רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

אומן : בליל שבת נערך זיץ באכסנייתו של ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין בהשתתפות ישראל פרוש ,נחמן בן שעיה ,ראש המועצה החדש של חריש , ועשרות בחורים , על התחום המוזיקאלי פיקד הרב חונה דייטש מנכ"ל הציבור החרדי
---------------
ח"כ אראל מרגלית יד ימינו של בוז'י הרצוג ל'מעריב': "עלינו להקים גוש מרכז שמאל שיכלול את: העבודה, התנועה, קדימה ואת ש"ס ויהדות התורה, העבודה צריכה לעמוד במרכזו של גוש כזה ולהוביל אותו לבחירות הבאות".
 ---------------
ווארט חזק מהפרשה:  כתוב" יעשה פרעה ויפקד פקידים.."
ברוסיא הצארית. ההיתה פעם אחת שנת בצורת קשה. התושבים ממש רעבו ללחם.  בכל מקום נוסדו " ועדי עזרה". ועדי רבנים... אבל כרגיל פעולתם היתה רפה. ועם ריבוי הוועדים.. גדל הרעב.
באותו שעה אמר ר יושע בער מבריסק: עכשיו מובן לי מניין היתה לו ליוסף הוודאות על בואן של שנות הרעב. " הנה שבע שנים באות שובע גדול בכל ארץ מצרים וקמו שבע שני רעב אחריהן ונשכח כל השובע". (בראשית מא- כט-ל. ). הרי יתכן שהשי"ת ירחם בינתיים על העמים ויבטל רוע הגזירה? אלא. כנראה שהבטיח יוסף את עצמו. ונתן לפרעה את העיצה " יעשה פרעה ויפקד פקידים על כל הארץ" שימנה וועדים ומנגנון של פקידים לנהל את הסיוע והעזרה לציבור. ואם יקימו וועדים עם הרבה פקידים- ממילא יהיה רעב!!!!!
  ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': האדמו"ר מויזניץ הערב בסעודה שלישית: מטרתם להשכיחם תורתך אסור לוותר בסוגיית הגיוס כהוא זה. עוד לא התייעצתי עם כל חברי 'המועצת' אבל דעתי שעל בחורי הישיבות שלא להתייצב כלל בשום צו.
 ---------------
אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א קיבל טלפון מחסידי סאטמאר זאלונים שאין לו מה לבוא ללונדון  בחודש אדר לגיוס כספים לטובת מוסדות תולדות אהרן
 ---------------
 ח"כ יריב לוין שיזם דיון נגד "לב טהור": הגרוע מכך שהכת הזו מתחזה ככת חרדית למרות שכל מה שהיא עושה הוא ההפך מאורחות חיי החרדים. האדמו"ר עושה מעשים סדיסטיים. בתוך שבועיים מדינת ישראל תדרוש את הוצאתם של ילדיהם מהכת.
 ---------------
חילולי השבת בירושליים. חבר מועצת עריית ירושליים אריה קינג בראיון "אין מנוס שהציבור ייצא לרחובות לזעוק את זעקת השבת "
 ---------------
 העתונאי משה הלר "אין כל חדש כבר שנים המקומות הללו פתוחים בשבת בירושליים
 ---------------
"אנטישמיות בליכוד: חבר מרכז הליכוד יעקב ווידר בתגובה לדברים האנטישמים של חבר מרכז הליכוד על כך שהחרדים הם קוץ  בראיון: "בכל מפלגה יש עשבים שוטים"
 ---------------
והקלטה של שולזינגר  חתנו של הרב נוביק מחדרה בכינוס בחירות של נצח אומר "כל המחלוקת של גדולי ישראל בחדרה הוא על שאלת מי בראש" ומספר על הקשר של ישיבת חדרה עם אנשי שערי חסד  וקובע "מאז שנפטרו הרב שך והרב אלישיב אין מנהיג לדור וזה לגיטימי שיש מחלוקת על גדולי ישראל."
 ---------------
חצות בסקופים: מסתמן; מיד לאחר החג המועצת האגודאית תתכנס בנושא הגיוס ועל רקע דעתו הנחרצת של הרבי מויז'ניץ, כל הפרטים!.
 ---------------
בגלל מחלוקות בתוככי הציבור החרדי. בערים החרדיות בית שמש, רכסים, מודיעין עילית, ביתר, אלעד, ראשי העיר מתקשים להקים קואליציה. איתי גדסי: בביתר הכל מסתבך, טולידנו נציג ש"ס מבקש להתפטר מהמועצה כדי שהבא אחריו ברשימת ש”ס יכנס אלא שהבא אחריו ברשימה המאוחדת הוא גולומב מ'דגל' שמסרב להתפטר. ובנתיים האופוזיציה בביתר חוגגת. חבר המועצה אורי הולצמן בראיון סוער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.