רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

זעזועים בלשכת בנט. היועץ אריאל אדרי נשלח הביתה
--------------
חבר מועצת עיריית בני ברק הרב גדליהו בן שמעון: "אהפוך את רשות החניה בבני ברק לידידותית לאזרח". רשות החניה היא גורם מתקן ולא גורם מעניש. בן שמעון הוסיף: אני שמח שראש העירייה הרב חנוך זייברט מגבה את המתווה החדש ויחד - רשות החניה תהיה קשובה יותר לאזרח.
-------------- 
החשיפות: סערת החתונה בבני ברק. עצרת מחאה כעת בכולל חזו"א נגד החתונה בהש' עשרות אברכים ובראשם הגר"ד לנדו והגר"ש רוזנברג.
-------------- 
יעקב ריבלין לח"כ מקלב ב'פילפוליטיקה': "אם תכנסו לקואליציה אני אמליץ עליך לקבל את משרד החוץ, כי אתה מדבר כמו דיפלומט".
-------------- 
כי "למחיה" שלחני אליכם למחיה גימטריא 93 והם שנות חייו של מרן."למחיה" ר"ת ל-ליוית חן מ- מאור ישראל ח- חזון עובדיה י- יביע אומר ה- הליכות עולם
-------------- 
חב"ד און ליין: יו"ר אגו"ח העולמית אברהם שם טוב, העסקנים חנינא שפערלין ויעקב ברמן, והגב' דבורה הלברשטאם השתתפו אמש במסיבת חנוכה שערך הנשיא אובמה בבית הלבן, את החנוכיה הדליק עם ילדות יהודיות
-------------- 
גואל ועקנין בקול חי: בדגה"ת מתעקשים ששמוליק גרינברג ישמש סגן ראש העיר בבית שמש גם בקדנציה הנוכחית ולא מוכנים לשום פשרה אבל מנגד גוברים הקולות ביהדות התורה שגם לגרינברג מותר פעם אחת להיות נציג ציבור גם ללא שכר לאחר שבכל שנותיו בעשיה הציבורית הוא קיבל משכורת.
כ"כ מסתמן שאין הרבה קופצים על תיק תכנון ובניה בגלל החשש להיכנס לנעליו של משה מונטג שעשה שם מעל ומעבר למצופה.
-------------- 
גואל ועקנין בקול חי: טוביה פריינד קיבל מדמות רבנית חשובה בדגה"ת הבטחה לפני הבחירות לשמש כסגן ראש עיריית מודיעין עילית ולכן פרש מתפקידו כיועץ ראש העיר אבל גורם בכיר בדגה"ת מנסה למנוע את קיום ההבטחה.
-------------- 
שוטרי יחידת המודיעין של תחנת אשדוד עצרו הלילה את אבי חמו נהג חלוקה ממפעל "פשוט ירוק" לייצור דשא סינטטי. אבי,בעל חזות חרדית בשנות ה-30 לחייו אב ל-3,  ע"פ החשד ניסר במסור דיסק חשמלי קופות צדקה בבית העלמין בכל הארץ,בידי המשטרה אין אומדן מדוייק אך ככל הנראה מדובר במאות אלפים-מליון, שגנב את תכולתן. מפקד תחנת משטרת אשדוד, סיפר לכתבינו את המקרה: "שוטר שהיה בבית העלמין, הבחין בחשוד אבי חמו  המסתובב בין הקברים כשהוא אוחז על-פי החשד בדיסק חשמלי. בתחילה זה נראה לו כמו עובד שבא לסדר חלקות קבר לקראת אזכרה, ולנסר שיש באמצעות הדיסק. אך כשעקב אחריו הבחין שהוא מנסר את מנעולי קופות הצדקה, ומשלשל לכיסו את הכסף". השוטר שהבחין בחשוד ניגש אליו ובין הצדדים התפתח דין ודברים קולני,  בטענה שהוא אוסף תרומות ומעשרות לאברכים ,בסופו עזבו החשוד את המקום עם שללו. האיש לא הרים ידיים והתלונן על הגניבה בתחנת משטרת אשדוד. הוא מסר תיאור מדויק של החשוד בגניבה. שוטרי יחידת המודיעין הגיעו לביתו ומצאו דליים וחביות מלאים במטבעות לפי סדר. בשל העובדה שמדובר בכספי תרומות אקראיים של אזרחים, עדיין אין בידי המשטרה אומדן של סכום הכסף המדויק שאותו גנב על פי החשד. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום.
