אריה כהן מתפוצץ מי שמכיר אותו מספר שבימים האחרונים זה כבר לא אותו אריה כהן. הוא עצבני צועק ומקולל לכל עבר.
ש"ס מבינה שראשון לציון היא מקום חשוב לראשונה מזה מספר שנים היה לה בעירייה סגן ראש עיר ושליטה על המועצה הדתית. כשלון בבחירות הקרובות זה אומר אין יותר ש"ס בראשון לציון. על תפקיד רב ראשי אפשר רק לחלום ובטח בד"ץ בית יוסף כבר לא יחגוג יותר.
אנשי דרעי כולם מגויסים למערכה יהודה אדרז, יוסף חיים כלף, חיים ביטון, הגיעו לראשון לציון בדקו דיברו אבל חזרו מהר מאוד לאריה ואמרו לו בדקנו אריה כהן לא עובר את אחוז החסימה במקרה הטוב אם לא ירד גשם ביום הבחירות אולי הוא יצליח להביא 800קולות.

השבוע נכנס למערכה הרב הגאון  חיים רבי מחולון. הגר"ח רבי שלח לדרעי פקס והתחנן אליו להציל את ראשון מהפסד. דרעי נתן לו אישור לפעול לאיחוד. הגר"ח רבי זימן אליו לפגישה את אריה כהן ושמואל גמי'ל זאת הייתה פגישה קשה ביותר הגר"ח פנה לצדדים וביקש לעשות אחדות בראשון. 
אריה כהן הגיע לביתו של גר"ח רבי עם עקיבא איש מס' 2 ברשימה ועם זילברשום איש חב"ד איש מס' 3 ברשימה. 
במסגרת האחדות הציעו לשמואל גמי'ל את המקום הרביעי. 
בגר"ח רבי אמר לשמואל גמיל אתה לא מתבייש אתה אמנון יצחק אתה מעיז  לצאת נגד מרן. גמי'ל לא נשאר חייב הוא אמר לגר"ח רבי הרי הרב יודע שאריה כהן לא מצליח להביא אפילו 800 קולות חב"ד לא איתו חבל שזילברשטום לא מספר את כל האמת שבשבת הרב של קהילת חב"ד יצא כנגדו ברשה שנשא לפני קריאת התורה הוא אסר עליו להשתמש בשם חב"ד ובטח לא עבור אריה כהן. 
גיל אמר לרב רבי כב' הרב שמעתי וראיתי את הקלטת שלך איך שאתה מסביר לבוכרים להקים רשימה נפרדת בת"א אולי הם אמנון יצחק הרי אתה יודע שאתה יוצא כנגד מרן אין אדם שפעל כנגד מרן יותר ממך. האם בכך שאתה לא מקבל את סמכותו של של הגאון הרב מאיה חבר מועצת החכמים האם אתה יכול להטיף לי מוסר.
גמיל אמר אני ממשיך בכל הכוח אני יודע שיש הרבה אנשים שלא תומכים באריה כהן ותומכים בי אם אני ילך ביחד עם אריה כהן אני יאבד הרבה מאוד קולות . בדיוק כמו המקרה של הבוכרים בתל אביב.
הגר"ח רבי שתק לא היה לו מה לענות
חשוב לא להצביע למפלגה שאין לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה ולכן יהודי חרדי צריך לדעת הצבעה לש"ס בראשון לציון זה לשרוף קולות וחבל