רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

רבי דוד אבוחצירא מנהריה יתפלל על הרב ברלנד

מאת ברסלעבער

בימים האחרונים נכנסו כמה תלמידי הרב ברלנד להתברך אצל רבי דוד אבוחצירא בנהריה,
במהלך השיחה עמו סיפרו לו החסידים שהם תלמידים של הרב אליעזר ברלנד והם היו במרוקו בחגים,
רבי דוד התפעל ואמר אשריכם זכיתם!! תיסעו אליו גם ליוהנסבורג והוסיף רבי דוד ואמר הרב ברלנד הוא צדיק, שמו 'אליעזר' זה ר"ת עין לא ראתה אלוקים זולתך.............. בירר את שם אימו של הרב ברלנד ואמר אתפלל עליו.

20 תגובות:

  1. מעשה נפלא שאירע עם בעל השדי חמד2 בדצמבר 2013 בשעה 3:42

    מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.
    העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.
    חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.
    כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.
    אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".
    לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

    השבמחק
  2. סיפור החלום של רבי נחמן מברסלב זיע"א

    ספר חיי מוהר"ן - אות צא

    כסלו תק"ע פה ברסלב חלום הייתי יושב בביתי (הינו בבית הקטן שהוא יושב בו) ולא היה שום אדם נכנס אצלי, והיה תמוה בעיני. ויצאתי לחדר השני, וגם שם לא היה שום אדם. ויצאתי לבית הגדול ולבית-המדרש ולא היה שם גם-כן שום אדם. וישבתי בדעתי לצאת אל החוץ:
    ויצאתי לחוץ וראיתי שעומדים בני-אדם עגולים עגולים ומתלחשים זה עם זה, וזה מתלוצץ ממני וזה משחק בי וזה מעז פנים נגדי וכיוצא. ואפלו האנשים שלי היו גם-כן כנגדי, קצת העזו נגדי וקצת התלחשו בסוד ממני וכיוצא כנ"ל:
    וקראתי לאחד מאנשי ושאלתי אותו מה זאת. והשיב איך עשיתם כזאת היתכן שתעשו דבר כזה. ואני לא ידעתי כלל על מה הם מתלוצצים עלי, ובקשתי את האיש הנ"ל שילך ויקבץ איזה אנשים מאנשי-שלומנו והלך מאתי ולא ראיתיו עוד:
    וישבתי בעצמי מה לעשות וישבתי עצמי להפליג עצמי לאיזה מדינה אחרת, ובאתי לשם והיה שם גם-כן כן שהיו עומדים שם גם-כן בני- אדם ודברו מזה כי גם שם יודעים הנ"ל. וישבתי עצמי לישב באיזה יער ונקבצו אלי חמשה אנשים מאנשי-שלומנו והלכתי עמהם ליער וישבנו שם וכשהיינו צריכים לאיזה דבר מאכל וכיוצא, היינו שולחים אחד מהאנשים הנ"ל וקנה לנו מה שהיינו צריכים, והייתי שואל אותו אם נשקט הרעש והשיב לאו כי עדין הרעש חזק מאד:
