רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

מה קורה באלעד והיכן זה מחזיק עתה?

עושה רושם כי עד לרגע האחרון ייאבקו ויכריעו כשלא תהיה עוד ברירה, ואם ש"ס לא תהיה חכמה מספיק למצוא מועמד מטעמה איש מאלעד ומרוצה לבריות, אין עוד מנוס מהתמודדות. ההצנחות לא מקובלות על רוב הציבור כולל הספרדי, האומרים כי יש באלעד מספיק ספרדים הראויים לתפקיד, ואינם מסכנים שצריכים להנציח להם גננת מבחוץ

כרגע נראה כי המועמד הוא צביקה כהן והמערכה נגדו החלה ובגדול - חוברת מיוחדת המסבירה מדוע אינו ראוי הוציאו לאור וחולק היום, אנו מביאים לכם רק כמה מן הדפים, נשתדל בהמשך להביא עוד

כאן אני מביא לכם לקט של ידיעות שהתפרסמו כל כמה שעות בענין אלעד:

מלחמה עקובה מדם שהתקיימה בלשכת היו״ר בין הרל״ש חיים ביטון לאיש אמונו של דרעי, יוסף חיים כלף, הסתיימה הערב בהפסד צורב של האחרון כאשר צביקה כהן הוא מועמד שס.

היאוש של דרעי, הביאה אותו להחלטה להעתיק את תוכניות הריאלטי של ערוץ 2, מנווה אילן להר החוצבים, זאת לאחר סיכום עם אבי ניר, מנכ״ל קשת. ועכשיו בתוכנית, ״אחד נגד מאה של דרעי״, תוסיפו את השם יוסי שטרית למשחק ההצנחות. במסגרת המשחק, כל יום מועמד חדש. כל יום כוכב נולד. ומי הכוכב יהיה מחר?

יצחק פרידמן תושב אלעד בחשיפות על הכוונה של דרעי להצניח את יוסי שיטרית לעיר: שיטרית יודע איפה זה רח' בן זכאי? איפה הכיכר השלישית? בגלל שהפסיד בביתר מסדרים לו עבודה באלעד? לא ניתן לדרעי לשחק בנו!.

בחשיפות: גירא בשרשרת חשיפות: פגישת הרב מלכה מאלעד בלשכת דרעי הסתיימה בפיצוץ! דרעי: צביקה כהן הוא המועמד. הרב מלכה: אני אתמוך בגלוי בפרוש! אטיאס פועל בגלוי נגד דרעי ודורש שקריספל יהיה המועמד ולא כהן.

ניסים דהן ששמו עלה כמועמד ש"ס באלעד, בראיון: השתמשו בשמי כבלון ניסוי וספין! מבין את תושבי העיר שלא רוצים מועמד מבחוץ!.

פיצוץ הערב בש"ס: כעת נודע שבישיבה שהתקיימה הערב בהר חוצבים אריה דרעי היה הרגוע בין החבורה ורצה את צביקה כהן.מי שעוד נכח בישיבה הוא הנסיך אריאל אטיאס שהחליט להתנגד בגלוי לדרעי וטען שהולכים למלחמת עולם עם האשכנזים באלעד. ומכיוון שכך הוא רוצה את 'מחבק המזכירות' צורי קריספל בתור ראש העיר. הישיבה הסתימה בפיצוץ שהרב מלכא שנכח בישיבה אמר שאם מעמידים את צביקה כהן הוא יתמוך בגלוי בשרוליק פרוש!!!

בכירי דגל אמרו היום לאריה דרעי כי שטרית אינו מקובל מבחינתם וכן דורעי קיבל היום עשרות טלפונים מתושבי אלעד שלא להביא את שטרית !!!

בבית רבה של אלעד הרב גרוסמן התקבלה החלטה! הסקופים:דגל החליטו סופית על ראוכברגר כמקום ראשון, גבאי בתי הכנסת הליטאים מחתימים על רשימה חדשה, גם הרב אטינגר יתמוך ברשימה החדשה

ישראל כהן בכיכר: ב'דגל התורה' נפלה ההחלטה למנות את אליעזר ראוכברגר לראשות 'דגל' באלעד. מקורביו: ההחלטה עדיין לא סופית. ההכרעה: בשעות הקרובות אצל מרן הגראי"ל שטיינמן בדיון שייערך על העיר אלעד.

האיש הבא בתור במשחק הריאלטי של דרעי באלעד - חיים כהן אקס חנן 10.
כזכור, בעקבות הורדת המבצע של קוקה קולה והשמות והיעדר שמות חדשים בריאלטי האלעדי של דרעי,
הוחלט לבצע את משחק הקללות - פורמט מיוחד שפותח לריאלטי של דרעי.
 הראשון שנפל בפור היה שיטרית יוסי, לאחר שנפלט המילה שיט. אבל המועמדות לא החזיקה מעמד יממה.
הבא בתור זה חיים כהן המכונה אצל נערי דרעי 'נהג הזבל'.
 מתברר שמישהו זרק את השם 'זבל' וכך צץ לו שם חדש. חיים כהן או אם תרצו בשמו הישן 'הנהג של הנהג' או כמו שנערי דרעי מכנים אותו 'נהג הזבל'
ומי הבא בתור?
מהלך חדש באלעד: בעקבות הדיווח על הצנחתו של שטרית מביתר פועלים בשעות האחרונות תושבים למען ריצתו של ר' איציק טרבלסי, הפעילים החתימו תוך שעות 500 תושבים התומכים במועמדותו של טרבלסי.  מהלך כזה אם יתבצע יהיה מכה קשה להצנחה המיועדת, וזאת עקב העובדה שתושבי אלעד אלרגים למוצנחים.

נסיון הצנחה חדש באלעד. בעקבות כשלון הנסיונות להצניח את שטרית וראוכברגר מנסים בדגל להצניח כית שם חדש את מונטג מבית שמש. בפגישה עם נציגי בתי כנסת באלעד הסבירו נציגי דגל כי מונטג נחשב איש ביצוע שאלעד יכולה רק לברך עליו וכי הוא אמנם נציג דגל אבל לא נחשב איש דגל מובהק לכן יהיה קל יותר להצניחו.
גבאים באלעד זועמים על הנסיון הנוסף ואומרים אם הוא כזה מוצלח למה לא התמודד בבית שמש?

אלעד! דיווחים על הבאתו של ח"כ יצחק ועקנין לראשות העיר, ח"כ ועקנין שהביע לא פעם את רצונו לעזוב את משכן הכנסת, עלה שמו ביממה האחרונה כמועמד מטעם ש"ס לראשות העיר אלעד.

אלעד לכל מועמד הקללה שלו. מי הבא בתור ומי בתור הבא... בבורסת השמות שאריה דרעי שם על אלעד צץ היום השם שיטרית.  גורמים המקורבים לדרעי מסרו שלאחר שמבצע קוקה קולה עם השמות ירד וכבר אין שמות להציע. אז מתחילים בקללות. הראשון שיצא היה 'שיט' וכך נולד השם החדש שיטרית יוסי.   ומי מחר ??? הקללה הבאה וכן הלאה

תגובה 1:

  1. רוצים ספרדי ומישהו מאלעד!!!! רק הרב אשר דהאן !!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.