רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

הלוזרים של השנה: דרעי ליצמן ונתי גרוסמן


מאת יודע דבר

אינני יודע מי הם אנשי השנה אבל ברשימת הלוזרים של השנה הסוערת ישנם שלשה אריה דרעי שהצליח להדיח את אלי ישי, אבל מתברר שהוא מוביל את ש"ס להתרסקות. לא הולך לו בכלום רק מחלוקות וחרחורי מלחמות. מאחוריו הוא משאיר שובל של סירחון בכל פעולה שהוא עושה. אף מנהיג נורמלי לא מעוניין לשתף עימו פעולה. גם את הניסיון שלו לקחת על עצמו את הניצחון ברבנות הראשית, לא הועיל לו, לאחר שכולם יודעים שלולי הרב עובדיה דרעי רק היה מקלקל ולא מועיל.
 
ליצמן הוא נשאר בלי כלום. יכולת השפעתו שואפת לאפס. האיש פשוט נמחק. ליצמן ייזכר השנה רק בזכות הצעקות שלו נגד מוזס במליאה. זה ההישג היחיד לעת עתה שהיה ליענקל ליצמן. כשהם יורדים הם יורדים עד לתהום.
 
נתי גרוסמן חשב השנה להתגבר על משבר הזריקה מיתד ולא הצליח להפוך את שמואל אוירבך ל'גדול'. גם המאבקים שניסה לייצר בהפגנות נגד הגיוס הוא נחל כישלון חרוץ. האיש שהיה באיגרא רמה נפל לבירא עמיקתא. מלחמתו בגדול הדור הגראי"ל שטיינמן רק הזיקה לו. מכת המכות של נתי גרוסמן היה ההצלחה של יהדות התורה שנסקה לשבעה מנדטים רק בזכות הוזזת נתי גרוסמן. והציבור הצביע בקלפי לג' להראות לנתי גרוסמן כמה באמת הוא שווה.
 

תגובה 1:

  1. נתי גרוסמן זה הזמן לחזור בתשובה שלמה
    הכותב: קרוב משפחה שמכיר אותו היטב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.