    בתוך שהיינו יושבים שם בא זקן אחד וקרא אותי, ואמר שיש לו איזה דבר לדבר עמי. והלכתי עמו והתחיל לדבר עמי. ענה ואמר האתה תעשה כזאת ואיך אין אתה מתביש בפני אבותיך נגד זקנך רבי נחמן ונגד זקנך הבעל-שם-טוב זכרונו לברכה, ואיך אין אתה מתביש מתורת משה ומהאבות הקדושים אברהם יצחק ויעקב וכו' מה אתה סבור שתשב כאן, האם אתה יכול לישב כאן תמיד הלא המעות שלך יכלה ואתה איש חלש ומה תעשה. וכי אתה סובר שתפליג לאיזה מדינה, ממה נפשך אם לא ידעו שם מי אתה, לא תוכל להיות שם כי לא יתנו לך מעות. ואם ידעו מי אתה גם-כן לא תוכל להיות שם כי גם שם ידעו מזה:
    השבתי לו מאחר שהוא כן שאני מגרש כזה, יהיה לי עולם הבא. השיב לי עולם הבא אתה סבור שיהיה לך, אפלו בגיהנם לא יהיה לך מקום להטמן שם, כי עשית חטא כזה. השבתי לו, לך-לך, הייתי סובר שתנחמו אותי ותדברו על לבי, עכשו אתם עושים לי יסורים לכו לכם, והלך מאתי הזקן הנ"ל:
    ובהיותי יושב שם ישבתי עצמי מאחר שאני יושב כאן זמן רב כזה יכולים לשכח לגמרי את הלמוד וצויתי לאיש הנ"ל ששלחנו לעיר בשביל צרכינו שיבקש שם איזה ספר ויביא לנו, והלך אל העיר ולא הביא ספר. והשיב שאי אפשר להביא, כי בודאי אסור לגלות בשביל מי צריכין הספר, ובהצנע אי אפשר למצא ספר. והיה לי יסורים גדולים על שאני נע ונד וגם אין לי שום ספר, כי יכולין לשכח את הלמוד לגמרי:
    אחר-כך חזר ובא הזקן הנ"ל ונשא ספר תחת זרועותיו, ושאלתי אותו מה אתם נושאים והשיב ספר. אמרתי לו תנו לי הספר ונתן לי, ולקחתי אותו ולא ידעתי כלל איך להניח את הספר ופתחתי את הספר ולא ידעתי בו כלל, והיה דומה בפני כלשון אחר וככתב אחר, כי לא ידעתי בו כלל כלל לא, והיו לי יסורים גדולים מזה. והייתי מתירא גם מהאנשים האלו הנ"ל שהיו עמי שכשיתודע להם זאת אולי גם הם יפרדו ממני:
    ושוב קרא אותי הזקן הנ"ל לדבר עמי והלכתי עמו והתחיל שוב לדבר כנ"ל, איך עשית כזאת איך אין לך בושה. הא אפלו בגיהנם לא יהיה לך מקום להטמן שם כנ"ל. אמרתי לו אם היה אומר לי כזאת אדם מבני עולם העליון הייתי מאמין לו. השיב אני משם, והראה לי דבר שהוא משם:
    ובא על דעתי המעשה של הבעל- שם-טוב זכרונו לברכה הידוע, ואז היה סבור הבעל-שם-טוב זכרונו לברכה גם כן שאין לו עולם הבא, ואמר אני אוהב את השם יתברך בלי עולם הבא. והשלכתי את ראשי לאחורי במרירות גדול מאד. וכאשר השלכתי את ראשי כך, באו אלי ונתקבצו אלי כל הנזכרים למעלה שאמר לי הזקן להתביש מהם, הינו זקני והאבות וכו' וכו' ואמרו לי הפסוק (ישעיה ד), "ופרי הארץ לגאון ולתפארת". ואמרו לי, אדרבא, נהיה מתפארין בכם:
    והביאו לי כל האנשים שלי ובני (כי גם בני נפרדו ממני בתחלה בעת הנ"ל) ודברו על לבי דברים כאלו ההפך מהנ"ל. :
    מה שהשלכתי את ראשי אם היה אדם שעבר שמונה מאות פעמים על כל התורה כלה אם היה משליך את ראשו במרירות כזה בודאי היו מוחלין לו ושאר הטוב איני רוצה לספר לכם כי בודאי היה טוב:

