רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

היום נולדה בת להרב שלום ארליך שליט"א בן כ"ק אדמו"ר מקוידינוב שליט"א וחתן הרה"צ אב"ד מאקאווא - בני ברק זצ"ל
---------------
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מיכְל לייפר, תושב בית שמש בן 33, בגין אינוס ומעשים מגונים. לייפר התחזה על פי האישום לאיש משרד הבריאות, נהג לדפוק על בתי נשים בטענה כי עליו לבדוק את ערכות המגן שלהן, ולפחות במקרה אחד ביצע מעשי אינוס ומעשים מגונים באישה ששהתה לבדה בביתה.
---------------
הערב בהדלקת נרות בגור: יו״ר האופוזיציה ח״כ בוז׳י הרצוג, יו״ר הקואליציה ח״כ יריב לוין, שר התחבורה ישראל כץ, ח״כ ישראל אייכלר, יו״ר השלטון המקומי שלמה בוחבוט, מנכ״ל בעלזא מרדכי בריסק, סגר״ע חיפה אריה בליטנטל, ח״מ עיריית בי״ש שעיה ארנרייך ומרדכי דירנפלד,  יועץ ח״כ ליצמן יעקב איזק, העיתונאי משה גלסנר
---------------
קו החשיפות: יו"ר ועד הישיבות רח"א קאופמן הגיע להתייעצות ממושכת בבית האד' מויז'ניץ קודם ההדלקה בעקבות דבריו נגד ההתייצבות בלשכות הגיוס.
---------------
ועדת השרים לעניני חקיקה אישרה לקריאה שניה ושלישית את חוק משאל העם לפני חתימה על הסכמים מדיניים. לבקשת השרה לבני נקבע כי יום המשאל יהיה שבתון.
---------------
אמש באסיפת הרבנים החודשית של צוות ישיבת 'ארחות תורה' הודיע מנהל הישיבה ויז'בינסקי על הקמת הישיבה החדשה, בהוראת הגראי"ל הישיבה אינה שייכת לישיבה ולמוסדות הקיימים.
---------------
בחדרי: האד' מסאטמר ממשיך להיאבק בסמרטפונים: "לא יוצאים ידי חובת תפילין אחרי שימוש בסמרטפון" לא אפסיק לדבר מחומר האיסור ואעורר על הגזירה הנוראה. אין פרצה גדולה ממנה".
---------------
בחדרי: תקדים בתולדות אברהם יצחק: רווקים וגרושים מתכבדים בהדלקת החנוכייה בבית המדרש כסגולה.
ערוץ 7: עליזא לביא-יש עתיד, מברכת הבוקר על החלטת הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, לאפשר לנשים לגשת לקורסים ולבחינות על מנת לשמש משגיחות כשרות.
---------------
מסתמן: הצוות שיפרוש מישיבת חדרה לישיבת חדרה החדשה: רבי אפרים רוטשילד, רבי רפאל גפן, רבי ישראל חיים גפן, רבי דוד אפשטיין, והרב סוקולובסקי.
---------------
ישראל כהן בכיכר: ליצמן אמש בביקור אצל האד' מויז'ניץ: "שמעתי על נאום האדמו"ר בנושא הגיוס וקראתי עליו בהמודיע".אחד הנוכחים:"זה לא היה כתוב בהמודיע".ליצמן:"טעיתי קראתי את זה בהפלס"
---------------
:אתמול בערב ניתפסו ברובע ז ברחוב בעל הנס באשדוד 2 שבבניקים עם אקדחי אוויר ואולרים ע״י בלשי משטרת אשדוד השניים עצורים להמשך חקירה
---------------
בוז'י הרצוג ביומן הצהרים של קול חי עם גואל ועקנין: יש לי המון כבוד והערכה כלפי המגזר החרדי אבל אני לא מהסס לומר להם כשהם טועים ואני מציע להם לא לבנות עלי יותר מדי.
---------------
שמואל גרינברג ביומן הצהרים של קול חי עם גואל ועקנין: לא נולדתי סגן ראש עיר ולא אמות כסגן ראש עיר. לא מדובר בדרישה אישית שלי למינוי אלא של המפלגה והיא זו שעושה מו"מ.
---------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש בצהריים עם יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג לפגישת עבודה, השניים סיכמו להדק את שיתוף הפעולה ולפעול במשותף מהאופוזיציה ע"מ להפיל את הממשלה.
