רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה

בית שמש: ראשי גור בלחץ אטומי בעקבות הבחירות הקרבות בעיר שאז ידעו את כוחם האמיתי בבית שמש וכידוע הם לא יותר ממנדט בעוד שהם טענו שהם שווים 3 מנדטים וכן רוצים תפקיד בכיר  בעקבות הלחץ החלו עסקני גור בית שמש ובראשם 'חנוך דרנגר'  לאיים על מועמד שלומי אמונים שמעון גולדברג שלא יעיז לשים שלטים של שלומי אמונים בקריה החרדית אנשי גור טוענים כל הקריה שלנו!!!

***********************************
לינץ' במזרח ירושלים: אימה סמוך להר הזיתים משפחה חרדית מניו יורק הותקפה אחר הצהריים (רביעי) ע"י עשרות פורעים ערבים סמוך להר הזיתים, "התרחש נס גדול".  לאחר שניפצו את השמשות ניסו התוקפים להגיע למשפחה עצמה. הם החלו לתקוף את הנוסעים תוך שאלה זועקים לעזרה בתוך הרכב.  במשך דקות ארוכות זעקה המשפחה לעזרה אך לא זכתה לסיוע. נהג הרכב ניסע כל העת להימלט מהמקום אך ללא הצלחה.  בסופו של דבר הצליח הנהג להימלט לתחנת המשטרה הממוקמת באזור הר הזיתים וניידות משטרה יצאו לאזור הלינץ' בניסיון ללכוד את המעורבים.  אחד מהנוסעים נפצע בידו ובראשו ופונה באמצעות אמבולנס לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.  "כל האוטו מרוסק", סיפר עד הראייה, "מדובר בנס גדול. אני מתקשה להסתכל על האוטו המרוסק ולהאמין שהמשפחה יצאה מכאן בשלום"

***********************************
אנו נמצאים בסיומו של חג סוכות הנפלא, האושפזין שלנו היום הוא דוד המלך. כולנו יודעים שדוד הלך להילחם עם גוליית נגד כל הסיכויים... גליית היה חזק ומיומן, ערוך ומוכן. אך דוד ״הקטן״ היה בס״ה רועה צאן. אבל הוא הגיע בבטחה, חדור באמונה בצדקת הדרך ובבורא עולם. דוד לקח עימו כמה אבני נחל ומקל ללא בגדי וכלי מלחמה. המטרה של דוד לא היתה שיגידו שהוא גיבור חיל שניצח את גליית, אלא רק להציל את עם ישראל וכבוד הבורא. מולו ניצב  גליית שזילזל בבורא, בעם ישראל ובדוד. ומטרתו של גליית היתה האדרת כבודו ומעמדו האישי. בסוף דוד ניצח את גליית עם אבן קטנה ואמונה גדולה. האבן של דוד, היא אבן דרך לכולנו שנתקלים לעיתים בדרכינו בכל מיני גלייתים גדולים ומפחידים שאין סכוי לנצח אותם. אך לא ולא! בתוך כל אחד מאיתנו יש דוד קטן תמים ונחוש עם אור בעיניים ואמונה בלב שיודע מה נכון וטוב לעשות ומוכן לשל כך לחרף נפשו. חשוב שניתן לו לפרוץ החוצה ולהוביל אותנו בבטחה ואז השמיים הם הגבול להצליח ולנצח את כל המכשולים בעזרת בורא עולמים. שווה לנסות. בעז״ה נעשה ונצליח. חג שמח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.