    השבמחק
  3. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד2 בדצמבר 2013 בשעה 3:48

    אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
    איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
    בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
    { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
    החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
    הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
    הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
    יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
    כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וכן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
    בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
    אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
    אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
    אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
    מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
    היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
    הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

    עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

    כנסו לבלוג "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"
    http://chasifathaemet.blogspot.co.il/

    קבוצת הפייסבוק "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"
    https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  4. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד2 בדצמבר 2013 בשעה 3:50

    מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

    יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

    מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
    או שיש לו קשר אישי לפרשה?

    ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

    הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו - איך לאחר שירה באקדח על בית, השתחרר מהכלא בעסקת עד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

    הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

    כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
    הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

    הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
    כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

    אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
    כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
    חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
    אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
    כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

    והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
    ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
    "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

    השבמחק
  5. מדוע העליל הלל איתיאל עלילה שפילה ונבזית על הרב ברלנד?

    להלל איתיאל היה דוד זקן באמריקה שהיה נשוי לגויה, ולא היה למשפחה שלו קשר איתו שנים רבות.
    בהזדמנות אחת פנה הרב ברלנד להלל איתיאל ואמר לו: יש לך דוד באמריקה, תיסע לבקר אותו!
    הלל איתיאל לא התייחס לכך ברצינות. לאחר כמה זמן שוב הרב ברלנד פנה אליו וביקש ממנו שיסע לבקר את הדוד שלו.
    הוא שוב לא התייחס. עד שפעם אחת הרב ברלנד אמר לו, "אם אתה לא נוסע אליו, אני נוסע אליו"...
    הוא הבין שיש דברים בגו ונסע אליו.
    אותו דוד שמח מאד שמישהו מהמשפחה שלו נזכר בו, וכתב את הירושה שלו להלל איתיאל. כעבור כמה ימים אותו דוד נפטר, והוא זכה בירושה.
    הלל איתיאל תרם בשעתו הרבה כספים למוסדות שובו בנים, ועזר רבות כספית לנחמן ברלנד בנו של הרב, ורצה לקבל ממנו בתמורה מעמד ניהולי במשרדי הישיבה, אך זה לא ניתן לו.
    לאחר זמן, הלל איתיאל לקח את הכסף והשקיע אותו אצל רפי עגיב, שסחר במניות של הפועל תל אביב.
    הרב ברלנד אמר אז להלל איתיאל שיוציא את הכסף משם שלא יפסיד אותו, אך הוא לא שמע בקולו. ובאמת כך היה, והוא ועוד רבים שהשקיעו אצלו, איבדו את כספם.
    דבר זה הביא אותו למשבר נפשי קשה. בהמשך הדברים ובעקבות כך המשפחה שלו התפרקה.
    הלל איתיאל שפך את כל המירמור והתסכול שלו על הרב ברלנד, (ושכח שמתחילה את כל הכסף שהוא הרוויח, הוא הרוויח בזכותו ובעצתו!).
    הוא דרש שיחזירו לו את כל הכספים שהוא תרם אי פעם למוסדות שובו בנים.
    כשעלה לכותרות סיפור העלילה של איתי נחמן שלום, עוד כמה שרצו להתנקם ברב אליעזר ברלנד או לסחוט ממנו כספים, הצטרפו גם הם אל העלילות, וגייסו מתלוננות להעליל על הרב ברלנד.
    להלל איתיאל יש בת חוזרת בשאלה, פייגא, שהייתה לה שנאה כלפי הרב ברלנד מאז שחיתן את אחותה הצעירה עם בחור שהיא רצתה אותו לעצמה... היא ניסתה להרוס לאחותה את החתונה, והשתוללה והכתה את האמא של החתן באמצע החתונה, עד שהביאו לה משטרה שפינתה אותה מהאולם.
    הלל איתיאל ניצל את ההזדמנות והסית את בתו פייגא להעליל על הרב, על מנת לסחוט 300000$ אותם דרש מתלמידי הרב אליעזר ברלנד.
    כמו כן הלל איתיאל ניסה להעליל גם על אחותה השניה (הנשואה) כאילו גם איתה הייתה תקרית, אך היא לעומתו טענה בחקירה במשטרה - שהסיפור כולו הוא שקר ועלילה!.
    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל, כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הוא התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת כנגד הרב ברלנד, בשיתוף עם הדס שטייף מגלי צה"ל. ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית הוא עשה יחצנות לעלילת השקר של אחיו. כמו כן ניצל את קשריו עם הדס שטייף, והעלה לשידור בערפול קול את פייגא איתיאל, למסור את גרסתה הכוזבת.

    השבמחק
  6. מה המניע והחשבון האישי של מפיצי העלילות על הרב ברלנד?

    1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
    כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

    2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"... וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

    3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

    4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

    השבמחק
  7. בגודל רשעותם של המעלילים על הרב ברלנד, הם ניסו להפיץ שקרים בשם תלמידי הרב כאילו הם מודים שדברי העלילה חלילה היו וכאילו מתרצים את הדברים בתיקונים והמתקת דינים וכדומה, בעוד שהאמת היא שתלמידי הרב מצהירים במפורש שמדובר בהוצאת שם רע ושקרים גמורים!!!

    (וכמובן אין מושג כזה בתורה וביהדות לעבור עבירות בשביל "תיקונים", ואסור להעלות על הדעת כזה דבר, שזאת הייתה דרך תלמידי שבתאי צבי ימ"ש.
    רבי נחמן מברסלב אמר, "תפרשו את הספר שלי כרצונכם, ובלבד שלא תשנו שום סעיף משולחן ערוך").

