רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

מה קורה ברחובות?

מאת מפד"לניק

ראשית לגבי רשימת טב, מי שהתאחדו איתם זה פלג מסוים מחבד וקרטשניף
חסידות דזיקוב לא התחברה, אלא היא לא תומכת באף מועמד בבחירות (בין השאר כי הם מתכננים ממילא לעבור לבית שמש), ואם היא תתמוך זה בשסד.
כמובן שהדתלי"ם מפרסמים את הנציגים שלהם בתור טב וקטשניף בתור ג', שלא יגלו רח"ל כל צד שהם מאוחדים (גם המיזרוחניקים שהם עם החסידים ובטח ובטח שהחסידות שהיא נגד המדינה שפתאום הולכת עם הדתיים לאומיים ובנט)

שנית רשימת תן בראשות מנחם קליין שהיה ראש המפדל בשנים האחרונות, והודח מתפקידו בידי אמיתי כהן על ידי פקידת 400 חסידים מחסידות קרעטשניף והשתלטות על מרכז הסניף (נושא שפורסם בתקשורת בזמנו על בנט). מנחם שהוא עצמו אולי בדרכי חייו פחות "דוס" מאמיתי שהגיע בכלל מתקומה. הוא המקים ויו"ר העמותה של הכולל הדת"ל לאומי ברחובות יד ברודמן. בראשות הרב משה דימנטמן, ושעמד בראשותו (עד שהתמנה לדיין בבית הדין הגדול) הרב חגי איזירר. וכן לימד שם הדיין הרב יהודה שחור. הוא מייצג את הפלג הישן והחזק יותר של רחובות, אמיתי לעומתו פונה בעיקר לצעירים והוא אף בשקט מנסה לסגור את הכולל הממוקם בבניין השייך לבית היהודי ולהשכירו.
כך שההצגה של המועמדות של מנחם כהתנגדות לבנט היא קצת לא נכונה

לגבי מתן דיל אין על מה לדבר בכלל, החרדים מחזיקים ממנו כי הוא אדם והגן שבקדנציה האחרונה עזר לכלל הציבורים בעיר כולל אליהם(יושר שנדיר לצערנו במחוזותנו) אבל קהל היעד שלו בכלל אינו הציבור הדת"ל והוא אף מינה את האחראי על תפעול המועדונים ברחובות למועמד ברשימתו

3 תגובות:

  1. כמה שקרים בהודעה אחת?
    ויז'ניץ ודזיקוב אמנם לא מביעים בצורה רשמית תמיכה באף אחד אבל ניווכח בהחלט לראות בקלפי שהם הצביעו לנציג החרדי היחיד שבאמת פעל בעיר הלוא הוא פנחס הומינר מקרעטשניף (אגודת ישראל)
    בנוגע לקמפיין. מאחר שכל אחד פונה לקהל יעד אחר היה קמפיין נפרד לכל אחד (בדיוק כמו שש"ס ודגל התורה עושים ברחובות) ואף אחד לא מסתיר את החיבור אלא התפרסמו על כך אינספור ידיעות.
    ברשימת המאוחדת של אגודת ישראל והבית היהודי תומכים קרעטשניף, חב"ד (כל הפלגים כולל הרב גלוכובסקי בצורה רשמית) וכמובן ציבור של אלפי דתיים לאומיים, ובתמיכה שקטה אף ויז'ניץ ודזיקוב וגם חילונים שמכירים את פעילותו הרבה של פנחס הומינר.
    כידוע פנחס הומינר היה מחזיק תיק הכספים ולמרות זאת סייע לכל תושב שפנה אליו (כולל ליטאים וספרדים)

    השבמחק
  2. מתן דיל הוא בדיחה מהלכת! תפסיקו להפיץ ספינים חסרי שחר

    השבמחק
  3. ר' חיים איך אתה נותן לאנשים לשקר אותך? בתכלס הפלגים החסידים הולכים עם הבית היהודי והליטאים וש"ס הולכים ברשימה אחרת כל מי שיספר לך אחרת מלעיט אותך בשקר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.