רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

מצב הרב יוסף - כללי

ח"כ אלי ישי ישהה בחג יחד עם בנו וחתנו במלונית בביה"ח הדסה, בסמוך לחדרו של הגר"ע
 
הרב שמואל אליהו בראיון ליוסי בן עטר בגלי ישראל: חובה על כל יהודי להתפלל לרפואת הרב עובדיה יוסף. מדובר בצדיק גדול. ביקש מהמאזינים לקחת ספרי תהילים לרפואתו.

ב'קופת העיר' נרשם אתמול שיא של טלפונים ותרומות לרפואת מישהו. סכומים עצומים נתרמו לצדקה ע"י אלפי פונים, לרפואת הגרח"ע יוסף.

זעזוע; בני ציפר במאמר באתר 'הארץ'; האם הרב עובדיה הוא האפיפיור? האם הוא נשיא המדינה? היה ראוי לכסות זאת באייטם אחד ושלום על ישראל. אבל הפס של עדכוני החדשות כל העת על מצבו הבריאותי של הרב למרות שלאנשיו אין טלוויזיה.

 עדות מבפנים: הרב אהרון זכאי שביקר בתוך חדרו של הגרח"ע יוסף לישי כהן בכיכר: "קשה מאוד - אי אפשר לתאר במילים איך שהגרח"ע יוסף נראה, אני כשנכנסתי לשם לא יכלתי... פרצתי בבכי".

קול ברמה; יו"ר ש"ס אריה דרעי בעדכון מחדרו של הגרח"ע - המצב עדיין קשה מאוד אך יש ירידה בזיהום
תיעוד מחדרו של הגרח"ע יוסף: הרב בנימין חותא שביקר כעת בחדרו, בחשיפות: מזעזע לראות את הרב כשהוא שוכב במיטה ומחובר למכשירים. בחדר נמצאים: בנו הגר"א יוסף ומקורבו צבי חקק

ישראל היום: בשמחת תורה ישהו בביה"ח כל בניו ובנותיו של הגרח"ע יוסף ויו"ר ש"ס דרעי, ששכרו חדרים במלונית של בית החולים

בביה"ח 'הדסה' עדכנו הבוקר כי עדיין נשקפת סכנה לחייו של הרב עובדיה יוסף ואין שינוי במצבו. בשעות הקרובות ייבחנו הרופאים אפשרות להחליף את קוצב הלב שהושתל בגופו של הרב לפני שלושה ימים

אטינגר בהארץ: הנהגת הדור הספרדי הבא: "הראשל"צ הגר"ש עמאר", "הגר"ש כהן", "הגר"י יוסף"

שלזינגר בישראל היום: על פי רופאיו, הגר"ע סובל מכשל בשלש מערכות עיקריות: הכליות, הלב והדם. שר הביטחון חייג אמש לח"כ אלי ישי והתעניין במצב הגר"ע

ירושלמי: אנשי דרעי טוענים: הגר"ש עמאר אינו בעל הסמכות ההלכתית הראויה להיות "מרן" ולא הטביע חותם בכהונתו, חסידי הרב עמאר: מצטטים מכתבים והקדמות שכתב הגר"ע וכינה אותו: "אביר הרועים" "נחל נובע מקור חכמה"

ירושלמי במעריב: הפרסום אמש הכניס ללחץ גדול את המתמודדים האחרים על ירושת הרב ובעיקר את דרעי יריבו של עמאר שיש לו תוכניות משלו, אנשי דרעי עשו אמש מאמצים גדולים למוטט את הלגיטימציה של הראשל"צ הגר"ש עמאר

הרב שמואל אליהו בגלי ישראל: חובה על כל יהודי להתפלל לרפואת הגר"ע, מדובר בצדיק גדול, ביקש מהמאזינים לקחת ספרי תהילים לרפואתו.

 דוברת הדסה בהודעה הבוקר: הגר"ע יוסף עבר את הלילה במצב יציב. צוות הרופאים ממשיך לסייע למערכות בגופו שתפקודם כשל או נחלש. הבוקר יחליט הצוות על המשך הטיפול. הרב ממשיך להיות במצב קשה אך יציב, מורדם ומונשם.

תגובה 1:

  1. עובדיה יוסף את נשמתו מחזיר
    סופו של עריץ - שמחה גדולה
    היגיע סופו של החזיר
    משה ויהודית שרויים בבהלה

    ב"יום שאחרי" את הספרים נשרוף
    את "בית יוסף" יחדיו באש נבעיר
    לנכלולי הדרעי נשים כאן סוף
    שלום לעפרך רשע! שלום לך חזיר!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.