    אלה שהתירו את כל העבירות ועברו על כל התורה כולה תחת מסווה של קדושה ומלחמת קודש, הם לא אחרים מאשר רודפי הרב אליעזר ברלנד, שהתירו הוצאת שם רע, מסירה בערכאות וחילול השם נורא ע"י פרסום שקרים ועלילות על רב צדיק ותלמיד חכם - בכלי התקשורת ובאתרי האינטרנט - ובפגיעה ושפיכות דמים של קהילה שלמה בישראל.
    ולכל הפשע הנורא הזה, אחראים כאלה שקוראים לעצמם חרדים וחסידי ברסלב שעשו הכל על דעת עצמם, נגד כל דעת תורה!

    לאחר שהרבנים יצאו נגדם במחאה, הם כינו את אותם רבנים "מפורסמים של שקר" ואיימו על הרבנים שיתלוננו עליהם במשטרה על "שיבוש הליכי חקירה". אתם מבינים עם מי יש לנו עסק? ...

    השבמחק
  8. רודפי הרב אליעזר ברלנד מגלים שפל חדש!

    לאחר ששום בית דין תורני לא קיבל את טענותיהם, ועוד יצאו במכתבי מחאה נגד המעלילים על הרב ברלנד, הם הרימו יד בתורת משה ומסרו רב בעלילות שקר לערכאות, (למשטרה והתקשורת) וגרמו לו לעזוב את הארץ. כעת שהם ראו שהוא מתמקם במרוקו ותלמידיו נוסעים אליו, זה ניקר להם את העיניים. הם ארגנו עליו כתבות מכפישות בעיתונים המרוקאים, ומסרו אותו לממשלת מרוקו. נראה כי חזרנו לתקופות אפלות בתולדות עם ישראל, שרודפי רבנים היו מוסרים אותם בעלילות לפריצים הגויים.

    השבמחק
  9. כעת מתחילים להתגלות הנזקים הכבדים שגרמו רודפי הרב אליעזר ברלנד בשליחת הכתבות המכפישות נגדו למרוקו - ליחסים שם כלפי ישראל וכלפי הקהילות היהודיות במרוקו.

    אותם המעלילים והרודפים את הרב אליעזר ברלנד, שלחו את הכתבות המכפישות נגדו לעיתונות במרוקו, במטרה לגרש את הרב ברלנד ותלמידיו משם.
    בנוסף לכל ההשמצות הם כתבו שהרב ברלנד רוצה להביא את כל תלמידיו למרוקו ולהקים שם את מוסדותיו, במטרה להתנחל ולכבוש שטח מוסלמי במרוקו בדיוק כפי שעשה ברובע המוסלמי בעיר העתיקה, מתוך כביכול אידיאולוגיית כיבוש ציונית...!
    וזאת הייתה כוונתם מתחילה, לעורר את זעם המוסלמים על הרב ברלנד ותלמידיו ולהעמיד אותם בסכנת נפשות כדי שיצטרכו לברוח משם.

    חשוב לציין שבכתבה שפורסמה בעיתון במרוקו בשפה הצרפתית דווח ש"בעיתון מעריב בישראל כך פורסם" - שהרב ברלנד הודיע שיעביר את מוסדותיו למרוקו. דבר שלכשלעצמו לא היה ולא נברא. ומסתבר שמי שארגן את הפרסום ההזוי הזה בעיתון מעריב, ארגן זאת מלכתחילה על מנת שיוכל לשלוח את הדיווח הכוזב למרוקו כמידע אמין בשם עיתון מעריב הישראלי.
    (מי שפרסם את הכתבה בעיתון מעריב הוא העיתונאי ארי גלהר יוצא שובו בנים, שחבר לרודפי הרב ברלנד).

    כעת בעקבות כך גם גרמו להתפרצות גל אנטישמיות במרוקו שהייתה עד כה נחשבת לידידת יהודים, והיו לה יחסים טובים וקשרי תיירות ומסחר עם ישראלים.




    סופן של העליות לקברי הצדיקים במרוקו?

    בעידן שאחרי עזיבת הרב אליעזר ברלנד וקהילת 'שובו בנים' את המדינה, הופכת מרוקו לפחות ופחות סובלנית כלפי ישראליים.

    "הצעת חקיקה במדינה, מבקשת לאסור על אזרחי מרוקו ליצור קשר ולקיים מגע כלשהו עם ישראלים. אם הצעת החוק אכן תעבור, אנשי עסקים מרוקנים העומדים בקשר עם גורמים ישראליים עלולים לאבד את דרכונם, לקבל עונש מאסר של חמש שנים או להיקנס במאה אלף אירו.
    הצעת החוק "הוצאה מחוץ לחוק של נורמליזציה עם הישות הישראלית", זוכה לתמיכתן של חמש מפלגות בפרלמנט המרוקני, ובהן גם מפלגתו של ראש הממשלה במדינה.

