רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

"לעולם יבוא על ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים" מוסיף תוספות: 'אפילו ודאי אשת איש - בבא מציעא נ"ט ע"א

לכבוד מורנו הגאון הגדול חד בדרא רבן של ישראל ר' חיים שאולזון שליט"א

ראשית אדרוש בשלום כת"ר, ואודה לו על העונג היומי שכב' מעניק לנו אין לתאר ולשער, מקנא אני בעולם הבא שלכם מכל כך הרבה שמחה וטוב שאתם מעניקים לאלפי אנשים שכב' מחיה את נפשם, ובו בזמן אתם היום מגינם של ישראל מפני גזלני ישראל, מן השמים שלחו את כב' להגן על דורנו זה שהיה נופל בשבי של כמה משתלטים שהיו מוליכים אותנו כצאן לטבח והיו מפחדים להרים את הקול. בזכותכם ורק בשל כוחכם הגדול מתקוממים ולא עוד נכנעים לקלגסים מכמה קבוצות ששלטו בנו זה שנים, השתחררנו מהם, עבודתכם עוד רבה ובטוח אני כי כב' יציל אותנו מידי הקלגסים המנופפים עם רבי'ס וראשי ישיבות ועושים בנו כטוב בעיניהם

ועתה לענין למה אני כותב לכת"ר, בעקבות חתונת המחלוקת האם יש בה כאן איזו שאלה, מביא אני לתשומת לבו את הגמרא במסכת בבא מציעא דף נ"ט עמוד א' שורה א': אמר רבה בר בר חנה אמר רבי יוחנן "לעולם יבוא על ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים" מוסיף תוספות: 'אפילו ודאי אשת איש

2 תגובות:

  1. וכי אותם גדולי ישראל שפסלו את הגט אינם יודעים את הגמ' הזאת?

    השבמחק
  2. למה חשוב כל ענין הגט הזה בצרוף דברי ניאוף? אתה לא יכול להעביר יום בלי זימה?
    מי שיחשוב להתחתן איתה , ידאג לוודא מהי סיבת הגט ומה מעשה בית הדין, זה הדבר המרכזי שצינעה יפה לו.
    זקן שלא רוצה להיות נואף , ולא להיות שנוא על הקב"ה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.