקרים שבהם נמצאים בחצרות קודשנו ממש נפלא. אבל פתאום בין כסה לעשור רואים מכתב שעוסק כולו בפולטיק וכד', ואני רוצה לעורר את הקוראים של הבלוג החשוב של הרה"ח ר' חיים שאולזון שי' שזכה לקירובים מהרבי שליט"א, שיראה משהו מעניין: ארגון הלכה חב"ד שמתנהל ע"י התאחדות החסידים לקח יוזמה והפיק לוח מרהיב ביופיו על סימני ארבעת המינים הכשרים. ואז אתם רואים תראו מה הארגונים האלו עושים למען ציבור אנ"ש ותראו במה עסוקים כל אלו החתומים על המכתב של פוליטיק.

אנו לא נכנסים מי צודק, אך רק תראו מה הארגונים האלו עושים ומה אלו. בברכת א פריילכע זמן שמחתנו והתגלות נאו!

לר' חיים: תראה איזה תגובות: שאלנו אתמול מי זה מנסה מצרפת לפרוץ לנו ושים לב אתה מיד מקבל תשובה: "אלי פ. מצרפת בחור שלמד תקופה בצפת וכיום יתום מסכן הוא האקר מחשבים גדול שמשתמשים בו מישיבת צפת לצרכים שלו. אנו פונים פה לאלי פ. שמך אצלנו ותמונתך גם. אתה עכשיו הגעת לניו יורק אנו יודעים שלא תעיז לנסות לפרוץ למייל האדום. תגיד לשולחים שלך שעדיף ימצאו לך שידוך טוב. [מציינים שהוא בחור מסכן ותמים ולא לכתוב נגדו אישית רק משתמשים בו אז אנו נאמנים ומציינים זאת כדי לא לקלקל לו שידוכים וזה מובן מאד]

ושאלה נוספת שאלנו אתמול מי זה הרב ניסן שהרב וילנסקי למד אצלו. הנה התשובה: הרב ניסן זה המשפיע ר' ניסן נמינוב מישיבת חב"ד צרפת שם למד הרב וילשנסקי. לא נאריך רק להראות שהציבור החבד"י מגיב וכולו דרוך להחלטות המשמעותיות הללו והוא מגיב למרות שסותמים לו את הפה.

עידכונים חדשים יבואו בהמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.