רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

אורי הולצמן: להעמיד דברים על דיוקם

ר' יעקי הרשקופ שיחי'  הוא הנציג הנבחר של קהילת חב"ד. והוא מתמודד כנציג חב"ד ברשימתו של ראש העיר המכהן, במקום ריאלי,  כיאות לקהילת חב"ד המונה למעלה ממנדט שלם.
ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו.
אני פרשתי בזמנו ממשבצת נציג חב"ד מרצוני הטוב, למרות בקשות של עסקנים שונים. אלו ששאלו אותי בפרטיות עם פרישתי, הודעתי שוב שפרשתי ממשבצת נציג חב"ד, נקודה. ושאני לא מפרט מה תוכניותיי .
הזכרתי כמה סיבות לפרישתי ממשבצת נציג חב"ד, והיו עוד סיבות שלא פרטתי.
שמרתי לעצמי עדיין את הזכות לעשות בעתיד איך שנראה לי כתושב וכאזרח מהשורה.
כשראיתי שחששי ותחזיתי מתאמת ושמאיר רובינשטיין אכן מצליח ובונה "רכבת" להכניס את כל מרכיבי המפלגות,  וככה הוא בעצם אמור להישאר שליט יחיד. בעצם מוקמת פה כעין מונרכיה, להנציח את כל העוולות והשחיתויות שאין כאן מקומם להאריך.
חברתי למספר תושבים איכפתיים שהקימו מפלגה עצמאית ללא קשר לשום גורם ארצי או תנועה כלשהי. נקרא לזה קבוצת מחאה והתרעה. זכותינו!
והריני מבהיר קבל עם ועדה:
אינני רץ בשם תנועת חב"ד/קהילת חב"ד/מוסדות חב"ד.
אינני מבקש או דורש שחסידי חב"ד יצביעו עבורי.
כמו שראש הקבוצה ר' מנחם זיידה איננו מייצג את חסידות ויז'ניץ.
אנו קבוצה עצמאית המייצגת קשת רחבה של אנשים שאיכפת להם. ומקוים להמשיך לעזור לתושב הפשוט כפי שעשינו עד כה ללא רעש וצילצולים.
ואפילו אעזור בעז"ה לכל אלו שהזדרזו לגנות אותי (ויותר מזה...) במשך הערב הזה,
- אני כבר רגיל לזה...
כבר עברתי את זה לפני שש שנים, וחלק מהמגנים דהערב היו פנים מוכרות...
בברכת חג שמחתינו לכל ידידיי ומכריי
אורי הולצמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.