רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

הטיפול בכת המחבלים הוא כמו בכת ש"צ

מאת אחד הרבנים
 
המאבק עם כת המחבלים, אינו קשור לפילוגים בתוך היהדות החרדית שיש דעות לכאן או לכאן בבחינת נהרא נהרא ופשטיה. גדולי ישראל בראייתם הרחוקה, גילו שהשורש לכל הקמת הכת של שערי חסד והפילו ברשתם כמה וכמה ראשי ישיבות ובראשם הר"י מרחוב אבן שפרוט, היא הקמת כת שמטרתה לקעקע את היסודות האיתנים של שלשלת הדורות ממשה רבינו, ובשל כך המלחמה נגד הכת של המחבלים היא מלחמת חורמה כמו בכת ש"צ והמשכילים.
 
רק רבותינו מצוקי ארץ שלהם רוח הקודש רואים מה האמת של אותה כת שמציגים את עצמם כצדיקים וקנאים אבל עושים מעשי זמרי וכו'.
 
זכינו שגדולי הדור טהרו את מקדשך, ובזכות כך נזכה לוהדליקו נרות בחצרות קודשיך.

3 תגובות:

  1. די כבר שאולזון. לא נמאס לך? אתה כל כך משועמם?

    די ברור שאת כל המכתבים מ"אחד הרבנים" ושאר כינויים אתה כותב לעצמך. שגיאות הלשון, הדקדוק והתחביר הכל כך אופייניות, אינן מותירות מקום לספק. אבל זו הנקודה הפחות חשובה. יהיו אשר יהיו כותבי המכתבים הללו, איך אתה לא מתבייש לפרסם אותם?

    כל הסיפור הוא מחלוקת פוליטית. הא ותו לאו. כלומר, מחלוקת על דרך פעולה ומחלוקת על שררה, כוח וכבוד בבחינת "מי בראש".


    אינני נלאה מלחזור ולהצביע על ההשוואה המאלפת בין היחס של שאולזון לרב שמואל אוירבך, לעומת יחסו לאליעזר ברלנד ול"אדמו"ר" משומרי אמונים, שעליהם הוא מגן בחירוף נפש ומציגם כקדושים מעונים. להזכיר, ה"אדמו"ר" משומרי אמונים הוא פושע, פדופיל מורשע שישב 16 שנים בכלא על אונס אחייניתו מעת שהייתה בת 11 ועוד מעשים שפלים מסוג זה. ברלנד הוא עבריין נמלט שיש נגדו חשדות חמורים למעילה בכספים בהיקפים של עשרות מיליוני ש"ח וחשדות לניאוף עם אשת איש ועוד. כאמור, על פושעים מזוהמים אלה שאולזון מגן בחירוף נפש.

    לעומתם, כל חטאו של הרב שמואל אירבך הוא שאינו מכפיף עצמו לצמד שטיינמן-קנייבסקי ומהין ללכת בדרך פוליטית משלו. כל מי שמוחו טרם הורעל על ידי הפרופגנדה של שאולזון וחבריו מבין שזה בסדר גמור ואין בכך משום עברה על שום הלכה. שטיינמן וקנייבסקי אינם סנהדרין גדולה, ולשכת הגזית אינה בבני ברק. מותר לכל ת"ח, ובכלל זה גם לרב שמואל אוירבך וסיעתו, לחלוק עליהם ולהקים מפלגה פוליטית מתחרה. העובדה ששאולזון תומך במפלגת שטיינמן-קנייבסקי אינה מתירה לו שום גידוף וניבול פה כלפי תומכי המפלגה היריבה (שאינני נמנה עליהם).

    שאולזון, התלהמויותיך הילדותיות כלפי מתחרים פוליטיים, ניסיונותיך המגוחכים להשוותם לכת הש"צ ושאר שטויות הנפלטות ממקלדתך בקצב מסחרר מעידים יותר מכל עליך ועל צביעותך. מה האובססיה שלך? למה שלא תפנה לטיפול פסיכיאטרי ותניח לנו?

    השבמחק
    תשובות
    1. ואם כבר הזכיר הרב שאולזון את המלחמה במשכילים - רצוי לו שבמלחמה
      הנוכחית ינצחו ניצחון גדול יותר.

      המלחמה של הרבנים נגד המשכילים נחלה כישלון חרוץ. רוב מנין ובנין

      של עם ישראל נטש את התורה

      מחק
    2. ה"עובדה" הזו כלל לא ברורה. לכל היותר אתה יכול לומר זאת על שארית הפליטה שניצלה מהשואה. לפני השואה רוב מוחלט של העם היהודי היה שומר תורה ומצוות (ואף היסטוריון לא חולק על כך). לא המשכילים נצחו כאן, אלא הנאצים.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.