רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

ישיבתו של מרקוביץ בפונוביז' המחבלית מתפוררת קבוצה של בחורים עזבו את הישיבה

מבלי שאיש פנה אליהם הם מיוזמתם הגיעו למסקנה היכן האמת והיכן השקר, כבר תקופה הם לא אהבו את ההתנהלות את הדרך איך שמסיתים נגד גדולי תורה, והגיעו למסקנה כי ישיבתו של שמואליק מרקוביץ בפונוביז' המחבלית אינה ישיבה להתעלות בתורה ויראת שמים אלא לבנין מפלגת גדולים, הוא רוצה להיות 'גדול' אחרי שמואל אויערבך אז הוא צריך לבנות את עצמו על ידי מה שיותר סטודנטים אוהדים תומכים שישירו לו 'ימים' יזמינו אותו לסדר קידושין, זה כל הענין

מה שהטריד את הבחורים הללו שדוקא הטרוריסטים העסקנים אלו שכלל לא לומדים הם הכי מקורבים אל שמואל מרקוביץ ואשר דויטש ואילו אלו שבאמת לומדים אין להם כל ערך לא מסתכלים לכיוונם, מפני שאינם תורמים לטרור ולטראסק, ועתה לאחרונה כשראו את ההתנהלות בבחירות האחרונות ובמיוחד את כפיות הטובה של שמואליק מרקוביץ שקיבל כל כך הרבה מיעקב אשר והמשיך לעזור לו רובינשטיין והמריד את תלמידיו נגדם הם שאלו אותו ומה עם כפיות טובה?

בקיצורו של דבר השבוע זה קרה, קבוצה גדולה של בחורים תחילה עשר בחורים ועכשיו לפני שבת עוד קבוצה קמו ועזבו את הישיבה, הם העדיפו לעבור לישיבות שלא עוסקות בפוליטיקה

3 תגובות:

  1. "עשר בחורים"? "עשר בחורים"? בורותך מרקיעה שחקים שאולזון. אינך מסוגל אפילו לספור עד עשר בעברית...בוש והיכלם, אנלפבית פרימיטיבי.

    השבמחק
  2. שבוע טוב!

    קודם כל: רפואה שלמה, השם ירחם על הבחור שנדקר בליל שבת בלב בני ברק.
    הכל בא מ"כת" הבני תייירה.
    הדם של הבחור הנדקר הם הדמעות של הקב"ה.

    בלב בבני ברק, ברחוב, צועקים שהצבא הציוני הולכים לסגור ישיבות, וכאן הבני תיייירה מבני ברק בעצמם סוגרים ישיבות אחד אחר השני (מצחיק נכון?), וזה בתירוץ של כבוד התיירה!!! הכת של הבני תייירה אומרים: תסגרו את כל הישיבות שלא כורעים ומשתחוים למרן שליט"א אבל אתם עוד לא בעל הבתים על התורה!!!

    לדוגמה: גם המן הרשע אמר שכולם יכרעו וישתחו אליו, מה ההבדל? נראה שאין שום הבדל, הגבאים של הגדייילים הורסים את תורת השם, (לא הגדייילים בעצמם ח"ו) רק העסקנים והגבאים, וחבל שיש אנשים מסכנים ששומעים להם, כנראה ששכחו שכולכם דהיינו כל המחריבי תורה, דהיינו כל הכת הזה, שלוחי של השטן הרוקד איתכם כל יום, כל רגע, כל דקה,כל שעה, ובכל עת. נראים כבני עמלק, ממשפחת ערב רב, רק אתם לא רואים זה משום שאתם חלק מזה.

    הקב"ה אומר כולחם חייבים בכבודי!!!!! עץ חיים היא למחזקים בה.

    השבמחק
    תשובות
    1. פחות מעשר סה"כ, חבל, חבל שזה לא יותר מזה. אולי המספר עוד יגדל. אולי נזכה שזה יהיה התחלה של פתיחת עיניים של הנאיביים בני כת המחבלים ויגדלו הנערים ויעזבו את השמוליקים והשקט והשלווה יחזור לישיבות הקדושות בב"א.
      נאמן.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.