רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

דיל מלוכלך רוקמים המנוולים דודי לאו ויצחק יוסף למנוע בחירות אמיתיות למועצת הרבנות הם מסלקים שניים ומחליפים באומרי הן - כולנו למערכה נגד השפלים והנבזים

מאת איש הרבנות

לכבוד הרבנים חברי הגוף הבוחר למועצת הרבנות הראשית לישראל

הנדון: בחירות למועצת הרבנות הראשית בו' חשוון התשע"ד

לתדהמתנו אנחנו קוראים בעיתונות שלמעשה לא תהיינה בחירות אלא מינויים על ידי מפלגות פוליטיות. המפלגות הדתיות, קרי, ש"ס, דגל התורה, אגודת ישראל, ברכת הכהן על כולם באהבה.
עברנו טלטלה גדולה בבחירות לרבנים הראשיים לישראל. עד שהגענו על המנוחה. התחלנו עם ניסיון לשנות את החוק לטובת הראשל"צ הרב עמאר שליט"א והרב יעקב אריאל שליט"א. כאשר הדבר לא עלה יפה ניסו לעשות הסכם בין הרב עמאר לבין הרב סתיו שליט"א. כאשר גם זה לא הצליח ניסו לעשות הסכם בין נציג של הרב עמאר (הרב בוארון שליט"א) לבין הרב סתיו. מן השמים הראונו שרוצים אחרת. אך כל הניסיונות האלו לעשות "דילים" ולקבוע עובדות גרמו לחילול שם שמים וזלזול במוסד הרבנות, לפגיעה ברבנים ומעל הכל לפגיעה באותם הרבנים שהיו שותפים ל"דילים" הללו.
מייסד הרבנות הראשית הרב הראשי לישראל הראי"ה קוק זצ"ל לחם מלחמות גדולות בכדי להרכיב גוף בוחר שיהיה רבני. הדבר לא עלה בידו והוא נאלץ להתפשר ולהכניס גורמים פוליטיים לתוך הגוף הבוחר. על זה יצא קצפם של גדולי רבני הדור הקודם זיע"א.
והנה חרף זאת כיום אנו רואים שהרבנים במקום להיות אלו שבוחרים את מועצת הרבנות, הם פונים בהכנעה אל הגוף הפוליטי ומבקשים להיות חלק ממנו.
האם זה תקין? האם כך היא דרכה של תורה? האם כך אנו רוצים לראות את מוסד הרבנות?
לפי מה שפורסם "הדיל" הוא להמשיך את הרכב המועצה היוצאת ולהחליף את הרב אברהם יוסף שליט"א ברב דוד יוסף שליט"א ואת הרב גליקסברג שליט"א ברב יעקב אריאל שליט"א.
צר לנו מאוד שהרב גליקסברג שהוא מזקני הרבנים בישראל והיה יועץ לכל הרבנים הראשיים והיה מקורב לגדולי ישראל מדורות קודמים ייאלץ לעזוב את המועצה.
אחרי הבשורה השבוע שהרב אריאל תמך ברב דוד לאו לרבנות הראשית אנחנו מבינים למה מקומו שמור במועצת הרבנות הראשית. אין זה ביקורת חס ושלום על הרב אריאל אבל סימן שאלה יש לנו אם הרב אריאל כנשיא צוהר וממשיך דרכו של הרב קוק חשב שהרב סתיו אינו מתאים מדוע הוא לא פתח לנו צוהר לדעתו.
הצעתנו ראשית יש לעשות כנס רבנים של כל הרבנים המכהנים בגוף הבוחר (לא רבנים הממונים על ידי פוליטיקאים). כל מועמד שרוצה להגיש את מועמדותו לפני הרבנים הללו ותהיה לו הזדמנות להציע עצמו כחבר מועצת הרבנות הראשית. כנס שכזה יימנע את הביזיון של רבנים המחזרים על הפתחים לקושש קולות.
שנית, רבנים יידרשו להתחייב להופיע בכל ישיבות מועצת הרבנות ובאם הם לא יופיעו ליותר משלוש ישיבות רצופות הם יתפטרו מתפקידם. רבנים שלא הופיעו בעבר ליותר משישים אחוז מהישיבות בקדנציה הקודמת לא יעמידו את עצמם לבחירה.
בימים אלו אי אפשר להתעלם ממצבו של מרן מלכא עטרת ראשנו ואנו מתפללים לרפואתו השלמה במהרה.
ונזכה להשיבה שופטינו כבראשונה ונזכה לראות את הסנהדרין יושבת בלשכת הגזית בבנין בית המקדש במהרה בימינו אמן.
החותם
אחד הרבנים

נ.ב מכתב זה נשלח לא על מנת לפגוע חס ושלום באף יהודי וקל וחומר שלא בכבודו של רב בישראל. מכתב זה נכתב לאור החשיבות העצומה שיש בבחירות למועצת הרבנות הראשית. 
נכתב בחול המועד עקב דחיפות וחשיבות העניין. (עיין שולחן ערוך תקמד בעניין צרכי רבים ושולחן ערוך תקלז בעניין דבר האבד)

תגובה 1:

  1. כותרת מלוכלכת!!! המבזה תלמידי חכמים (אם כי לא הייתי בקהל התומכים בהם לרבנות הראשית)
    מכל מקום חוצפה ועזות מצח יש למי שכתב את הכותרת, שאין בינה לבין המכתב העדין והמכובד שתחתיה ולא כלום.
    גם אם דעתי אינה נוחה עם הרבנים שנבחרו, אין שום היתר לחוצפה שכזו ולביזוי ת"ח שכזה!!!
    ואולי זה הסימן לבוא הגאולה "חוצפא יסגא"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.