רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה

התנזים של דרעי פרסמו הבוקר בדף הפייסבוק שלהם תגובה להפגנה שערכו חסידיו של הרב יורם אברגל מנתיבות וזה לשון ההודעה: כ"ק מרן הגר"א דרעי שליט"א הוא הקובע מהי דעת תורה. הוא ה-י-ח-י-ד הקובע דעת תורה מהי. כ"ק מרן הגר"א דרעי שליט"א שולט בעם היהודי, מכוונו ומורה לכולנו מה לעשות ואיך לפעול. הוא אבינו. הוא מלכנו. המפגינים נגדו יובסו. רשמנו את שמותיהם. צילמנו אותם. אנחנו נמחץ אותם.
בברכת התורה תלמידי כ״ק מרן הגר״א דרעי שליטא

 **********************************
עוד עידכונים מהשבביאדה של דרעי: הילד כאפות החדש של אנשי דרעי הוא הילדון בן 19 המכליף שמות כמו רולטה כרגע נעצר על "ישי כהן" בין יתר תפקידיו מכהן כספינולוג בכיר של אנשי דרעי ב'כיכר השבאב' אתרו של העיתונאי  מוטי לביא הבוקר אותו צוציק בן 19 ממשיך במסע השמצות בתוכניתו של לביא "בקול בעורמה" נגד הרב יורם תלמידו המובהק של מרן.וכל זאת בהוראת הרל"ש והיועץ של דרעי כלף את ביטון המשלמים לו שוחד מעבר למשכורתו הזעומה מכיכר השבאב.יש לציין שאותו ישי כהן הוא מקורבו ואיש אמונו של העו"ד יואב ללום!!!
״יהודה אתה יודוך אחיך״...אריה הודה שכשל. ופירסם את זה בדף הפייסבוק שלו וזה רק מראה על מנהיגות. אבל זה עוד משחק מבית היוצר של אריה דרעי כי הוא יודע שאלי ישי לא יכול עכשיו שכבר הרשימות נסגרים היום לבא ולהציל את כל מה שהוא הרס ואנשיו של אריה שאלו בפיסבוק השאלה אם אלי ישי,יבוא לעזור. אם לא אז כנראה שהתנועה לא חשובה לו ורק הכבוד משחק...

 **********************************
הפיצול בבית היהודי. יהודה לוינגר בראיון לפרסטר בקול חי: "הבית שלנו" תתחרה בכל העוצמה מול מפלגת התיעוב "הבית היהודי", דרכם של הראי"ה קוק והגר"מ אליהו היא דרכנו, לא דרכו של בנט האנטי וההורס.
יו״ר הקואליציה, ח״כ יריב לוין, בכנס הרמת כוסית לשנה החדשה:
״המציאות היום לא פשוטה במישור הביטחוני, המדיני והכלכלי-חברתי.
תחילת הדרך שלנו לא הייתה קלה, אבל אני מתחייב כאן- אני נשאר בתפקידי כל עוד נלך בדרך הנכונה. התפקיד הוא לא רק לנווט את הספינה, אלא להיות שותף לנשיאה בנטל ולדאוג שהספינה תהיה בכיוון הנכון של בניה והתיישבות בכל רחבי הארץ, בכיוון של שמירה על צדק חברתי, ובכיוון של מניעת נסיונות להשתלט על הליכוד, ולשמירה על חברי הליכוד בכל השנה וגם עכשיו בבחירות המקומיות.״

**********************************
ושמחת בחגך והיית אך שמח
ידידים יקרים!
ביום ראשון הקרוב ג׳ חוה״מ סוכות בשעה 18:00 נתאסף כולנו בירושלים לחגוג את שמחת החג במחיצתו של מרן הראשון לציון רבנו שלמה משה עמאר שליט״א. אשר ישא מדברות קודשו ויאציל מברכותיו על הבאים. בואו בשמחה. המעמד יתקיים בסוכת בית הכנסת ברחוב מיצרי טירן 3 גבעת המבתר ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.