רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בספטמבר 2013

האם קשורה הרבנית מבעלזא לפרשת גניבת התלושים מברכל ומדוע צ'ק שלה בסך של חצי מיליון חזר?

אקדים, כי איני חושד לרגע שהרבנית ידעה כי מתכננים כאן גניבה, קשה לי להאמין זאת. מה שכן, עבדו עליה והיא בתמימותה חשבה כי עושים כאן כסף ולא קלטה כי מפילים אותה בפח

זוכרים את פרשת התלושים בברכל, קבוצה של חסידי בעלזא גנבו תלושים בסך של מיליון שקל וברכל לא הסכים יותר לפדות את התלושים ההם. מתברר כי הצ'ק בסך של חצי מיליון חזר הוא צ'ק של הרבנית

אנחנו באמצע החקירה חשוב לנו לדעת מה כן ידעה הרבנית, ואיך הגיעו הדברים לידי כך שגונבים 'לשם מצוה'

יש עוד כמה פוסטים מעניינים מאוד על בעלזא הקשורים במיכל הלברשטאם נציג בעלזא בעיריה, ואותם אי"ה נשתדל להעלות מחר

4 תגובות:

  1. הרבצ'ן חשודה בפלילים ?
    מי היה מאמין אמא של אהרן מרדכי הבת של האדמור מויזניץ האישה המיוחסת הזו שגדלה עם כפית של זהב חשודה בפלילים רח"ל מי היה מאמין
    אם זה נכון ח"ו האדמור יצטרך לתת לה גט מידי ממש חשש לחורבן בחסידות בעלזא
    האישה הצדקת הזו מי היה מאמין

    השבמחק
  2. זה לא מפתיע. מדובר בגנבת רבת מעללים. שדדה אברכים, גזלה מאלמנות. מעשיה הנוכחים מתאימים לדמותה הציבורית ולמעשיה בעבר.

    השבמחק
  3. אני בדרך כלל נהנה לקרוא את החשיפות, אך אני חושב שהיא באמת צדקת, מי שמכיר אותה יודע שהיא בכלל לא בכיוון של נוכלות מכל צורה שהיא, האפשרות היחידה שמישהו השתמש בה ובשמה לצורך תעלול מסוים. אתם לא בכיוון הנכון, חפשו כיוון אחר.

    השבמחק
  4. הרבנית היא צדקת ותמימה אמיתית, נדיר במעמד שלה!! אני מניח שמישהו עשה שימוש בשמה ושלא בידיעתה. חייבים לגלות מי.....................

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.