רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

שוקי ארנברג חזור בך חזור בך ותבקש מחילה מגדולי הדור - תתנתק מקורח ועדתו

מאת  ידיד נעורים
 
שוקי שוקי, למדנו ביחד, ראיתי אותך בתפארתך ואני רואה כעת כיצד אתה יורד לשאול תחתית שאין תחתית ממנה. שוקי שוקי, אני קורא מנהמת ליבי בקול רותח ובבכי חסר מעצורים. עצור את הכל, רד לגדולי הדור, תוריד את נעליך, תבקש סליחה ותקבל על עצמיך נידוי על ביזוי תלמידי חכמים.
 
שוקי שוקי, חזור בך חזור בך. סורו מעל אהלי האנשים הרשעים האלה פן תווספו בכל חטאותם.
 
שוקי שוקי, אתה משחק באש, ומי שמשחק באש לא יוצא נקי.
 
אין כאן מחלוקת על השקפה ועל תורה ולא על כלום. יש כאן מחלוקת קורח ועדתו נגד גדולי הדור. יש כאן מחלוקת לעקור את תורת ישראל במסווה קנאי מזויף ובגימיקים מפוברקים נוסח ייח"צנים זולים.
 
שוקי שוקי, אינני פוליטיקאי ואין לי קשר לא לחצר זאת ולא לחצר זאת, ואני כותב זאת מתוך אמת פנימית כידידך בלב ובנפש. שוקי שוקי, עדיין לא מאוחר. יש קונה עולמו בשעה אחת.
 
הכרז קבל עם ועולם אין לי חלק ונחלה עם הקורח של דורנו, אני נאמן אך ורק לגדולי הדור ובראשם מאור עיני הגולה קודש הקדשים איש האלוקים מרן הגראי"ל שליט"א.
 
שוקי שוקי, תוותר על הגאווה שלך, ובסופו של דבר אתה תודה לי. אל תנסה להיות 'אויבער חכם' כי זה יסתיים באסונות.
 
הכותב והחותם בדמע
 
חיים ס.

תגובה 1:

  1. חיים ס. זה לא במקרה חיים שאולזון ? ( במבטא ליטאי )

    לא הגיוני , כי הוא מצהיר שם שהוא למד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.