-------------- 
נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, חגג אמש את חנוכה והדליק נר שמיני בבית הלבן. "בביקורי האחרון בישראל ביקרתי בתערוכה שהציגה את מיטב פיתוחי הטכנולוגיה הישראלית. ראיתי שם רובוט שהגיש לי מצה", אמר אובמה והוסיף: "חשבנו על רכישת רובוט כזה שיגיש לביבות, אבל לא השגנו אחד כזה, אז אולי בשנה הבאה".
-------------- 
בחור מישיבת 'כפר חסידים' (משפחת קניג משכו' נווה יעקב בירושלים) עצור בכלא 6 לאחר שלא התייחס לאף צו שקיבל מהצבא ולא התייצב כהוראת מועצגה"ת. הח"כים החרדים שניסו לחלצו מהכלא נתקלו באי שיתוף פעולה מצד האבא, לאחמ"כ התברר כי בין האבא לעסקני 'שערי חסד' יש הסכמה ואינטרס במעצרו של הבחור בניסיון למנף את המעצר לצרכים פוליטיים.
-------------- 
הלוויתו של הרב עקיבא ארלנגר זצ"ל אחיו של הגאון רבי אברהם ארלנגר מראשי ישיבת קול תורה, ואביו של הגאון רבי אברהם ארלנגר ראש ישיבת נחלת שלמה, בשמגר !
--------------
צעיר חרדי נחבל בראשו מאבנים שנזרקו לעברו ברחוב דרך שכם בירושלים, בסמוך לקבר שמעון הצדיק - בשכונת שייח' ג'ראח, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני. מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר: "מדובר בתלמיד ישיבה ששב מתפילה בקברו של שמעון הצדיק ונפגע בראשו מיידוי אבנים, הצעיר נמלט לעבר תחנת דלק סמוכה ושם הוענק לו טיפול רפואי ראשוני ע"י חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'ירושלים', מצבו קל עד בינוני, המשטרה בודקת את הנסיבות".
-------------- 
האם מחדל תאונת משפחת אטיאס בטבריה כמעט ושוחזר? מבדיקת וואלה! רכב עולה כי הרכב מסוג שברולט ויואנט אשר איבד את בלמיו ונעצר על ידי מתנדבי אגף התנועה בכביש 6 נרכש רק חודש לפני המקרה על ידי הנהגת מידי סוחר רכב בעל מגרש מכירה. כחלק מעסקת המכירה דאג סוחר הרכב להעביר אותו טסט.
מבדיקה ראשונית שנערכה לרכב עולה כי דסקת הבילום בגלגל הקדמי-ימני השתחררה ממקומה וכתוצאה מכך נגרם כשל הבלימה. כתוצאה, הורה מנכ"ל משרד התחבורה לבחון את תהליך הרישוי של הרכב.
-------------- 
המבזק החרדי: איחו"ה: תלמיד ישיבה נפגע לפני -זמן קצר מאבנים ס.לקבר שמעון הצדיק מצבו קל-בינוני.
-------------- 
ארבע ערים חרדיות. אלעד. ביתר. מודיעין עילית. בית שמש (כמעט חרדית). ובאף אחת מהן עדיין לא הצליחו להרכיב קואליציה!!!
בכל הערים המעורבות בהן יש חרדים וחילונים, הקואליציה מתפקדת במרץ.  המסקנות ברורות: גדולה שנאת אחים יותר משנאת זרים.  "אלוקי, שמור אותי מאוהבי, משונאי אשמר בעצמי".
-------------- 
במוצ"ש באולמי באר מרים בשעה תשע ושלושים בהישתתפות מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א
--------------
כתב אישום הוגש נגד תושב מג'דל שמס שחצה את הגבול לסוריה ומסר מידע על צה"ל, ע"פ האישום חצה את הגבול ללחום למען אסד נגד המורדים ואף מסר פרטים על צהל, חברו נאשם גם שידע וחיפה על מעשיו
--------------
כיכר: ביטאון "הפלס" של הפלג הירושלמי ומפלגת "עץ" אותה הוא מייצג, שכרו את שירותי היח"צן צבי וילדר שמבטיח לדאוג למיתוג העיתון והתנועה.
--------------
במוצש"ק יתקיים מלוה מלכה בהתתפות רבנים ותזמורת בעתלית מחוץ כלא 6 אוטבוסים  מכל הארץ מירושלים משערי חסד והכניסה לעיר בני ברק מכיכר ברטנורה אשדוד קרית הישיבה שאר הארץ בהמשך האוטובוסים יצאו שעה לאחר צאת השבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.