רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

מצעד פוליטיקאים בהדלקתו של האדמו"ר מגור, אתמול כיכבו שם היועץ המשפטי לממשלה, אריה דרעי ועוד, ליצמן מנסה להראות להם את העוצמה של גור, ואת הכח של הבערות

מאת גערער

עוד שורה של סלבס וידוענים השתתפה אתמול בהדלקת נרות חנוכה אצל האדמו"ר מגור בבית המדרש הגדול בירושלים. אתמול היה ניתן להבחין שבגלריית המכובדים מופיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין עם פמלייה שלמה ובצמוד אליו יעקב ליצמן ומנחם גישייד, וגם ח"כ אריה דרעי נצפה שם מתנדנד בדבקות.

למרות ההתקפות שבאו בימים האחרונים מצד ליצמן לכיון היועץ המשפטי בפרשיית הבחירות החוזרות בבית שמש, כנראה ליצמן זקוק בדחיפות לקירבתו בעקבות התפוצצות כמה פרשיות פליליות והסתבכויות כספיות בעסקיו של האדמו"ר מגור.

ליצמן ביקש להרשים את אורחיו בכמות הגדולה של קהל חסידי גור מכל הארץ, הוא רצה שהם ישמעו את שאגת ה"אמן" לאחר הברכה של הרבי, את תור האדורך גיין העובר להתברך אצלו, את שירת הקפעלע, את השירעס העמוסים ודחוסים באלפי אנשים ומעלים ענני זיעה, ואת פולחן האישיות חסר התקדים לדמותו של האדמו"ר (משהו שגובל באיסור עבודה זרה).

ליצמן רוצה להוכיח להם את כוחו הפוליטי, להמחיש לגורמי שלטון ופוליטיקאים את הציות המוחלט הזורם עמוק בדם של חסידי גור, את העובדה שהוא יכול להוביל ציבור כה גדול לכל שיגעון העולה במוחו של האדמו"ר מגור. זה מה שנקרא הכח של הבערות והעוצמה של הטיפשות האדוקה, כמאמר החכם "טיפשות היא כוח ובעלת השפעה כבירה הרבה יותר מהתבונה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.