---------------
דיווחים ברשת: רביב דרוקר הולך להטיל פצצה פוליטית בימים הקרובים: הקלטה של הנשיא שמעון פרס עם פרקליט המדינה משה לדור מיד אחרי הזיכוי של ליברמן שבה נשמע פרס אומר "עשיתם עבודה שטחית... הייתם צריכים להעיף אותו מהפוליטיקה"
---------------
מאבל לשמחה: יו"ר שס אריה דרעי ניחם היום את ח״כ אמנון כהן על פטירת אמו כמו כן התקשר לברך את ח״כ אלי ישי לרגל יום הולדתו ה-51
---------------
משה מלאכי, נציג מפלגת "בני תורה", הגיש "בקשה בהולה" לוועדה המחוזית בטענה לאישור "בנייה שערורייתית שגורמת נזק רב ובלתי הפיך" לישיבת אורחות תורה' שבנשיאות מרן הגראי"ל שטיינמן.
---------------
כתב אישום הוגש נגד מיכל לייפר, בן 33 מבית שמש, בחשד כי התחזה למחלק מסכות מגן ותקף אישה תושבת העיר.
הותר לפרסום: הוגש כתב אישום נגד מיכְל לייפר בן 33 בן של אדמו"ר מחוסט בגין אינוס ומעשים מגונים באישה בת 19 בשכונת בית ישראל בירושלים.
---------------
בת 29 מאזור השרון נעצרה בחשד שייבאה מחו"ל זרעי מריחואנה וגידלה אותם במעבדה ביתית, שוטרי משטרת שדות התחזו לשליחים ולאחר שמסרו לה את הזרעים, הם ערכו חיפוש בביתה וגילו בארון בגדיה מעבדה לגידול הזרעים.
---------------
המבזק החרדי: נפטר מלחין הניגון המפורסם "ופרצת" הרב יוסף יהודה מרטון(80),חסיד חב״ד מירושלים הלוויתו בשעה 12 בצהריים מביה"כ חסידים בית וגן.
---------------
חוק שטרן להגבלת רבני ערים. הגר"מ מלכה רב אלעד בחשיפות: ברגע שהחוק יעבור הרבנים יהפכו לפוליטיקאים. זה הרס למוסד הרבנות
---------------
:אתמול בערב ניתפסו ברובע ז ברחוב בעל הנס באשדוד 2 שבבניקים עם אקדחי אוויר ואולרים ע״י בלשי משטרת אשדוד השניים עצורים להמשך חקירה
---------------
הרב צפניה דרורי רב היישוב קריית שמונה פונה לבית החולים לאחר שחש ברע מצבו יציב ולא נשקפת סכנה לחייו.
---------------
סערת חדרה: החשיפות: כעת בבית הגראי"ל בחורים והורים שלמדו בישיבת חדרה הישנה באו לקבל ברכה לקראת הליכתם לישיבת 'חדרה החדשה' שמתחילה בדקות הקרובות בקומה העליונה בבית הכנסת לדרמן.
---------------
זאב קשש יו"ר איחוד הצלה בראיון: "יעל גרמן באה מ'יש עתיד' שמציגים עצמם כעוזרים לחרדים, אך בפועל מזיקים". "אם לא ישונו הסעיפים הללו, זה ימנע ממאות חרדים וערבים להגיש עזרה ראשונה"."דיברתי עם משפטנים בכירים ואמרו לי, שאם הסעיפים הללו לא יבוטלו בעתירה קטנה הכול יפול".
---------------
שמוליק הרצמן חובש מד"א שהגיע בין הראשונים לזירת התאונה בצומת בית חלקיה, והפרמדיק שקבע את מותו של יוסף רוטנר ז"ל, עם פרטים נוספים על הטרגדיה הערב.
---------------
המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' עם אבי מימרן:
הרב אליהו שלזינגר רבה של שכונת גילה, הרב רפי פוירשטיין מרבני צוהר והרב הראשי לישראל הרב דוד לאו.
---------------
אבו מאזן התקשר הערב לדרעי, הביע תנחומים על פטירת מרן הגר"ע זצ"ל והביע את רצונו בקידום תהליך השלום. יו"ר ש"ס השיב לו כי "עם ישראל חפץ שלום אך על הרשות מוטלת החובה להוכיח את רצינותה לשלום אמת

תגובה 1:

  1. אם הרבי מסאטמאר, אמר השטות שצוטט למעלה,-שאינם יוצאים חובת תפילין אחרי דיבור בסמארטפון.אז אין בעיא, לא אניח תפילין אם איני מקיים המצווה. למה לטרוח בחינם?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.