    ביחד, מחזיקות המפלגות מעל ל-70 אחוזים מהמושבים בפרלמנט במרוקו.

    במספר ארגונים לזכויות אדם הביעו התנגדות להצעה ואמרו כי היא "מושפעת מנטיות נאציות"."

    ("כיכר השבת").

    השבמחק
  10. הבאבא הזה מנהריה אמר גם על הבאבא הנוכל מבאר שבע שנרצח שהוא צדיק.

    כל הבאבות הם חרטאבונה. חבורת שרלטנים, מאחזי עיניים, ורודפי ממון.

    השבמחק
  11. נחמן איתי שלום, הפך להיות מנהיג הנ'נחים במירון וצפת, ומקבל פרסום, כבוד, הערצה, תהילה ומנהיגות מהם.

    תכירו את בעל הפתק החדש - "נחמן איתי שלום" ששמו נושא את צירוף האותיות בפתק הידוע נ נח נחמ (נחמן) מאומן. נחמן שלום כיום הוא מלך המשיח ונושא הבשורה של הנ'נחים בצפת. מצידם הוא זוכה להמון פרסום, כבוד ותהילה (בדיוק מה שחיפש). אנו שמחים שהנ'נחים מצאו להם רב שינהיג אותם ויראה להם את הדרך של רבי נחמן. אנו מאחלים לו ולהם הרבה הצלחה בדרכם. מהיום אם ישאלו אתכם מי הרב של הנ'נחים??? תזכרו לומר: נחמן איתי שלום הוא הרב והמנהיג של הנ'נחים. אז כולם ביחד, (סגולה לפרנסה, זיווג, ולהכל... לפי שיטתם) נ נח נחמ נחמן איתי שלום מאלעד (מקום מגורו המקורי, לפני שעבר להיות מנהיג הנ'נחים בצפת).

    בשביל הנ'נחים כל הרבנים נקראים "מפורסמים של שקר", בפרט גדולי ומנהיגי חסידות ברסלב שלא מפרסמים את "פתק הגאולה" של הנ'נחים, ובכך לדעתם הם מעכבים את הגאולה.
    ולכן נחמן שלום נחשב אצלם כעת גיבור בכך שהוא כביכול "הפיל את השקר". עכשיו הם קוראים לנחמן איתי שלום "בעל הפתק", (שכזכור סיפור העלילה שלו התחיל מפתק שהוא כתב והתגלגל..). הם אומרים על הרב ברלנד שהוא "כפר בפתק (של נ'נח) ונפל בפתק", כלומר, בגלל שהוא לא מפרסם את "הפתק" של הנ'נחים, הם חושבים שזאת מצווה להשמיץ אותו ולהפיץ עליו עלילות ושקרים, וכל האמצעים כשרים בשבילם למען המטרה העליונה להציל את עם ישראל ממי שלדעתם ועל פי שיטתם מעכב את החזון של פרסום "פתק הגאולה" בעולם. ולכן נחמן איתי שלום שמספק לנ'נחים את רצונם ותאוותם להכפיש את הרבנים "הכופרים בפתק", הוא כעת נהפך להיות הרב והמנהיג שלהם בפועל.

    אמנם כדאי מאד לנ'נחים שידעו שאם הם מחפשים לבסס את האמונה שלהם בפתק על ידי הסיפורים ההזויים של נחמן שלום המעליל על הרב ברלנד - זה משליך על כל האמונה שלהם ומגלה באיזה שטויות ודמיונות הזויים הם אוחזים.

    השבמחק
  12. כך נחשפה התרמית של כלי התקשורת, בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טשטשו את פניה ועיוותו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונה למטה בצד שמאל לצידו של עורך הדין חצרוני, גברת אודל שלום אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו לשניה לטשטש אותה.

    "המתלוננת המרכזית" היא אשתו של "העד המרכזי" שבאה לשתף איתו פעולה בעלילה ...!

    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת.

