רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

פשע בלתי נסלח! אין לי מילה אחרת לזה


מאת עקיבא וויינגרטן

כתבתי בעבר על נפגעי הוואטסאפ ואני נאלץ לכתוב על כך שוב, אך הפעם מדובר בתופעה ממש מתועבת וירידה לרמה שמתחת לאפס.

להלן תוכן ההודעה שרצה בקבוצות:
"אשה חרדית מ*** ***, מורה בבית ספר.. נפרדה מבעלה והוא כנקמה הפיץ"
בצירוף ההודעה הגיעה גלריה של תמונות אישיות, שם רואים אישה בחזות חרדית בפוזות לא צנועות בלשון המעטה, הנושא הפך במהרה לדבר החם ביותר ברשת הלא רשמית והתפשטה כאש בשדה קוצים בקבוצות והצופים צמאי הדם, המציצנות ותועבה המשיכו לחגוג.
לאחר בירור קצר עליתי על זהות המצולמת, הרמתי טלפון לאותו בעל בשביל להטיח בפניו איך הוא עושה דבר כה נתעב, ועל קצה הלשון עמד לי כבר המשפט 'שגם בגירושין יש דברים שאסור לעשות' וכו', אך אבוי, רק מלשמוע את קולו של האברך נשברתי. הוא היה בסערת רגשות, קולו חנוק, וכל כולו מתחנן על נפשו ונפש משפחתו.
מסתבר שלא מדובר כלל במקרה גירושין, הם זוג חרדי שגרים יחד באושר באחד הערים החרדיות בארץ, האושר שלהם החזיק מעמד עד לפני מספר ימים כשפורסמו התמונות, אז הפך חייהם לסיוט, 'אין לך מושג מה זה עשה לנו' אמר לי הבעל, 'אשתי מתביישת לצאת מהבית, והחיים שלנו פשוט גהנום', מי שהפיץ את התמונות הוא בכלל גורם חיצוני שבמעשיו הרס בין רגע את חייהם.
לדברי הבעל, מדובר בתמונות מזויפות שנערכו בפוטושופ, והופצו ע"י אותו בן בליעל במטרה להזיק לזוג. איך שלא יהיה, גם אם מדובר בתמונות אמיתיות, העוול שנעשה כאן הוא הרוע בהתגלמותו, בכל בית יש תמונות שהיו עושים בושות למצולמים אם זה היה מתפרסם בראש כל חוצות, וברור שזה גם פלילי בכל קנה מידה.
בתקופה האחרונה ראינו איך הוואטסאפ יכולה לבטל צוו איסור פרסום, אבל משפחה אחת למדה בצורה הכי כואבת שאפשר את מידת ההרסנות והמושחתות שיש לנשק הזה.
חכמים הזהרו בסמארטפוניכם! לפני שאתם מעבירים דברים כאלו הלאה חשבו לרגע, מה אם הסיפור לא נכון, מה אם בלחיצת כפתור אתם רוקדים על דם של חפים מפשע!

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.