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת שכביכול ראה אותה עם הרב. אותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל. בחקירות היא הכחישה לחלוטין את הסיפור וטענה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה.
    היאחב"ל איימו עליה שאם לא תשתף איתם פעולה, יתפרו לה תיק על "שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא, אך היא עמדה בתוקף על כך שנחמן שלום הוא משוגע ומעליל עליה עלילות שקר על מנת להשתמש בשמה להוציא שם רע על הרב ברלנד. בשלב זה ברור שכל העדות של נחמן שלום "העד המרכזי" נפלה, מאחר והייתה חסרה אשה מציאותית לעדות שלו. נחמן שלום מצא פתרון, והביא את אשתו אודל שתגיד שהסיפור קרה איתה, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לבית של משפחת ריכטר ממאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה בערוץ 2 היה שלא במקרה ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים נגד אחד מאנשי הרב.
    ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!!
    במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו אשה "מתלוננת" שכביכול לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון את העובדה שהיא לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו מהמעצר בעסקת "עד מדינה".

    ידוע שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה בתפירת תיקים.

    צריך לדעת ששאר המתלוננות שהגיעו למשטרה, הגיעו אחרי העלילה של נחמן שלום שכבר הוכחה למפרע כשקרית, ובעצם ניסו לרכוב על הסיפור שלו כדי לסחוט את הרב ברלנד.
    בכתבה שהייתה בערוץ 10 על שובו בנים, דודו אלקיים (שהיה באותה תקופה מנהל הכספים בשובו בנים) מספר שכמה ימים לפני שאותן נשים התלוננו, הוא קיבל טלפונים מרודפי הרב ברלנד שביקשו ממנו סכום כסף מופרז בתמורה שלא ישלחו נשים להתלונן במשטרה. ההקלטות של הסחיטה נמסרו למשטרה, אך הם התעלמו והעדיפו לשתף פעולה עם העבריינים המעלילים נגד הרב ברלנד, שכבר מזה זמן רב השלטונות מחפשים אותו ורוצים לתפור לו תיק.

    השבמחק
  13. תראו את מי מצאנו פה - פאדיחה רצינית של ערוץ 2 ! ....

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טישטשו את פניה ועירפלו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונה למטה בצד שמאל לצידו של עורך הדין חצרוני, גברת אודל שלום אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו כמה שניות לטשטש אותה...!

    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת!

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת, וכשחקרו אותה היא הכחישה את הסיפור ואמרה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה עלילות שווא!. לכן היה חסר להם אשה לסיפור, ולצורך כך נידב את אשתו אודל שתספר שקרים, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לבית של ריכטר ממאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה היה שלא במקרה - ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים נגד אחד מאנשי הרב.
    ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!!
    במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו כביכול עוד מתלוננת אחרת שכביכול לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון שזאת לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו בעסקת טעון של "עד מדינה"...!

    מסתבר שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כשמסמנים מישהו שהחליטו לתפור לו תיק.

    השבמחק
  14. "עין לא ראתה אלקים זולתך יעשה למחכה לו".
    עם היו"ד של יעשה ר"ת אליעזר. (זה מובא בספר ליקוטי מוהר"ן תניינא תורה ז').

    השבמחק
  15. לא יעזור כלום. הוא אשם. לכן הוא ברח ל:
    זימה-באבא-וויי !

    השבמחק
  16. איתי נחמן שלום. שמו האמיתית הוא תיתי נחמן שלום.

    השבמחק
  17. הרב שאולזון כשיש לך שליטה על התגובות ,מדוע נותן אתה בימה לשים את הזבל מחדש,מדובר בתגובות אוטומטיות ואין טעם לכך,ברור שברלנד מנוול ברמות וכל אחד יודע מה הזבל הזה עשה עם נשים :כפה עליהם אקטים מיניים בכל מיני צורות ה ירחם.עכשיו במנוסתו מהחוק ,"אומן" אפילו לא נלקחה לו בחשבון,עכשיו הוא מאמין לאלה שאומרים שזה פיקציה כל הסיפור עם הקבר .ומדובר בפרנסה נטו ובעדר בהמות שנמשך לשם :כביכול לקבל מזון רוחני מכל מיני סוטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. התגובה הזאת היא של אחד המעלילים על הרב ברלנד, שהתגובות האלה מפריעות לו בקמפיין הפצת השקרים והעלילות.

      מחק
  18. כל הבאבות אותו דרעק כולל העבריין לייזר ברלנד ימח שמו

    השבמחק
    תשובות
    1. התבלבלת, אתם העבריינים שיורים עם אקדח לתוך בית, סוחטים כסף ומאיימים ברצח.
      בושה למשטרת ישראל העבריינית שעוד מגבה אתכם.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.